Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Transferperiode winterstop 2014-2015

Gestart door reisbureau, november 27, 2014, 11:48:55

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Zoals Lenmans al aangeeft verwacht ik niet dat Rusnak en Meleg in de winterstop vertrekken. Ook ik verwacht nog wel wat van Melegje. Verder denk ik dat Droste toch echt richting Enschede verkast in de winterstop. El makrini zal voor een mooi bedrag mogen vertrekken anders laat SCC hem echt niet gaan voor de zomer. Ogbeche heeft een optie, die zal worden gelicht. Men gaat echt geen dikke bedragen betalen voor een 30 jarige speler, die zal wel blijven. Tja, en dan Bijkertje. Waar denkt die beste jongen aan als hij aangeeft omhoog te willen? Het eerste wat bij mij opkwam was dat hij ambities heeft om in Scandinaviƫ te voetballen of dat hij toch in het bakje (dat ding mut eraf!) op de oldehove wil staan. Wat mij betreft mooi verkopen in de winter. Dijkstra, Macintosh en ook Vytas zullen waardige vervangers zijn, geen probleem.

:0= Rustig bliefuhh
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Overigens bewonderingswaardig dat vriend Bakker wel zijn contract heeft verlengd!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

PePe

Potentiele vervangers gaan opstellen, als ze in de winterstop niet worden verkocht of verlengd. (Uiteraard alleen als de stand in de competitie dit toe laat)

wiekie1969

Citaat van: poelie-lwd op november 27, 2014, 20:31:37
Overigens bewonderingswaardig dat vriend Bakker wel zijn contract heeft verlengd!


Zou ik oek doen als ik wisselspeler was!!!!

speculeter

Er loopt ene de nooijer bij Sparta.
Geweldig talent...echte stofzuiger.
Laat die maar komen.

Bernardo

vd Belt heel duidelijk bij Bynt op Omrop abe. Droste, Makrini en Bijker verkopen, wanneer we nog wat punten pakken voor de winterstop en zo goed als veilig zijn.

AL

Duidelijke taal van Vd Belt.
Als we nog 6 punten halen, zien we Droste,  Makrini en Bijker niet meer terug.
Vraag me af of er dan direct vervangers gaan halen, of dat we het gaan doen met de huidige selectie.

Mogelijke versterkingen (wellicht niet haalbaar):

Droste: Dijkhuizen, Breukers of te Wierik.
Makrini: Ojo
Bijker: Riedewald huren?

Galdiano

Opvallende text van vd Belt was de samen werking met Manchester City! Dat ze daarover in gesprek zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op november 29, 2014, 08:43:30
Opvallende text van vd Belt was de samen werking met Manchester City! Dat ze daarover in gesprek zijn.

Gaan we dan Barto daar heen sturen?

Cambuur Groningen

Citaat van: AL op november 29, 2014, 08:14:44
Duidelijke taal van Vd Belt.
Als we nog 6 punten halen, zien we Droste,  Makrini en Bijker niet meer terug.
Vraag me af of er dan direct vervangers gaan halen, of dat we het gaan doen met de huidige selectie.

Mogelijke versterkingen (wellicht niet haalbaar):

Droste: Dijkhuizen, Breukers of te Wierik.
Makrini: Ojo
Bijker: Riedewald huren?
Ik denk dat we het met de huidige selectie dan gaan doen:
Droste: Macintosh, Perreira
Bijker: Dijkstra, Vitas
Makrini: Steblicki

Galdiano

Citaat van: Cambuur Groningen op november 29, 2014, 09:30:16
Ik denk dat we het met de huidige selectie dan gaan doen:
Droste: Macintosh, Perreira
Bijker: Dijkstra, Vitas
Makrini: Steblicki

Dat gaat dus echt niet gebeuren.  :_schater

Als er spelers vertrekken zullen er ook spelers komen. Anders heb je geen wissels.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sccvl

Citaat van: Galdiano op november 29, 2014, 09:35:44
Dat gaat dus echt niet gebeuren.  :_schater

Als er spelers vertrekken zullen er ook spelers komen. Anders heb je geen wissels.

Voor de positie van Makrini zijn meer opties, denk dat daar in eerste instantie geen vervanger voor zal komen. Bijker zal uiteraard een nieuwe speler voor aangetrokken (moeten) worden. Pereira zal de vervanger van Dorste worden en evt een nieuw talent erbij?

Cambuur Groningen

Citaat van: Galdiano op november 29, 2014, 09:35:44
Dat gaat dus echt niet gebeuren.  :_schater

Als er spelers vertrekken zullen er ook spelers komen. Anders heb je geen wissels.
Ik zeg niet dat ik er blij mee ben, maar als ik verantwoordelijk ben voor Financieen en ik weet dat ik in de winterstop 26-29 punten heb en inkomsten voor 3 spelers erbij dat ik dit seizoen zou uitspelen met de huidige selectie. Dan geld gebruiken om versneld leningen af te lossen en voor volgend seizoen echte versterkingen halen.

En je hebt nog wel wissels: Bakker, Schootstra, Slijngaard (en ook hier zeg ik niet dat ik er blij mee ben, maar ze zijn er wel)

Lore

Citaat van: sccvl op november 29, 2014, 09:37:40
Voor de positie van Makrini zijn meer opties, denk dat daar in eerste instantie geen vervanger voor zal komen. Bijker zal uiteraard een nieuwe speler voor aangetrokken (moeten) worden. Pereira zal de vervanger van Dorste worden en evt een nieuw talent erbij?

Ik denk juist dat de focus volledig op volgend seizoen gaat. Dus dat er nieuwe spelers aangetrokken worden.

Galdiano

Je hebt zometeen de luxe om een half jaar talenten uit de JL of buitenland te laten wennen aan de ere. Die spelers zullen goedkoper zijn dan Makrini, Droste en Bijker.

Als je in de zomer pas door gaat selecteren is juist dom, je hebt nu alle tijd! Geen druk en komen in een gespreid bedje.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets