Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Transferperiode winterstop 2014-2015

Gestart door reisbureau, november 27, 2014, 11:48:55

Vorige topic - Volgende topic

AL

Boel bijelkaar houden.
Hemmen laten gaan en proberen jong talent aan te trekken.
Moet zeker een rappe vleuglaanvaller bij. Zodra narsingh en de Ridder er niet bij zijn, kom je voorin tekort.
Gat met nr 16 is slechts 8 punten, dus we zijn er nog lang nog niet.


Lore

Citaat van: AL op november 30, 2014, 09:21:49
Boel bijelkaar houden.
Hemmen laten gaan en proberen jong talent aan te trekken.
Moet zeker een rappe vleuglaanvaller bij. Zodra narsingh en de Ridder er niet bij zijn, kom je voorin tekort.
Gat met nr 16 is slechts 8 punten, dus we zijn er nog lang nog niet.

Dat is toch wat te korte termijn politiek volgens mij. Dat Bijker, Droste en Makrini weg gaan is wel zeker. Dat kan in de winter of in de zomer. Vanaf de zo er staan wij weer op 0 punten. Dan kan Je toch beter nu al het elftal voor volgend jaar neerzetten? Zeker als je daar nog extra geld voor krijgt ook.

Dan kan je direct vervangers aan gaan trekken.

zeewolde

Wat denken we te vangen voor 3 spelers die nog een half jaar contract hebben. En hun vervangers zijn die transfervrij?

Wat is het verschil aan tv gelden als je 8/9 eindigt of op plek 13-15?

Ofwel hou je onder de streep echt wat over als je die 3 verkoopt?

Lore

Citaat van: zeewolde op november 30, 2014, 09:52:16
Wat denken we te vangen voor 3 spelers die nog een half jaar contract hebben. En hun vervangers zijn die transfervrij?

Wat is het verschil aan tv gelden als je 8/9 eindigt of op plek 13-15?

Ofwel hou je onder de streep echt wat over als je die 3 verkoopt?

Ik zie het geld als een mooie extra, maar waarom ik het een goed idee vind om goch al te verkopen is omdat wij toch zonder hun verder moeten. De keuze is in de winter of in de zomer. Dan speel ik liever met een team waar wij verder mee moeten vanaf de winter. Mochten wij dan per ongeluk een speler hebben aangetrokken die niet goed genoeg is dan kunnen wij in de zomer corrigeren.

zeewolde

Ik eindig liever een paar plaatsen hoger op de ranglijst en verwacht niet dat we netto meer dan 1 ton overhouden.

sccvl

Ik zou inderdaad Hemmen verhuren of zelfs eventueel helemaal laten vertrekken in goed overleg. Waarom halen we die jongen van FC Oss niet op, Kevin van Veen lijkt mij een goeie bewegelijke spits voor bij Cambuur. Lekker half jaartje laten wennen aan het niveau van de Eredivisie. Zeker niet een mindere speler dan Barto en Hemmen.

Lore

Citaat van: zeewolde op november 30, 2014, 10:42:34
Ik eindig liever een paar plaatsen hoger op de ranglijst en verwacht niet dat we netto meer dan 1 ton overhouden.

Maar dan kan je volgend jaar weer beginnen met een compleet nieuw team. Daar kleven erg veel risico's aan.

sunderland

Citaat van: sccvl op november 30, 2014, 10:51:45
Ik zou inderdaad Hemmen verhuren of zelfs eventueel helemaal laten vertrekken in goed overleg. Waarom halen we die jongen van FC Oss niet op, Kevin van Veen lijkt mij een goeie bewegelijke spits voor bij Cambuur. Lekker half jaartje laten wennen aan het niveau van de Eredivisie. Zeker niet een mindere speler dan Barto en Hemmen.
waar basseer jij dat op? Het is in het verl zo vaak bewezen dat eerste div spitsen niet mee kunnen in de erediv.

HilversumOnTour

Zo'n creatieve speler als Botaka (Excelsior) zou top zijn. Moet meer bij op de vleugels!

sunderland

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 30, 2014, 21:18:23
Zo'n creatieve speler als Botaka (Excelsior) zou top zijn. Moet meer bij op de vleugels!
dacht ik ook al aan maaar dkv kon hem niet halen dus lijkt het mij voor ons helemaal lastig

speculeter

Zal wat op de vleugels bij moeten..
Nog steeds zeer gecharmeerd van de vleugel spelers van volendam.
Verder de nooijer van Sparta halen! !

speculeter

Grote kans dat rusnak dus weg is na de winter.
Droste...Bijker. ..en mo dus ook (onder voorbehoud natuurlijk).
Narsingh en de ridder erg blessuregevoelig.
Weinig op de vleugels.
Tegenvallende Meleg.
Moeten we ons zorgen maken voor tweede seizoenshelft?
Of maak ik me voor niets zorgen?

Eewal

Citaat van: speculeter op december 06, 2014, 10:44:17
Grote kans dat rusnak dus weg is na de winter.
Droste...Bijker. ..en mo dus ook (onder voorbehoud natuurlijk).
Narsingh en de ridder erg blessuregevoelig.
Weinig op de vleugels.
Tegenvallende Meleg.
Moeten we ons zorgen maken voor tweede seizoenshelft?
Of maak ik me voor niets zorgen?
Cambuur gaat die spelers niet wegdoen als er geen alternatieven zijn. Voorin maak ik me net als jou wel zorgen..

piene hassus


carlo de leeuw