Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mikhail Rosheuvel

Gestart door oost, januari 23, 2015, 11:31:54

Vorige topic - Volgende topic

AL

Nooit meer opstellen!!!!!
Dwaas!!!

Bankzitter

Ik mag toch echt hopen dat Narsingh, Hoefddraad en Houtkoop niet fit waren voor negentig minuten.
Als Byrne of vd Laan de bal krijgt, diep gaan!

JurjenS7

Vind het wel sneu voor deze jongen, want hij probeert het wel en wil heel graag.. moet ook een klap voor hem zijn dat hij niet alleen bij az, maar ook bij cambuur de beperkste speler blijkt te zijn

sunderland


sunderland

Ow ow wat een beperkte speler

Dokkumer

Citaat van: sunderland op januari 31, 2016, 16:43:24
Mrgn verhuur aub
Aan wie? Leonitas?
Ergernis vandaag. Slechts 1 redelijk bruikbare bal van hem in de 16 gezien.

Harry L.

Niet meer opstellen aub. :rodekaart prutser

drg

Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2016, 16:48:41
Aan wie? Leonitas?
Ergernis vandaag. Slechts 1 redelijk bruikbare bal van hem in de 16 gezien.

Kwam ook wel erg vaak voor (en de rest van het seizoen) dat wanneer Rosheuvel de bal voor kan geven dat er niemand klaar staat.

Bill Shankly

Was weer dramatisch slecht   

Maar dan nog hoor je hem als supporters niet uit te fluiten :rodekaart

mario

Citaat van: Bill Shankly op januari 31, 2016, 17:22:58
Was weer dramatisch slecht   

Maar dan nog hoor je hem als supporters niet uit te fluiten :rodekaart
Was idd hope loos maar ben het bovenstaand eens.

Yellow Army

Eens, ook was hij nog zo slecht, uitfluiten is zooo 020
Area 58

PeterCambuur

Citaat van: Yellow Army op januari 31, 2016, 18:08:00
Eens, ook was hij nog zo slecht, uitfluiten is zooo 020

Uitfluiten keur ik niet goed, maar hij liet in de tweede helft een bal over de achterlijn lopen die hij 100% had kunnen halen als hij even aanzette. Dat zorgde op de tribune voor heel veel woede. En terecht! Je moet je doodschamen als je niet alles geeft in zo'n wedstrijd. Lekker de bank warm houden volgende week.

okkele

eindelijk dit topic weer in gebruik....... :_schater
vertrokken naar roda jc.

dikke doei .
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bill Shankly

Onvoorstelbaar eigenlijk dat Roda hem heeft voor twee jaar :?

Veel succes daar

Dokkumer

Scoort ie in ieder geval niet tegen ons.

Succes in de semi-Duitse mijnen en jammer dat er hier totaal niet uitkwam wat erin zit.