Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Donny Gorter

Gestart door John Hiatt, augustus 10, 2014, 17:12:01

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Gehuurd van AZ voor een jaar. Hebben we hier wat aan?

michello


Bernardo

Zou een hele goeie aanwinst zijn. Is het al officieel bevestigd?

Bernardo

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  2 min.
Marcel Keizer spreekt gerucht tegen dat Donny Gorter van #AZ naar #Cambuur toe zou gaan. #eredivisie

Tukker

Marcel Keizer spreekt het tegen

Bron Henk Albers via twitter
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Eewal

Citaat van: Tukker op augustus 10, 2014, 17:18:53
Marcel Keizer spreekt het tegen

Bron Henk Albers via twitter

John Hiatt weet het toch echt wel beter dan een of andere Marcel Keizer lijkt me  :devil :devil :devil

John Hiatt

Citaat van: Eewal op augustus 10, 2014, 17:19:54
John Hiatt weet het toch echt wel beter dan een of andere Marcel Keizer lijkt me  :devil :devil :devil

Uiteraard!

Ruppppert

is toch een back ? had liever een snele buitenspeler had

Montana

Henkie moet zelf niet swetsen  :devil

Harry L.

Keizer wil blijkbaar wachten tot morgen. Wij niet.

Welkom Donny. Een prima versterking. Mooi opkomend vanaf de linksback positie
Bijker laten rijpen in het centrum. Perreira lost Droste tijdelijk af tot hij weer normaal kan doen. |:) komt helemaal goed.

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Bernardo

Toen met Meleg ontkende Keizer het eerst ook, dag later was hij er alsnog.

drg

Wie iddit nou dan weer?  :devil

Maar als ie komt, welkom! Laat het maar zien, waar moet ie gaan staan trouwens?  :?

Bernardo

Citaat van: drg op augustus 10, 2014, 17:32:48
Wie iddit nou dan weer?  :devil

Maar als ie komt, welkom! Laat het maar zien, waar moet ie gaan staan trouwens?  :?

Linksback.

zeewolde