Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Giovanni Hiwat

Gestart door YellowBlue, januari 28, 2013, 14:27:33

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Giovanni Hiwat komt de rest van het seizoen uit voor Cambuur Leeuwarden. De 19-jarige vleugelspits wordt voor een periode van zes maanden gehuurd van PEC Zwolle. Dat heeft de Friese eerstedivisionist maandag gemeld.

Hiwat kwam bij PEC amper aan spelen toe. Dit seizoen mocht hij pas één keer opdraven voor de Zwolse formatie.

Bron: AD.nl


Grijskijkert

Weet niet of we hier nu veel beter van worden ,heeft vorig jaar in de eerste divisie ook niet heel veel (goede) wedstrijden gespeeld.. Maar goed misschien valt het mee..
IN HENK WE TRUST!!!

okkele

waarom?
beter dan oebele,de leeuw of adnane?
versterkingen moet je huren,geen reserves.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

YellowBlue

Wacht nou eerste eens even een potje af, Tikkemerinnie wordt ook gehuurd en is een absolute versterking.
Wat extra snelheid op de buiten is niet verkeerd, kun je Oebele ook eens op 10 proberen

marrumer

misschien wel beter dan de leeuw ja.

Grijskijkert

Citaat van: marrumer op januari 28, 2013, 14:46:26
misschien wel beter dan de leeuw ja.
Hiwat speelt van rechts en heeft daar vorig seizoen altijd gespeeld..
IN HENK WE TRUST!!!

RotterdamLeeuwarden

Ik ken hem helemaal NIET  ;(
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

dit is mien club

schijnt zeer snel te zijn en een goede voorzet in huis te hebben.
Fysiek kwam hij vooral te kort.

Lijkt wel wat op Schaken.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Lwdscc

Nou ja ondanks je verleden bij olle welkom... Gaat wel rap, dacht dat ie eerst een weekje op de proef was  8P

Chipke

Welkom Giovanni.  :proost  :proost Dat je dit jaar weer kampioen mag worden.

marrumer


denistel

Citaat van: okkele op januari 28, 2013, 14:37:22
waarom?
beter dan oebele,de leeuw of adnane?
versterkingen moet je huren,geen reserves.

concurrentie voor de rechtsbuiten en ik denk zelf oebele op 10
en adnane en hiwat op de vleugels dan en Hemmenmania maakt
het af.

Galdiano

Cambuur heeft de laatste jaren altijd te brave vleugel spelers gehad! Tikkemerinie durft! Oebele durft! En hopelijk durft Hiwat dit ook! Welkom!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: denistel op januari 28, 2013, 17:38:44

concurrentie voor de rechtsbuiten en ik denk zelf oebele op 10
en adnane en hiwat op de vleugels dan en Hemmenmania maakt
het af.
Is het niet wat voorbarig om Hiwat gelijk een basis plaats te geven en een diskwalificatie voor de huidige vleugelspelers.
En ik denk niet dat Oebele een hele wedstrijd op 10 kan spelen,daar mist hij loopvermogen voor en krijg je waarschijnlijk problemen in de omschakeling, maar om in het laatste half uur wat te forceren zou het prima kunnen.
IN HENK WE TRUST!!!