Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, augustus 29, 2014, 10:22:57

Vorige topic - Volgende topic

dkv - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
1 (1%)
Vytautas Andriuskevicius
3 (3%)
Etiënne Reijnen
62 (61.4%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Marlon Pereira
1 (1%)
Mohamed El Makrini
9 (8.9%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Daniël de Ridder
17 (16.8%)
Bartholomew Ogbeche
2 (2%)
Furdjel Narsingh
5 (5%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Martijn Barto
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 101

Stemmen gesloten: oktober 26, 2014, 13:20:37

Lore


ForzaCambuur1

Citaat van: SCC-J op oktober 19, 2014, 20:37:54
oneens 2x in uitvak geweest en dit uitvak wad wel beter hoor.

Moest het helaas met een stream doen. Uitvak was niet erg vaak te horen, maar een paar keer dat het echt massaal ging met name na de 2-2. Dus vanuit dat perspectief leek het vrij mat. Is natuurlijk altijd moeilijk in te schatten. Kan me nog herinneren dat vorig jaar in de thuiswedstrijd ze een microfoon voor het uitvak van die lui hadden gezet waardoor het leek alsof ze boven ons uitkwamen.

Galdiano

Wat een kleine kinderen in het vak. Heb me kapot geergerd.
Ging goed los qua zang zo af en toe. Vorig jaar een beter en fanatieker gevuld uitvak.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Casuals-lwd

#1338
Citaat van: Galdiano op oktober 19, 2014, 21:01:33
Wat een kleine kinderen in het vak. Heb me kapot geergerd.
Ging goed los qua zang zo af en toe. Vorig jaar een beter en fanatieker gevuld uitvak.
ja idd, onderin het vak echt veel sfeer. Maar bovenin drama vooral 1e helft.

Heb me wel kostelijk vermaakt aan de nep-ultras van dkv, wat een triest en zielloos publiek  :_schater

John Hiatt

Zaten/stonden naast het uitvak. Totaal geen last van die boeren gehad. Ontzettend triest volk daar, je hoort ze alleen bij hun goals. Na afloop van de wedstrijd wilde een klein groepje boeren ons te lijf. Werden een paar boertjes hardhandig door hun stewards tegen een railing gekwakt en vervolgens gearresteerd.

Casuals-lwd

Citaat van: John Hiatt op oktober 19, 2014, 21:06:28
Zaten/stonden naast het uitvak. Totaal geen last van die boeren gehad. Ontzettend triest volk daar, je hoort ze alleen bij hun goals. Na afloop van de wedstrijd wilde een klein groepje boeren ons te lijf. Werden een paar boertjes hardhandig door hun stewards tegen een railing gekwakt en vervolgens gearresteerd.
Flikkerde ook een boer op zn muil na de wedstrijd l8l

Inglorious Bastard

Helaas geen kaarten voor de bus kunnen bemachtigen dus via andere kanalen aan kaarten gekomen voor het vak naast het uitvak. Toen ik plaats nam werd er al geroepen door de al aanwezige supporters: "volgens mij sitte jum oek in het verkeerde vak". Naarmate de wedstrijd vorderde bleek dat er nog veel meer SCCers in het vak zaten en zich ook lieten horen als zijnde SCCers, boertjes keken eerder wat angstig dan dat ze er iets van durfden te zeggen :devil vrouw van in de 50 met boerenveen kussentje zat tussen het groepje SCCers in en heeft 90 min chagerijnig voor zich uit gekeken zonder een woord te zeggen.

speculeter

Naar de kloten en geen stem meer over.
Was eerst blij met een punt maar nu ik samenvatting heb gezien
baal ik toch wel van die kans van Narsingh.
Toch weer goede wissels trouwens. Met Barto erbij viel het meer
onze kant op.
Waarom werd Perreira gewisseld?

Geelblauwstiens

Het voelt zoveel beter om in het uitvak te schreeuwen! Nu beetje tussen het bioscooppubliek moeten ZITTEN
Alles om ons heen even klappen bij doelpunten en weer verder aan hun broodje kanen.
" de sfeer was tegen PSV zo veel beter" zeggen ze dan. Pff kom op man,, dit is de derby tegen Cambuur!
Een club die in alles beter is: sfeer, beleving, betrokkenheid, ondersteuning van het eigen team en van een vliegtuig met tekst op het PERFECTE moment!!! Hulde voor de bedenkers!
Maar vooral in het geloven in je zelf! Het doorzetten!!
Trots!!!

John Hiatt

Citaat van: speculeter op oktober 19, 2014, 21:08:40
Naar de kloten en geen stem meer over.
Was eerst blij met een punt maar nu ik samenvatting heb gezien
baal ik toch wel van die kans van Narsingh.
Toch weer goede wissels trouwens. Met Barto erbij viel het meer
onze kant op.
Waarom werd Perreira gewisseld?

Pereira zat totaal niet in de wedstrijd en deed gekke dingen. Was niet zichzelf, aldus De Jong.

Tukker

Citaat van: speculeter op oktober 19, 2014, 21:08:40
Naar de kloten en geen stem meer over.
Was eerst blij met een punt maar nu ik samenvatting heb gezien
baal ik toch wel van die kans van Narsingh.
Toch weer goede wissels trouwens. Met Barto erbij viel het meer
onze kant op.
Waarom werd Perreira gewisseld?
Het wisselen werd het kantelpunt. Meteen was er meer dreiging. Barto voor de rest zelf niet opvallend, maar Cambuur stond daardoor wel beter. De afvallende ballen werden ineens voor ons. Jammer dat ze na de 2-2 niet door konden drukken.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

wiekie1969

#1346
Iedereen mut sien freet houwe en dit punt koesteren. Dat doe ik oek namelijk. 2-0 achter door domme eigen fouten.

Ogbeche en Rusnak niet een bal raakt. Beiden een dramapot. Bijker heeft alleen een grote freet, maar in de topwedstrijden  komt hij heel veel tekort.  Snel bijtekenen jonkje want oh oh oh wat maakte jij een paar gruwelijke fouten!!!!

Nienhuis ontsnapte aan rood. Zo simpel is het.

Blij met dit punt, alleen van psv verloren dit seizoen.



wiekie1969

Citaat van: John Hiatt op oktober 19, 2014, 21:10:32
Pereira zat totaal niet in de wedstrijd en deed gekke dingen. Was niet zichzelf, aldus De Jong.

Woutje Droste klasse beter.

DMS78

Had liever die Pool gezien ipv Barto. Barto paste iedere keer in de voeten van de tegenstander.

speculeter

Wiekie1969 is back... :_schater