Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mikhail Rosheuvel

Gestart door oost, januari 23, 2015, 11:31:54

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: kickandrush op januari 28, 2015, 14:39:07
Wou zich te graag onsterfelijk maken. Ik geef em een half jaar om te leren over te spelen anders kan ie wat mij weer vertrekken.

Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen

TARGET

Deze jongen komt er wel.!!

bartheinsbroek

Spanning zal ook wat met zo'n jongen doen, en het feit dat hij plotseling naar een kolkende Noordtribune speelt ipv dat suffe klapvee uit Alkmaar zal ook wel wennen zijn :P

Hopen dat hij snel z'n draai vind, want z'n acties aan de zijlijn waren om te smullen!

Thieske

Heerlijk elftal zo, aan beide kanten diepgang. Gaat nog veel meer laten zien!

De Gast

Waarom moest Rosheuvel er nou weer uit voor een door de mand gevallen speler? Daar ging in elk geval je kans op een counter aangezien er toen helemaal geen snelheid meer in de ploeg zat..

Galdiano

Citaat van: De Gast op februari 01, 2015, 08:16:26
Waarom moest Rosheuvel er nou weer uit voor een door de mand gevallen speler? Daar ging in elk geval je kans op een counter aangezien er toen helemaal geen snelheid meer in de ploeg zat..

Rosheuvel had kramp, kon niet verder.
Je moet er zuinig mee omgaan!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Citaat van: Galdiano op februari 01, 2015, 08:44:17
Rosheuvel had kramp, kon niet verder.
Je moet er zuinig mee omgaan!

Eens, aangezien we al 2 spelers van glas hebben voorin. Deze zal dat niet zijn, maar ook hij kan ovebelast raken.. al helemaal aangezien hij hier nog geen week is.

oost

Schiet die bal er eens in man  :_spank

John Hiatt

Duidelijk waarom AZ hem wel wilde verkopen. De oren in de sneeuw op rechts spraken boekdelen. Maagdelijk wit!

De Gast

Zonde man. Je begon zo goed hier.. maar doelpunten maken..

TARGET

ROSHEUVEL KOMT ER WEL.!!! :clint

EdsjeSCC

Citaat van: TARGET op februari 04, 2015, 23:44:06
ROSHEUVEL KOMT ER WEL.!!! :clint

Dat denk ik ook. Een echte buitenspeler die zijn tegenstander constant op zoekt en dan binnendoor of buitenom gaat. Zonde dat hij nog niet 1 van de goede kansen geprikt heeft, dat had hem een enorme boost en vertrouwen gegeven

drg

Nog altijd beter dan Lukoki  l0l

Wat ongelukkig geweest in de afronding afgelopen wedstrijden, geef hem ook even de kans om in het elftal in te werken. Straks met Narsingh op de andere kant gewoon een verwoestende voorhoede.

ruubmac

Hebben we het bonnetje nog?  :devil
Het was natuurlijk ook niet een ideale situatie. Heeft leuke dingen laten zien, maar is duidelijk geen afmaker.

Lore

Citaat van: drg op februari 05, 2015, 00:52:55
Nog altijd beter dan Lukoki  l0l

Wat ongelukkig geweest in de afronding afgelopen wedstrijden, geef hem ook even de kans om in het elftal in te werken. Straks met Narsingh op de andere kant gewoon een verwoestende voorhoede.

Hij had er wel voor kunnen zorgen dat wij naar een compleet andere wedstrijd zou kijken, maar man, wat schoot hij die bal slecht in!