Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Transferperiode winterstop 2014-2015

Gestart door reisbureau, november 27, 2014, 11:48:55

Vorige topic - Volgende topic

AL

#30
Maar eerst moet het gat met nr 16 en 17 groter worden!
Overigens zie ik het liefst niemand vertrekken. Stel dat je Europees voetbal haalt (en waarom zou dat niet kunnen in deze competitie).

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op november 27, 2014, 20:22:03
Zoals Lenmans al aangeeft verwacht ik niet dat Rusnak en Meleg in de winterstop vertrekken. Ook ik verwacht nog wel wat van Melegje. Verder denk ik dat Droste toch echt richting Enschede verkast in de winterstop. El makrini zal voor een mooi bedrag mogen vertrekken anders laat SCC hem echt niet gaan voor de zomer. Ogbeche heeft een optie, die zal worden gelicht. Men gaat echt geen dikke bedragen betalen voor een 30 jarige speler, die zal wel blijven. Tja, en dan Bijkertje. Waar denkt die beste jongen aan als hij aangeeft omhoog te willen? Het eerste wat bij mij opkwam was dat hij ambities heeft om in Scandinaviƫ te voetballen of dat hij toch in het bakje (dat ding mut eraf!) op de oldehove wil staan. Wat mij betreft mooi verkopen in de winter. Dijkstra, Macintosh en ook Vytas zullen waardige vervangers zijn, geen probleem.

:0= Rustig bliefuhh
hest gelijk .Wb bijker vind ik jou wat een zeur worden .Die jongen wil gewoon een zo goed mogelijk contract verdienen .

de Schoot

Citaat van: AL op november 29, 2014, 09:54:45
Maar eerst moet het gat met nr 16 en 17 groter worden!
Overigens zie ik het liefst niemand vertrekken. Stel dat je Europees voetbal haalt (en waarom zou dat niet kunnen in deze competitie).

Zou zomaar kunnen idd, maar gat met nr 14 is ook slechts 2 gewonnen wedstrijden.
Denk dat Europees ook geld kost mbt eisen UEFA.
Heb 't volste vertrouwen dat we ook nu weer de juiste vervangers krijgen, voor zover we die nog niet al hebben.  |:)

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op november 29, 2014, 10:46:24
hest gelijk .Wb bijker vind ik jou wat een zeur worden .Die jongen wil gewoon een zo goed mogelijk contract verdienen .

Ik heb een mening die niet strookt met de jouwe, dus dan zeur ik? Nou ja, ik zeur liever dan dat ik de meute naar de bek praat. Ik vind dat Bijker als een drol stond te spelen, ik zal ook de eerste zijn die toegeeft als hij wel weer de pannen van de daken speelt dat een stap hoger wellicht een optie zou zijn. Nu is dat zeker NIET het geval. We gaan het zien vanavond.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lore

Citaat van: Galdiano op november 29, 2014, 09:49:50
Je hebt zometeen de luxe om een half jaar talenten uit de JL of buitenland te laten wennen aan de ere. Die spelers zullen goedkoper zijn dan Makrini, Droste en Bijker.

Als je in de zomer pas door gaat selecteren is juist dom, je hebt nu alle tijd! Geen druk en komen in een gespreid bedje.

Exact! Met 36 punten ben je veilig. Als wij nog 6 halen tot de winter, dan mag dat geen probleem meer zijn. Geld vangen voor de aflopende contracten en de nieuwe helden binnen halen,

Kan mij ook voorstellen dat het in de winter makkelijker gaat. Dan zijn er al spelers die een half jaar buiten de boot zijn gevallen.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op november 29, 2014, 11:16:14
Ik heb een mening die niet strookt met de jouwe, dus dan zeur ik? Nou ja, ik zeur liever dan dat ik de meute naar de bek praat. Ik vind dat Bijker als een drol stond te spelen, ik zal ook de eerste zijn die toegeeft als hij wel weer de pannen van de daken speelt dat een stap hoger wellicht een optie zou zijn. Nu is dat zeker NIET het geval. We gaan het zien vanavond.
Hij speelde vanaf psv ook niet goed,dat weet ik .Ik vond hem  de eerste wedstr van het seiz verassend goed spelen .Ik weet ook niet of hij hoger op kan .En met de meute meelopen vind ik ook heel lastig  :proost

PePe

Makrini inruilen op Rusnak bij City !! (City bij betalen uiteraard)

AL

Alles op alles zetten om Rusnak definitief binnen te halen. In mijn ogen de beste voetballer ooit die ik heb gezien bij cambuur.

poelie-lwd

Citaat van: AL op november 29, 2014, 15:06:16
Alles op alles zetten om Rusnak definitief binnen te halen. In mijn ogen de beste voetballer ooit die ik heb gezien bij cambuur.

Hij is fantastisch maar Carlo de Leeuw was beter.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bubba

Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

AL

Citaat van: poelie-lwd op november 29, 2014, 15:30:39
Hij is fantastisch maar Carlo de Leeuw was beter.

Ik vind Rusnak beter en wordt sowieso nog beter! Carlo was tot nu toe mijn favoriet.

SCC

Gregg Berhalter vond ik echt een baas destijds. Had dat seizoen in de eredivisie vrijwel alle spitsen in zijn zak. Tuurlijk, technisch gezien geen Rusnak, maar wat mij betreft (ook omdat hij zeer toegankelijk en symphatiek was) een van de beste Cambuur spelers in de clubhistorie.

DayDreamer

Vooral mensen weg doen Gerald, een beste bank hebben we, dat hebben we vanavond mogen aanschouwen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: DayDreamer op november 29, 2014, 23:27:11
Vooral mensen weg doen Gerald, een beste bank hebben we, dat hebben we vanavond mogen aanschouwen.

Veel duidelijk geworden idd. Iedereen bij elkaar houden aub!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

 :0= Fatsoenkijke vleugelspelers erbij en een extra verdediger! Dank u!
** Poolwinner 18/19 - 21/22