Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Giovanni Hiwat

Gestart door YellowBlue, januari 28, 2013, 14:27:33

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: grijskijker op januari 28, 2013, 20:02:10
Citaat van: denistel op januari 28, 2013, 17:38:44

concurrentie voor de rechtsbuiten en ik denk zelf oebele op 10
en adnane en hiwat op de vleugels dan en Hemmenmania maakt
het af.
Is het niet wat voorbarig om Hiwat gelijk een basis plaats te geven en een diskwalificatie voor de huidige vleugelspelers.
En ik denk niet dat Oebele een hele wedstrijd op 10 kan spelen,daar mist hij loopvermogen voor en krijg je waarschijnlijk problemen in de omschakeling, maar om in het laatste half uur wat te forceren zou het prima kunnen.

Als een 10 goed speelt loopt hij bijna niet! Waar een 10 hoort te spelen is vanaf de middenstip tot aan de penalty stip! Oebele zou de ideale 10 zijn!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

een wisselvallig mugje .Geld is helemaal op zeker

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op januari 28, 2013, 20:10:46
Citaat van: grijskijker op januari 28, 2013, 20:02:10
Citaat van: denistel op januari 28, 2013, 17:38:44

concurrentie voor de rechtsbuiten en ik denk zelf oebele op 10
en adnane en hiwat op de vleugels dan en Hemmenmania maakt
het af.
Is het niet wat voorbarig om Hiwat gelijk een basis plaats te geven en een diskwalificatie voor de huidige vleugelspelers.
En ik denk niet dat Oebele een hele wedstrijd op 10 kan spelen,daar mist hij loopvermogen voor en krijg je waarschijnlijk problemen in de omschakeling, maar om in het laatste half uur wat te forceren zou het prima kunnen.

Als een 10 goed speelt loopt hij bijna niet! Waar een 10 hoort te spelen is vanaf de middenstip tot aan de penalty stip! Oebele zou de ideale 10 zijn!
Als hij tegen een loper(en die heb je in de eerste divisie veel) komt te staan gaat het niet goed denk ik, maar een paar wedstrijden(tegen de zwakke broeders) uitproberen maar, dan komen we er snel achter..
IN HENK WE TRUST!!!

De Paashaas

ik ben benieuwd wat dit mannetje in huis heeft.. heb nog nooit van hem gehoord dus ik verwacht er ook niet al te veel van.
dan kent altied met valle nou  :zweep

John Hiatt


denistel

wie er nog nooit van heeft gehoord volgt het voetbal niet op de voet
volgens mij.mijn zwolse connecties vinden hem een goeie speler
zeker voor de jl.in de ere divisie wordt meer gevraagd en heeft hij
concurrentie bij zwolle.

en ik zeg niet dat ie meteen in de basis moet maar we kunnen zeker
wel concurrentie hebben voor in.
een echte rechts buiten hadden we naar mijn mening niet eens
wat ik vind oebele meer een 10 en ik ben idd kritisch en vind
dat de leeuw en schokker nog niet hebben laten zien wat ze wel
kunnen.adnane was de laatse wedstrijden op de goeie weg.

hiwat heeft snelheid en zoals zondag uit tegen sparta kun je met
2 snelle vleugels en hemmen daar tussen in dat sparta wel pijn doen.
oebele er achter en dan 2 wat meer verdedigende spelers er achter
die bij balbezit om en om wel mee schuiven.

PePe

Laat die jongen eerst eens voetballen, afbranden kan altijd nog!  :zucht

Dokkumer

Hmm, loopvermogen op 10. Daar hoorde ik anders voorheen niet veel van toen "Le Patron" nog de onbetwiste no. 10 was.

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2013, 06:13:16
Hmm, loopvermogen op 10. Daar hoorde ik anders voorheen niet veel van toen "Le Patron" nog de onbetwiste no. 10 was.
Die had mede doordat hij al jaren betaald voetbal speelde toch ff wat meer power.. Maar laat ik duidelijk zijn ik hoop dat hij het kan, het zal het voetbal wel ten goede komen.
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Power? Als je power in de vorm van voetbalinzicht bedoelt, ben ik het met je eens ;)

Delamere

Citaat van: PePe op januari 29, 2013, 00:35:17
Laat die jongen eerst eens voetballen, afbranden kan altijd nog!  :zucht
Eens!!

Ronnie tng

We zijn en blijven wel Leeuwarders he, eerst presteren en dan houden we vanzelf op met zeiken  8P

Destroyer

Ja, werken voor de centen! Eer moet je verdienen  :P
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Clint

Citaat van: Ronnie tng op januari 29, 2013, 18:54:13
We zijn en blijven wel Leeuwarders he, eerst presteren en dan houden we vanzelf op met zeiken  8P

Mwoah....... :clint 8)

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.