Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mikhail Rosheuvel

Gestart door oost, januari 23, 2015, 11:31:54

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Timmie op augustus 17, 2015, 20:33:08
Onze spelers hebben altijd last van de hamstrings.. Ligt wellicht aan de verzorger/fysio?!..

Of aan het kunstgras?

el haj

Het is alweer een paar jaar geleden, maar ik kan me die zaak met Mboua nog wel herinneren. Volgens onze medische staf zou voetbal onmogelijk zijn met zijn knie en was 'ie eigenlijk al opgegeven. Nu weet ik niet meer of Marc toen al vertrokken was, maar op een bepaald punt keek er ook een andere arts naar z'n knie. Die andere arts vond 't eigenlijk niet zo'n probleem, Mboua was iig behoorlijk pissig.

Hij voetbalt nog steeds...

Geen idee hoe (hoog) het verloop is in onze medische staf en hoeveel van het zwaartepunt daarvan ligt bij externe partijen (denk MCL) maar destijds zou je er op z'n minst van kunnen zeggen dat het beter kon.   :P

legeips

Citaat van: el haj op augustus 17, 2015, 22:50:23
Het is alweer een paar jaar geleden, maar ik kan me die zaak met Mboua nog wel herinneren. Volgens onze medische staf zou voetbal onmogelijk zijn met zijn knie en was 'ie eigenlijk al opgegeven. Nu weet ik niet meer of Marc toen al vertrokken was, maar op een bepaald punt keek er ook een andere arts naar z'n knie. Die andere arts vond 't eigenlijk niet zo'n probleem, Mboua was iig behoorlijk pissig.

Hij voetbalt nog steeds...

Geen idee hoe (hoog) het verloop is in onze medische staf en hoeveel van het zwaartepunt daarvan ligt bij externe partijen (denk MCL) maar destijds zou je er op z'n minst van kunnen zeggen dat het beter kon.   :P

Het nix te maken met van Rosheuvel, maar dou seist Marc mboua en ik zeg Cambuur - AZ..

Die kop van van Gaal... Genot |:)

http://youtu.be/3s8ca59b2UU

Harry L.

Citaat van: IsmailvanEssen op april 17, 2015, 11:55:11
Het is ook niet makkelijk om in de winterstop te komen en direct je draai te vinden.. Hij komt er wel! Volgend seizoen gaat hij belangrijk worden!

:_schater, sommige teksten maken je dan op zo'n avond toch nog aan het lachen.  :proost

AL

Sorry maar dit gaat hem niet worden helaas.
Veels te wild!!!!!

Bernardo

Maskt hij gewoon die 1-0,winnen we de wedstrijd waarschijnlijk

gewoon een fan

Ik kan niet begrijpen dat dergelijke simpele kansen er niet in gaan op dit niveau  ;(
Dan speel je inderdaad een hele andere wedstrijd.

DayDreamer

En dan die vrije trappen en corners van hem, dat kan echt niet.

speculeter

Leek me paar keer geïrriteerd.
Net of had hij er geen zin in.

J.Abma

Citaat van: DayDreamer op augustus 23, 2015, 09:26:04
En dan die vrije trappen en corners van hem, dat kan echt niet.

Vandaag wederom een zeer matige wedstrijd, de beste man doet zijn best, maar voorzetten komen niet aan, corners gaan over of achter, afronden problematisch....lijkt me niet dat Houtkoop het minder zal doen. Waarom mag deze man na zoveel slechte corners deze nog nemen? Overgoor neemt een serie corners en vrije trappen en allen zijn gevaarlijk, lijkt me toch niet zo lastig om te zien en dat Henk gewoon in de kleedkamer meldt dat Overgoor de corners neemt, in ieder geval Rosheuvel geen corners of vrije trappen laten nemen, heeft bewezen dit niet te kunnen, eerst maar wat extra trainen, Lukoki kon het ook pas na driekwart seizoen redelijk...

De Gast

Had zn waarde weer eens kunnen bewijzen maar helaas.. had die bal er vlak voor de tijd in moeten rossen

Unknown

Kom op man, iets doel gerichter graag. Dit kost ons punten

AL

In de winterstop maar naar Achilles.
Pfffffffffff!!!!!!!!

MI 81-96

Alle resterende hoop (niet veel) op Hoefdraad  :?

speculeter