Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden

Gestart door siepelsjeu, augustus 01, 2014, 19:01:48

Vorige topic - Volgende topic

Heracles - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
4 (4.9%)
Vytautas Andriuskevicius
4 (4.9%)
Etiënne Reijnen
25 (30.9%)
Lucas Bijker
9 (11.1%)
Wout Droste
3 (3.7%)
Erik Bakker
1 (1.2%)
Mohamed El Makrini
3 (3.7%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van der Streek
1 (1.2%)
Michiel Hemmen
31 (38.3%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 81

Stemmen gesloten: augustus 29, 2014, 21:55:30

Marc S

Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2014, 10:03:34
Vorige week Kruiswijk, nu Zomer... We hebben het wel met die ex dkvers :_schater

Zouden ze dan toch stiekem voor cambuur zijn?  :devil Zaten ook al lekker te verdedigen toen we tegen ze moesten, vooral die Zomer.

Tukker

Heracles riep het onheil ook over zichzelf af.

Als je je beste spelers met scorend vermogen wisselt, dan verdien je ook geen punt.

Bel Hassani, Avdic en Linssen zijn de spelers waar Heracles het van moet hebben.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Citaat van: Tukker op augustus 23, 2014, 10:04:56
Heracles riep het onheil ook over zichzelf af.

Als je je beste spelers met scorend vermogen wisselt, dan verdien je ook geen punt.

Bel Hassani, Avdic en Linssen zijn de spelers waar Heracles het van moet hebben.
Die Avdic staat al net zolang droog als de kut van een non... Dat die Bel Hassani gewisseld werd begreep ik niet. Gewoon een goede voetballer.

speculeter

Behalve eerste 20 minuten en laatste kwartier was het niet geweldig.
Maar geeft niks.Geweldige seizoensstartnatuurlijk.
Centrale duo speelde goed.
Fietstas ook gewoon degelijk en aanvallend ingesteld.
Rusnak hoort gewoon op middenveld natuurlijk. Onze Henk heeft
heerlijk geluk aan de kont hangen.
Straks met fitte vleugels erbij kan het spel alleen maar beter worden
Mooi linkerrijtje en er een mooi seizoen van maken.

runner 1

Broddelwerk eerste klas niet om aan te gluren ,Ogbeche ,Vytas, en Rusnak een onvoldoende de rest nauwelijks een zesje
nee echt euforisch kan ik niet zijn na deze overwinning.
Waarvan Akte

Eewal

Citaat van: runner 1 op augustus 23, 2014, 10:22:30
Broddelwerk eerste klas niet om aan te gluren ,Ogbeche ,Vytas, en Rusnak een onvoldoende de rest nauwelijks een zesje
nee echt euforisch kan ik niet zijn na deze overwinning.
Waarvan Akte

sodemieter jij maar snel weer offline dan....

pvanbuijtene

Citaat van: runner 1 op augustus 23, 2014, 10:22:30
Broddelwerk eerste klas niet om aan te gluren ,Ogbeche ,Vytas, en Rusnak een onvoldoende de rest nauwelijks een zesje
nee echt euforisch kan ik niet zijn na deze overwinning.
Waarvan Akte

Ga jij maar lekker minder blij zijn, dit team is gewoon weer in opbouw nadat veel belangrijkse spelers weer weg zijn. Ogbeche idd slecht, technisch alleen al.. Rusnak is een prima, meer dan prima voetballer, maar dan niet op de zijkant. Toen hij op 10 kwam te staan, zag je dat zijn kwaliteiten tot zijn recht kwamen, beide kanten open draaien, lichaamsschuinbewegingen, prima.
Buitenspelers moeten fit raken, moet ook nog wat bij , liefst met snelheid en dan kan het alleen maar beter gaan..
Het interesseert mij werkelijk niks dat we met slecht spel hebben gewonnen, hoevaak was het vorig jaar anders!

legeips

Citaat van: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 02:04:53
vytas is top. nuttige speler!!!


Vertel mij nou op de 2 simpele passeer bewegingen na welke nuttige dingen deze man heeft gedaan. Vorige week was het excuus van de meeste hier dat hij tegen een van de betere rechtsbuiten stond van de eredivisie. Gisteren was het tegen een van de slechtste. De enige reden dat er minder dreiging kwam over die flank had te maken met de vorm crisis van Heracles.

In mijn optiek schuift hij veel te snel door naar voren, zodat we geen aanspeelpunten hebben van achteruit. (In tegenstelling tot vorig jaar) zodra er druk komt schiet hij de ballen doelloos naar voren. Ik heb geen goede pases van deze man kunnen ontdekken.

En... Hij geeft de tegenstander allemachtig veel ruimte, waardoor deze de 16 makkelijk bereikt.

