Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, augustus 29, 2014, 10:22:57

Vorige topic - Volgende topic

dkv - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
1 (1%)
Vytautas Andriuskevicius
3 (3%)
Etiënne Reijnen
62 (61.4%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Marlon Pereira
1 (1%)
Mohamed El Makrini
9 (8.9%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Daniël de Ridder
17 (16.8%)
Bartholomew Ogbeche
2 (2%)
Furdjel Narsingh
5 (5%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Martijn Barto
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 101

Stemmen gesloten: oktober 26, 2014, 13:20:37

sunderland

Achteraf toch mooie derby geweest .Mooi pnt en mooi dat dkv ons niet voorbij gaat in de derby

speculeter

Zo...terug op aarde.
Wat was ik moe zeg na dit enerverende weekend.
Wat een prachtige afsluitende training....wat een wedstrijd en ook
onthaal op cambuurplein was mooi.
Jammer dat sommige spelers onder de maat waren.
Maar het is een derby en dan spelen ook andere dingen mee.
Terugkomen na 2-0 is prachtig.
En sfeer vond ik ook prima in ons uitvak.
Wat een loser eigenlijk die lodeweges als je thuis speelt en bij 2-2 er
twee verdedigers bij gooit.
Was bij ons thuis nooit gebeurd met Henk...die had er nog een aanvaller bij gegooid!!
En wat waren die supporters van die lui heerlijk op dreef na de wedstrijd. Volgens mij waren ze een beetje teleurgesteld :_schater.
Op naar Zondag....3 punten tegen FeijeNoord.

hobbes

Citaat van: sunderland op oktober 20, 2014, 08:50:56
Achteraf toch mooie derby geweest .Mooi pnt en mooi dat dkv ons niet voorbij gaat in de derby

en nog een plaats gestegen dank zij Zwolle

dizzhead


DayDreamer

Citaat van: John Hiatt op oktober 19, 2014, 23:27:13
Ik heb het over het spel! Wel goed lezen. Rusnak speelde vandaag als een krant, kan veel beter en dat heeft hij laten zien. Ik vroeg me af wat er zou gebeuren als iedereen wel zijn gewone niveau zou halen.

Rusnak tegen Dordt ook niet gezien, en tegen PSV ook totaal niet. Misschien toch wat te hoge verwachtingen van deze jongen? Boven zichzelf uitgestegen in de eerste wedstrijden? Zeg het maar.

Cor

Citaat van: DayDreamer op oktober 20, 2014, 10:03:13
Rusnak tegen Dordt ook niet gezien, en tegen PSV ook totaal niet. Misschien toch wat te hoge verwachtingen van deze jongen? Boven zichzelf uitgestegen in de eerste wedstrijden? Zeg het maar.

Denk dat de tegenstanders nu meer rekening met hem houden

gewoon een fan

In alles kun je zien dat dit eigenlijk al een TOPPER is maar zeker zal worden  _O_

dit is mien club

Zo weer op het werk, bakje koffie en geen één dkv supporter die arrogant loopt te doen. Ik daarin in tegen ben al wel even aan het stoken geweest. "2-0 voor terwijl je onderliggende partij bent is toch knap?"

Bij vlagen lieten we zien hoe goed Cambuur is, die aanval in de 7e minuut? Fantastisch.
Pas na de 2-0 leek de wedstrijd pas te zijn begonnen voor Cambuur. Ik vond ons na de 2-0 tot de kans op 2-3, erg dominant spelen.

Er waren inderdaad een aantal die het gebruikelijke niveau niet haalden.

Vytas herstelde zich prima na de fout bij de 2-0, daarvoor erg ongelukkig.
Bijker wilde te veel.
Pereira was niet bij de les.
Rusnak ontrok zich aan het spel
Ogbeche had zijn dag niet maar scoort wel weer.

Het kan niet altijd 100% dat snap ik ook en misschien ligt er dan toch te veel druk op deze gasten.
Ze willen natuurlijk niet verliezen, ze hebben gezien dat er 5.000 supporters bij de training komen. Ik vind het niet meer dan logisch dat er dan enkele bang zijn om een fout te maken. Die angst sluipt er in zonder dat ze daar zelf iets aan kunnen doen.

Ik ben dik en dik te vrede, 2-0 achter en dan de mouwen opstropen en op jacht naar de 2-2.
De winst zat er daarna ook zeker in maar al met al groot compliment voor de wijze waarop we terug kwamen.

Overigens waren er inderdaad veel jonge kinderen mee, ik vond de sfeer ook iets tegenvallen, bij vlagen wel fanatiek maar dat kan en moet beter. 
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Scc01

Heb de wedstrijd vanuit het vak naast het uitvak bekeken, en was achteraf blij dat ik dat gedaan heb. Wat was het genieten dat die lui naast me aan het begin een verdomd grote smoel hadden en toen de 2-1 viel helemaal stil vielen. En raar opkeken dat het halve vak stond te juichen.
Heb net een smile de graftombe kunnen verlaten. Maar ik had het idee dat er meer ingezeten had:)
Verder vind ik het ook wel lachwekkend dat er bepaalde dkv supporters zijn die vonden dat ze zelf erg luidruchtig waren... Heb ze alleen bij de 2-0 duidelijk gehoord voor de rest zoals verwacht.
En als je dan roept dat dit een gewone wedstrijd is en wedstrijden tegen psv meer leven......
Ik denk namelijk niet dat dat het geval is, ze wisten zelf ook wel dat cambuur hier zeer waarschijnlijk punten ging pakken. En dit verlicht de pijn wat.
Ik heb nu al zin in de volgende pot |:)

