Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Giovanni Hiwat

Gestart door YellowBlue, januari 28, 2013, 14:27:33

Vorige topic - Volgende topic

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Grijskijkert

Speelt hij tegen Sparta?
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Speelt hij uberhaupt nog dit seizoen?

Lwdscc

'' De optie  in het contract met Giovanni Hiwat is wél gelicht. Hij had een aflopende verbintenis, maar staan nu tot de zomer van 2014 onder contract bij Olle ''  :rodekaart l8l die hoeft dus niet meer te spelen...

Dokkumer

Op basis van wat ik gehoord & gezien heb zeg ik

:0= DE EERSTVOLGENDE INTERCITY NAAR OLLE VERTREKT OM 21:44. WIL DE HEER HIAWATA INSTAPPEN AUB :devil

denistel

hij woon daar toch nog,,,morgen lekker invallen en een goaltje mee pikken hop hop