Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mikhail Rosheuvel

Gestart door oost, januari 23, 2015, 11:31:54

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Vanaf minuut 55 ofzo pijp helemaal leeg, kon geen sprint meer zetten.

Gasgeve

Niet zo gek ook, heeft een half jaar niet gespeeld en nu speelt die alles.

ruubmac

Speelde imo erg goed in Alkmaar!!

CJ058

Lees nog niks over Rosheuvel hier, niet alles gaat goed, maar vond hem heel aardig spelen zondag! Veel pit er in, zoekt z'n man op, man naast ons die eens een wedstrijd van Cambuur wilde meepakken zei ook al: 2 buitenspelers met een actie is wat waard hoor, niet veel clubs hebben die nog.

Vooral zo doorgaan Mikhail, niks mis mee!  |:)

hobbes

Citaat van: CJ058 op april 07, 2015, 09:37:01
Lees nog niks over Rosheuvel hier, niet alles gaat goed, maar vond hem heel aardig spelen zondag! Veel pit er in, zoekt z'n man op, man naast ons die eens een wedstrijd van Cambuur wilde meepakken zei ook al: 2 buitenspelers met een actie is wat waard hoor, niet veel clubs hebben die nog.

Vooral zo doorgaan Mikhail, niks mis mee!  |:)

Pech met de afronding bij die kans, ging voor safe met de binnenkant. Als je hem vol op de pantoffel neemt loop je weer het risico dat ie over of naast vliegt. Maar was zondag wel dreigend en heeft een leuke actie. Hoe meer hij voetbalt, des te beter hij wordt.

CJ058

Citaat van: hobbes op april 07, 2015, 09:43:37
Pech met de afronding bij die kans, ging voor safe met de binnenkant. Als je hem vol op de pantoffel neemt loop je weer het risico dat ie over of naast vliegt. Maar was zondag wel dreigend en heeft een leuke actie. Hoe meer hij voetbalt, des te beter hij wordt.
Die kans had moeten hangen natuurlijk, zeker waar. Voor de rest, tsja tegen een muur van verdedigers, plus weinig beweging van Streek en ook Bakker, creƫer dan maar eens een fatsoenlijke kans. Vond hem goed spelen!

Gasgeve

Altijd wel dreiging, maar moet wel een killer gaan worden. Maakt te weinig goals.

drg

Ik zie eerder dat hij door ontzettend veel spelers heen moet spelen om bij het doel te komen. Voor de rest gewoon een klasse speler, altijd dreigend maar ook hij kan natuurlijk wel eens een 100% kans missen. Ik vind hem wellicht beter dan Narsingh maar ik denk vooral dat beide spelers gewoon op hun eigen manier dreigend zijn.

speculeter

Lekker zo doorgaan!
Er gaat wel eens wat mis maar probeert het bij een volgende actie gewoon weer.
En wat een luxe...twee van die brommers op de vleugels!

el haj

Volgend seizoen draait deze jongen de hele voorbereiding (en het huidige/dan afgelopen halfjaar :P) mee en laat 'ie z'n waarde echt nog wel zien.
Wordt idd steeds beter.

Collingwood

Zijn acties zijn al prima, het rendement kan nog beter. Volgens mij had hij bij Heracles behoorlijk wat assists achter zijn naam staan, dus dat komt vast wel goed. In ieder geval een (enorme) verbetering ten opzichte van Schepers/Schet.
Kalmte alleen kan u redden.

IsmailvanEssen

Citaat van: Collingwood op april 07, 2015, 15:25:59
Zijn acties zijn al prima, het rendement kan nog beter. Volgens mij had hij bij Heracles behoorlijk wat assists achter zijn naam staan, dus dat komt vast wel goed. In ieder geval een (enorme) verbetering ten opzichte van Schepers/Schet.

Het is echt een verbetering.. Alleen soms lijkt het of hij te graag wilt.. Dan gaat het vaak fout helaas.. Afgelopen zaterdag kreeg hij in de tweede helft ook een bal die als hij die goed aannam zichzelf in scoringspositie had gebracht..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Collingwood

Citaat van: IsmailvanEssen op april 07, 2015, 16:23:15
Het is echt een verbetering.. Alleen soms lijkt het of hij te graag wilt.. Dan gaat het vaak fout helaas.. Afgelopen zaterdag kreeg hij in de tweede helft ook een bal die als hij die goed aannam zichzelf in scoringspositie had gebracht..

Klopt, mooie bal was dat van Ogbeche! Dat zijn inderdaad momenten waarop het nog beter moet. Hij ging naar buiten in plaats van richting de goal. Ik kon niet goed zien of het een verkeerde keuze of een (half) mislukte aanname was. Hij had in ieder geval zo op goal kunnen schieten als hij de bal richting de goal had aangenomen. Dat was dan een behoorlijke kans geweest.
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast

We mogen zeker niet klagen over de kwaliteit op de vleugels. Narsingh en Rosheuvel zijn de beste buitens die een Cambuur zich kan wensen. Supersnel en houden altijd verdedigers bezig.

Marc S

Alweer 3 goals in de laatste 5 wedstrijden. Moest eerst wat wennen maar toch goed om te zien dat hij begint te scoren. Alleen beetje jammer dat 2 goals van hem achteraf niet veel uitmaakten.