Daarnaast stoor ik me aan zijn gedrag. Hij loopt er tussen alsof hij de nieuwe vd laan of leeuwin is, nou word wakker, dat gaat deze man niet worden. Een beetje zelfvertrouwen en eigenwijsheid is niet erg, maar houd dit altijd in balans met je kunnen en de omgeving.

Mijn Cambuur hart heeft hij voorlopig niet gestolen. Maar dan is deze natuurlijk wel heel erg kritisch... :thumbsup

Maar we praten wel verder, als we 4 wedstrijden verder zijn. Dan zijn de argumenten vast beter van beide kanten.

Cambuur058

Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 10:57:32
Vertel mij nou op de 2 simpele passeer bewegingen na welke nuttige dingen deze man heeft gedaan. Vorige week was het excuus van de meeste hier dat hij tegen een van de betere rechtsbuiten stond van de eredivisie. Gisteren was het tegen een van de slechtste. De enige reden dat er minder dreiging kwam over die flank had te maken met de vorm crisis van Heracles.

In mijn optiek schuift hij veel te snel door naar voren, zodat we geen aanspeelpunten hebben van achteruit. (In tegenstelling tot vorig jaar) zodra er druk komt schiet hij de ballen doelloos naar voren. Ik heb geen goede pases van deze man kunnen ontdekken.

En... Hij geeft de tegenstander allemachtig veel ruimte, waardoor deze de 16 makkelijk bereikt.

Daarnaast stoor ik me aan zijn gedrag. Hij loopt er tussen alsof hij de nieuwe vd laan of leeuwin is, nou word wakker, dat gaat deze man niet worden. Een beetje zelfvertrouwen en eigenwijsheid is niet erg, maar houd dit altijd in balans met je kunnen en de omgeving.

Mijn Cambuur hart heeft hij voorlopig niet gestolen. Maar dan is deze natuurlijk wel heel erg kritisch... :thumbsup

Maar we praten wel verder, als we 4 wedstrijden verder zijn. Dan zijn de argumenten vast beter van beide kanten.
ik vind t een topper  l0l

moodygrunn

Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 10:57:32
"Blablabla negatief gezeik en beker azijn"

Als jij al niet kan genieten van een overwinning van je eigen team, hoe zit jij voor andere wedstrijden? Daarnaast ben ik nog geen enkele bijdrage van jou tegengekomen waarin jij dingen wel door een geel-blauwe/roze bril ziet. Kritische kanttekening ok, maar m.i. is het de bedoeling om in thuiswedstrijden de mensen te vermaken met mooi/leuk voetbal en in uitwedstrijden gewoon punten te pakken. Wij hebben inderdaad niet gespeeld om de heraclieden te vermaken, dat klopt. Ik vind jouw opvatting alleen wel erg negatief

:0= WIJ GAAN VOOR EUROPA
In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: runner 1 op augustus 23, 2014, 10:22:30
Broddelwerk eerste klas niet om aan te gluren ,Ogbeche ,Vytas, en Rusnak een onvoldoende de rest nauwelijks een zesje
nee echt euforisch kan ik niet zijn na deze overwinning.
Waarvan Akte

:_schater :_schater slechte gesprek gehad bij het UWV van de week? Wij hebben 13 jaar lang niet uit gewonnen in de eredivisie en jij wordt er niet blij van?

Natuurlijk was het niet goed, en tegen Twente en Vitesse vond ik het ook niet goed, maar wij zijn Cambuur en geen Barcelona. Alle punten zijn extreem belangrijk voor ons en dan kan ik mij er niet druk over maken hoe ze binnen komen als er na 34 wedstrijden maar meer dan 36 zijn!

speculeter

#356
Die legeips en die runner zijngewoon  dkv supporters jeh. ...

Collingwood

#357
Het was niet geweldig, maar echt slecht vond ik het ook niet. Heracles heeft (in eigen huis!) geen kans gehad, zij verdienden echt niet meer.
Kalmte alleen kan u redden.

RotterdamLeeuwarden

Dat er sommigen zijn die klagen over het spel, oke, dat mag best.
Hoe vaak winnen er wel niet clubs die in hun ogen een slechte wedstrijd spelen ?
Cambuur is nu eens de gelukkige :)

Ik ben erg blij met deze overwinning.
Had het eerlijk gezegd niet verwacht en mn verbazing/vreugde was daarom ook groot toen ik de tussenstand op teletekst ineens zag veranderen van 0-0 naar 0-1  |:) |:)

Geweldig dit, ga zo door Cambuur  :thumbsup
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

poelie-lwd

Citaat van: speculeter op augustus 23, 2014, 11:11:18
Die legeips en die runner zijngewoon  dkv supporters jeh. ...

Nee hoor, ze bedoelen het goed. Vrees alleen dat het 'oud' keepers zijn, per definitie GEEN verstand van voetbal  :zweep
Iedereen heeft recht op mijn mening.