Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Donny Gorter

Gestart door John Hiatt, augustus 10, 2014, 17:12:01

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Montana op augustus 10, 2014, 19:53:25
Diezelfde pief die te voorbarig is geweest ;)
Leden van de selectie én Gortertje zelf gaven het aan
Oh hest even met Gorter appt ;)

Supersub

Gorter was gister ook bij de wedstrijd.

Dokkumer


HilversumOnTour

GA Roorda ook! Met de teammanager van Cambuur. Lijkt toch een rol voor hem weggelegd te zijn in later stadium

Len Cantello

Citaat van: Supersub op augustus 10, 2014, 19:57:20
Gorter was gister ook bij de wedstrijd.
Als alle spelers die gister als toeschouwer aanwezig waren op West bij ons komen ballen, worden we kampioen......
:grolsch
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Marc S

Citaat van: Len Cantello op augustus 10, 2014, 20:00:41
Als alle spelers die gister als toeschouwer aanwezig waren op West bij ons komen ballen, worden we kampioen......
:grolsch

Van de Laan en leeuwin waren er ook!  :devil

Dokkumer

Citaat van: Marc S op augustus 10, 2014, 20:08:11
Van de Laan en leeuwin waren er ook!  :devil
Die komen op 31 augustus op huurbasis terug 8P

Di Canio

Het idee om Gorter aan te trekken(zomer '12) om de destijds vertrokken Poulsen op te volgen was een blunder. Hij voldeed daar in het geheel niet. Het was vooral een en al ergernis. Als middenvelder of zelfs als linksbuiten is hij volgens mij wel in te zetten. hij heeft zeker een voorzet in huis, en is een bijter. Maar ook op deze posities heeft AZ al genoeg opties.
Dus gewoon afscheid nemen van Gorter. het was geen dure aankoop. Dus kun je 'm voor een zacht prijsje in de verkoop doen. Het is jammer, had hem wel eens op een andere positie willen zien dan als linksback, maar AZ moet verder, en er zullen spelers moeten verdwijnen

Hebben we deze speler wel nodig voor de back positie?

Ruppppert

Citaat van: Dokkumer op augustus 10, 2014, 19:27:10
vd Belt wil waarschijnlijk ook wachten...
Conclusie, een andere hoge pief binnen de club is wat voorbarig geweest met zijn grote mond.. Laat dat heel toevallig diezelfde pief zijn die zijn grote mond open had over "pseudojournalisten" en "spookspelers" (Narsingh). Diezelfde pief die gisteravond persoonlijk het afscheid van vd Laan en Leeuwin "regelde" terwijl jawel, weer die pief, als hardste en eerste riep dat na het vertrek van Leeuwin, vd Laan NIET weg mocht..


Welkom Donny!

Beter kest het niet Zeggen !!!!! @hooge pief  :rodekaart

zeewolde

Ben ik nu de enige die niet doorheeft wie die hoge pief moet zijn?

speculeter

Citaat van: zeewolde op augustus 10, 2014, 20:35:46
Ben ik nu de enige die niet doorheeft wie die hoge pief moet zijn?
jij bent blond?

YellowBlue

Citaat van: zeewolde op augustus 10, 2014, 20:35:46
Ben ik nu de enige die niet doorheeft wie die hoge pief moet zijn?

geintje mag ik hopen?

justremco

Citaat van: Di Canio op augustus 10, 2014, 20:20:37
Het idee om Gorter aan te trekken(zomer '12) om de destijds vertrokken Poulsen op te volgen was een blunder. Hij voldeed daar in het geheel niet. Het was vooral een en al ergernis. Als middenvelder of zelfs als linksbuiten is hij volgens mij wel in te zetten. hij heeft zeker een voorzet in huis, en is een bijter. Maar ook op deze posities heeft AZ al genoeg opties.
Dus gewoon afscheid nemen van Gorter. het was geen dure aankoop. Dus kun je 'm voor een zacht prijsje in de verkoop doen. Het is jammer, had hem wel eens op een andere positie willen zien dan als linksback, maar AZ moet verder, en er zullen spelers moeten verdwijnen

Hebben we deze speler wel nodig voor de back positie?

Ik denk dat Gorter word gehaald voor het middenveld en dat ze ook nog een linker centrale verdediger (proberen te) halen...

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op augustus 10, 2014, 20:35:46
Ben ik nu de enige die niet doorheeft wie die hoge pief moet zijn?
Stil maar, die andere durft het niet openbaar toe te geven ;)

Montana

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 10, 2014, 19:59:36
GA Roorda ook! Met de teammanager van Cambuur. Lijkt toch een rol voor hem weggelegd te zijn in later stadium

Jazeker, die komt er echt wel bij hoor