Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Donny Gorter

Gestart door John Hiatt, augustus 10, 2014, 17:12:01

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Dokkumer op augustus 10, 2014, 20:51:02
Stil maar, die andere durft het niet openbaar toe te geven ;)

Maar dou voerst een hetze tegen die pief  :devil

zeewolde


Trainer

Inderdaad, ik denk gorter als middenvelder, ook als stand in voor makrini als die een keer geschorst is. Daarnaast op meerdere plekken inzetbaar. Nijholt is het toen niet geworden en ik schat gorter wel in als een zelfde soort speler.

Voor lcv zijn de opties niet ruim maar ik denk dat het wie van de drie wordt:
Koch, Denswill of Dijks.

Daarnaast nog een buitenspeler erbij. Met schepers en oepie redt je het niet als invallers, speelt sana nog bij ajax of gaat ie weg? Is misschien nog wel wat.

Lore


Tukker

Citaat van: zeewolde op augustus 10, 2014, 21:37:15
Is grijs ook blond  :D?
Tuurlijk  :proost. Ik ben ook hoogblond  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer


Dokkumer

Citaat van: Cor op augustus 10, 2014, 21:36:17
Maar dou voerst een hetze tegen die pief  :devil
Klopt inderdaad, ik duld geen concurrentie van mensen die net zo zelfverheerlijkend zijn als ik!

Cor

Citaat van: Dokkumer op augustus 10, 2014, 22:26:38
Klopt inderdaad, ik duld geen concurrentie van mensen die net zo zelfverheerlijkend zijn als ik!

Misschien noemt ie zich wel dokkumer op een forum. In het verleden schenen dat soort dingen ook te gebeuren met ene M of zo

Dokkumer

Citaat van: Cor op augustus 10, 2014, 22:44:11
Misschien noemt ie zich wel dokkumer op een forum. In het verleden schenen dat soort dingen ook te gebeuren met ene M of zo
Wat allemaal niet kan ;)

poelie-lwd

 :0= Welkom Maradonny!!

Rasvoetballertje, geweldige trap en een winnaarsmentaliteit. Opbouwend zeer sterk, verdedigend minder (blijft een middenvelder) Ik denk dan ook dat Gorter voor het middenveld is gehaald maar vooralsnog eerst de linksback positie gaat bemannen totdat de gewenste LCV binnen is.

Iedereen heeft recht op mijn mening.


sunderland

Citaat van: Trainer op augustus 10, 2014, 21:37:48
Inderdaad, ik denk gorter als middenvelder, ook als stand in voor makrini als die een keer geschorst is. Daarnaast op meerdere plekken inzetbaar. Nijholt is het toen niet geworden en ik schat gorter wel in als een zelfde soort speler.

Voor lcv zijn de opties niet ruim maar ik denk dat het wie van de drie wordt:
Koch, Denswill of Dijks.

Daarnaast nog een buitenspeler erbij. Met schepers en oepie redt je het niet als invallers, speelt sana nog bij ajax of gaat ie weg? Is misschien nog wel wat.
hoop wel zo dat ze niet met Dijks op de proppen komen .Die stijve hark

HilversumOnTour

Zie hem inderdaad als een versterking voor het middenveld.
Denk dat we niet teveel moeten experimenteren met Bijker in het centrum, ondanks dat hij het meer dan prima deed zaterdag.

Casuals-lwd

Welkom Donny

Prima versterking weer !

HJ.Wijma

Ene orangebible zegt via twitter dat heerenveen en cambuur allebei gorter willen, weet iemand meer??