Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, augustus 29, 2014, 10:22:57

Vorige topic - Volgende topic

dkv - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
1 (1%)
Vytautas Andriuskevicius
3 (3%)
Etiënne Reijnen
62 (61.4%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Marlon Pereira
1 (1%)
Mohamed El Makrini
9 (8.9%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Daniël de Ridder
17 (16.8%)
Bartholomew Ogbeche
2 (2%)
Furdjel Narsingh
5 (5%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Martijn Barto
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 101

Stemmen gesloten: oktober 26, 2014, 13:20:37

Sakin

Nou niet meer zo zeer om die wedstrijd!
Maar in het verloop van de Competitie trekt straks een scheids rood om dat ze beïnvloed zijn door die KUT samenvatting.

Vond Cambuur zeer verzorgd en goed spelen, soms kinderlijke dingen!
Maar ik heb een super weekend gehad.
Mooiste vond ik zaterdag de training dat pakt niemand en dan ook niemand ons af!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: DayDreamer op oktober 20, 2014, 10:03:13
Rusnak tegen Dordt ook niet gezien, en tegen PSV ook totaal niet. Misschien toch wat te hoge verwachtingen van deze jongen? Boven zichzelf uitgestegen in de eerste wedstrijden? Zeg het maar.

Tegen Dordrecht speelde hij dienend, de rest deed het goed. De eerste helft tegen excelsior was hij de enige die goed speelde, die rust bewaarde en nog een beetje goed spel had op het middenveld.

Hij was gisteren helemaal kapot na de gigantische blunder. Je kon zien in de eerste wedstrijden hoe hij onder de indruk was van ons publiek. Hij weet natuurlijk ook wat zo´n blunder met ons doet. Hij heeft als een held karakter getoond en is goed teruggekomen. Twee prima assists. Hij is 19 jaar!!
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op oktober 20, 2014, 08:55:31
Wat was ik moe zeg na dit enerverende weekend.

Direct na de wedstrijd helemaal kapot. Hoofdpijn en ontzettend moe. Maar een paar sonnema cola doen wonderen!!
Henk, held, bedankt

HilversumOnTour

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 20, 2014, 12:44:49
Direct na de wedstrijd helemaal kapot. Hoofdpijn en ontzettend moe. Maar een paar sonnema cola doen wonderen!!

Ik had er vrijdag nog een Amsterdam Dance Event-je op zitten! Dan is de zondag 12:30 met al die kilometers vooraf nou niet echt ideaal, haha. Tot snel  |:)

Clint

Citaat van: Sakin op oktober 20, 2014, 12:09:56
Eerst al met een dikke minuut dat propaganda nummer voor de wedstrijd.

Was toch mooi man toen ze tijdens dat levenslied dat vliegtuig lieten zien.

Hilarisch.

speculeter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 20, 2014, 12:43:26
Tegen Dordrecht speelde hij dienend, de rest deed het goed. De eerste helft tegen excelsior was hij de enige die goed speelde, die rust bewaarde en nog een beetje goed spel had op het middenveld.

Hij was gisteren helemaal kapot na de gigantische blunder. Je kon zien in de eerste wedstrijden hoe hij onder de indruk was van ons publiek. Hij weet natuurlijk ook wat zo´n blunder met ons doet. Hij heeft als een held karakter getoond en is goed teruggekomen. Twee prima assists. Hij is 19 jaar!!
vraagje:zou rusnak beter tot zijn recht komen met twee controleurs bij hem? Dus met makrini en bakker?
Ipv vd streek en makrini?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op oktober 20, 2014, 13:00:12
vraagje:zou rusnak beter tot zijn recht komen met twee controleurs bij hem? Dus met makrini en bakker?
Ipv vd streek en makrini?

Zou best kunnen, maar het gaat natuurlijk om de totale kracht van het middenveld, En dan denk ik dat de toegevoegde waarde van van der Streek groter is dan het minder tot zijn recht komen van Rusnak. Toch zal Bakker nog van grote waarde voor ons zijn dit seizoen!!
Henk, held, bedankt

drg

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 20, 2014, 13:07:22
Zou best kunnen, maar het gaat natuurlijk om de totale kracht van het middenveld, En dan denk ik dat de toegevoegde waarde van van der Streek groter is dan het minder tot zijn recht komen van Rusnak. Toch zal Bakker nog van grote waarde voor ons zijn dit seizoen!!

Ik verwacht dat hij de tweede helft van dit seizoen die plek op gaat vullen als Steblecki geen stap beter blijkt dan Erik, heb eigenlijk nog te weinig van 'm gezien om dat te kunnen beoordelen. Aan de andere kant zie ik Henk ook nog wel Barto constant achter Ogbeche zetten a la Vitesse-thuis. Vond Barto gisteren ook niet slecht, hij kwam alleen wat weinig aan de bal, maar het hele elftal speelde daarna ineens als een bezetene.

Sander Scc

Zat gister naast t uitvak maar wat een tamme bende in het cambuurvak.. 1-0 achter en het vak was gelijk een uur stil..
Cambuur/Derby onwaardig!!
Iedereen was verrot van t feeske zeker  :devil

bok

helaas had ik geen kaart, net uitverkocht.

Maar heb nu de wedstrijd op een andere manier beleeft en dat geeft ook een mooie herinnering.
Eerst bij grouw op het viaduct en later in de prins om als afsluiter het CAMBUURPLEIN.

WAS OOK EEN MOOIE BELEVING, vooral bij de 2-2 !!

renesmidje


Len Cantello

Citaat van: renesmidje op oktober 20, 2014, 13:25:55
Ter lezing ende vermaak: http://renesmid.wordpress.com/2014/10/20/henk-de-jong-de-paus-van-leeuwarden/

Henk de Jong: de paus van Leeuwarden.
Kijk. En daar is meneer Smid weer. Met wederom reclame voor door 'm zelf geschreven proza....
:_schater
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Citaat van: Len Cantello op oktober 20, 2014, 13:29:48
Kijk. En daar is meneer Smid weer. Met wederom reclame voor door 'm zelf geschreven proza....
:_schater

Mag dat niet? Is toch een prima stukje?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

renesmidje

Citaat van: Len Cantello op oktober 20, 2014, 13:29:48
Kijk. En daar is meneer Smid weer. Met wederom reclame voor door 'm zelf geschreven proza....
:_schater

Ach ja, meneer Smid heeft soms een kleine ingeving en maakt graag reclame voor zichzelf. Voor een ander zou ik het niet doen.

Gasgeve

Macintosh kunnen we ook nog veel plezier aan beleven, speelde goed.