Marc S

Citaat van: Scc01 op oktober 20, 2014, 11:02:54
Heb de wedstrijd vanuit het vak naast het uitvak bekeken, en was achteraf blij dat ik dat gedaan heb. Wat was het genieten dat die lui naast me aan het begin een verdomd grote smoel hadden en toen de 2-1 viel helemaal stil vielen. En raar opkeken dat het halve vak stond te juichen.
Heb net een smile de graftombe kunnen verlaten. Maar ik had het idee dat er meer ingezeten had:)
Verder vind ik het ook wel lachwekkend dat er bepaalde dkv supporters zijn die vonden dat ze zelf erg luidruchtig waren... Heb ze alleen bij de 2-0 duidelijk gehoord voor de rest zoals verwacht.
En als je dan roept dat dit een gewone wedstrijd is en wedstrijden tegen psv meer leven......
Ik denk namelijk niet dat dat het geval is, ze wisten zelf ook wel dat cambuur hier zeer waarschijnlijk punten ging pakken. En dit verlicht de pijn wat.
Ik heb nu al zin in de volgende pot |:)

Dikke bullshit dat de wedstrijd tegen psv bij hun meer leeft en dat weten ze zelf donders goed ook kan je aan hun hele gedrag wel merken ze vinden het echt verschrikkelijk dat wij het zo goed doen en aandacht krijgen. Ze proberen een beetje FC twente gedrag te vertonen (hoe twente de derby tegen heracles ziet) maar het lukt ze niet, ze zitten veel meer met hun hoofd bij ons dan ze zelf willen toegeven.

Scc01

Citaat van: Marc S op oktober 20, 2014, 11:15:59
Dikke bullshit dat de wedstrijd tegen psv bij hun meer leeft en dat weten ze zelf donders goed ook kan je aan hun hele gedrag wel merken ze vinden het echt verschrikkelijk dat wij het zo goed doen en aandacht krijgen. Ze proberen een beetje FC twente gedrag te vertonen (hoe twente de derby tegen heracles ziet) maar het lukt ze niet, ze zitten veel meer met hun hoofd bij ons dan ze zelf willen toegeven.

Precies marc. En dat kon je heel goed zien op twee momenten. De enorme blijheid bij de 2-0. En de enorme frustatie en spanning toen het 2-2 werd en er op het laatst een vrije trap niet zo uitpakte als ze verwachtten. Heerlijk was dat:)

Nightmarelwd

Citaat van: Galdiano op oktober 19, 2014, 21:01:33
Wat een kleine kinderen in het vak. Heb me kapot geergerd.
Ging goed los qua zang zo af en toe. Vorig jaar een beter en fanatieker gevuld uitvak.

Waarom er aan ergeren? Wij zijn ook allemaal die leeftijd geweest. Ze zingen mee en blijven zingen.

Wat was er niet fanatiek dan?
MI-Sider for Life

Sakin

Weet niet of iedereen Nos Studio sport heeft gezien om 19:00 uur.
Maar daar wordt Cambuur ook ff lekker minachtend weg gezet.
Eerst al met een dikke minuut dat propaganda nummer voor de wedstrijd.
En daarna Bijker die een penal tegen moet hebben en Ogbeche moest rood hebben...
En dan die kut smile van Tom Egberts erbij!!!!  l8l

Maar niets over de overtreding van van der berg en de roon die De Ridder  eruit trapt... BAH KOTS MISSELIJK VAN DIE LUI!!!!

En dan op je werk komen dat Nienhuis rood moest hebben!!!
BAH BAH BAH!!!! Cambuur was top!!!! En geeft dat maar eens toe...

HilversumOnTour

Mooi dagje!

Wel veel kinderen (vooral in het begin) onderin het uitvak. Sneu voor dat meisje die een rookbom tegen haar aankreeg! Ik vond het uitvak vorig jaar ook een betere sfeer hebben, kaartverkoop zal volgend jaar wel anders worden.

Smakelijk gelachen om de Abe fans die in de meest kolderieke outfits rondliepen.

Op naar Feyenoord thuis  |:)

Marc S

Citaat van: Sakin op oktober 20, 2014, 12:09:56
Weet niet of iedereen Nos Studio sport heeft gezien om 19:00 uur.
Maar daar wordt Cambuur ook ff lekker minachtend weg gezet.
Eerst al met een dikke minuut dat propaganda nummer voor de wedstrijd.
En daarna Bijker die een penal tegen moet hebben en Ogbeche moest rood hebben...
En dan die kut smile van Tom Egberts erbij!!!!  l8l

Maar niets over de overtreding van van der berg en de roon die De Ridder  eruit trapt... BAH KOTS MISSELIJK VAN DIE LUI!!!!

En dan op je werk komen dat Nienhuis rood moest hebben!!!
BAH BAH BAH!!!! Cambuur was top!!!! En geeft dat maar eens toe...

Jongen niets van aantrekken, gewoon reageren met de vraag hoe het voelt om een 2-0 voorsprong weg te geven.