Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden

Gestart door siepelsjeu, augustus 01, 2014, 19:01:48

Vorige topic - Volgende topic

Heracles - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
4 (4.9%)
Vytautas Andriuskevicius
4 (4.9%)
Etiënne Reijnen
25 (30.9%)
Lucas Bijker
9 (11.1%)
Wout Droste
3 (3.7%)
Erik Bakker
1 (1.2%)
Mohamed El Makrini
3 (3.7%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van der Streek
1 (1.2%)
Michiel Hemmen
31 (38.3%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 81

Stemmen gesloten: augustus 29, 2014, 21:55:30

Daddy T.

Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 10:57:32

In mijn optiek schuift hij veel te snel door naar voren, zodat we geen aanspeelpunten hebben van achteruit. En... Hij geeft de tegenstander allemachtig veel ruimte, waardoor deze de 16 makkelijk bereikt.

Daarnaast stoor ik me aan zijn gedrag. Hij loopt er tussen alsof hij de nieuwe vd laan of leeuwin is, nou word wakker, dat gaat deze man niet worden. Een beetje zelfvertrouwen en eigenwijsheid is niet erg, maar houd dit altijd in balans met je kunnen en de omgeving.


Hij schuift naar voren en liet daardoor veel gaten vallen achterin, maar hij is wel de enige die via de zijkant acties maakt en zijn man voorbij komt. Voorin hebben we totaal geen snelheid en dat is hét gebrek vs afgelopen jaar. Een manu en Lukoki kon je diep wegsturen met een lange bal, een keer counteren heeft met deze voorhoede geen zin. Ogbeche speelde ook als een krant, ook al is het niet je positie, geen snelheid, geen actie..zonde!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

legeips

Prima jongens...

Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...

Zet de samenvattingen maar eens naast elkaar. Van de eerste 3 wedstrijden van vorig seizoen en nu. Dan is enkel de eerste helft tegen Twente en representatieve vergelijking. Kijk eens heel goed naar de opbouw en de inschuivende linies. Misschien dat er dan een aantal mijn zorg beter begrijpen.

poelie-lwd

Citaat van: Daddy T. op augustus 23, 2014, 11:27:56
Hij schuift naar voren en liet daardoor veel gaten vallen achterin, maar hij is wel de enige die via de zijkant acties maakt en zijn man voorbij komt. Voorin hebben we totaal geen snelheid en dat is hét gebrek vs afgelopen jaar. Een manu en Lukoki kon je diep wegsturen met een lange bal, een keer counteren heeft met deze voorhoede geen zin. Ogbeche speelde ook als een krant, ook al is het niet je positie, geen snelheid, geen actie..zonde!

De enige juiste conclusie mbt Vytas  :thumbsup
Iedereen heeft recht op mijn mening.

carlo de leeuw

Citaat van: speculeter op augustus 23, 2014, 11:11:18
Die legeips en die runner zijngewoon  dkv supporters jeh. ...
het is inderdaad zeer onrealistisch wat deze twee "supporters" verwachten van dit Cambuur.
als je geweldig voetbal verwacht van een ploeg die financieel geen geweldig voetbal kan "betalen" zul je altijd teleurgesteld zijn.
thuis twente, uit vitesse en uit Heracles.............5 punten.
Dat is voor mij onrealistisch veel punten!
Cambuur presteert ver boven verwachting!!!!!!!!

Daddy T.

Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 11:30:43
Prima jongens...

Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...

Zet de samenvattingen maar eens naast elkaar. Van de eerste 3 wedstrijden van vorig seizoen en nu. Dan is enkel de eerste helft tegen Twente en representatieve vergelijking. Kijk eens heel goed naar de opbouw en de inschuivende linies. Misschien dat er dan een aantal mijn zorg beter begrijpen.

Bekijk het eens realistisch: Wij zijn 5 van de 11 basisspelers kwijtgeraakt, een nieuw centraal duo die moet wennen, een nieuwe back die amper 2 weken in LWD is, geen buitenspelers beschikbaar zoals afgelopen jaar en toch pak je 5 punten in 3 wedstrijd met prima doelsaldo. Zeiken zijn we goed in, maar vergeet niet te genieten van het succes van een team in ontwikkeling!

Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Lore

Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 11:30:43
Prima jongens...

Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...

Zet de samenvattingen maar eens naast elkaar. Van de eerste 3 wedstrijden van vorig seizoen en nu. Dan is enkel de eerste helft tegen Twente en representatieve vergelijking. Kijk eens heel goed naar de opbouw en de inschuivende linies. Misschien dat er dan een aantal mijn zorg beter begrijpen.

Ik denk dat de meerderheid je zorg wel begrijpt. Het voetbal is nog niet goed, maar twee uitwedstrijden, Twente en Vitesse gehad en 5 punten! Toen ik het wedstrijdprogramma zag hield ik mijn hart vast. En als het dan zo uit pakt, dan ben ik blij. Heel erg blij!

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op augustus 23, 2014, 11:27:34
Nee hoor, ze bedoelen het goed. Vrees alleen dat het 'oud' keepers zijn, per definitie GEEN verstand van voetbal  :zweep
Mimo en Richard? :devil

Dokkumer

Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 11:30:43
Prima jongens...

Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...

Zet de samenvattingen maar eens naast elkaar. Van de eerste 3 wedstrijden van vorig seizoen en nu. Dan is enkel de eerste helft tegen Twente en representatieve vergelijking. Kijk eens heel goed naar de opbouw en de inschuivende linies. Misschien dat er dan een aantal mijn zorg beter begrijpen.
Slecht? Ja! Lucky? Nee! Er was in mijn ogen maar 1 ploeg die verdiende te winnen. Je kunt net zoals vorig jaar wel tig keer de bloemen krijgen in uitwedstrijden, maar als de punten naar de tegenstander gaan koop je daar ook geen hol voor.
Besef wel dat deze start ook MOREEL een opkikker geeft waardoor het spel ook beter kan worden. En uit liever slecht winnen dan mooi verliezen!

Grijskijkert

Citaat van: runner 1 op augustus 23, 2014, 10:22:30
Broddelwerk eerste klas niet om aan te gluren ,Ogbeche ,Vytas, en Rusnak een onvoldoende de rest nauwelijks een zesje
nee echt euforisch kan ik niet zijn na deze overwinning.
Waarvan Akte
Azijnzeikster 2 is er ook weer... Heb je al een afspraak gemaakt voor je operatie? Doe ff want na je operatie(van man naar vrouw) mag je zeiken en zeuren, en kan er enig sinds begrip voor opgebracht worden..
IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene

Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 11:30:43
Prima jongens...

Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...



Wat ben ik blij dat ik van beide kan genieten!!!  :y

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op augustus 23, 2014, 12:08:05
Azijnzeikster 2 is er ook weer... Heb je al een afspraak gemaakt voor je operatie? Doe ff want na je operatie(van man naar vrouw) mag je zeiken en zeuren, en kan er enig sinds begrip voor opgebracht worden..
Tip van de dag:
http://forum.libelle.nl/

John Hiatt

Supertevreden met de resultaten tot nu toe. Vorig jaar vaak complimenten en geen punten. Dan liever punten en geen complimenten.
Om toch ff kritisch te zijn. Bijker moet echt stoppen met die onnozele overtredingen, dat hoeft echt niet. Rusnak hoort echt in het midden en niet op de zijkant. En Okkiebokie is ook geen buiten.
Wat een luxe als straks iedereen fit is!

12e man

Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 11:30:43
Prima jongens...

Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...

Zet de samenvattingen maar eens naast elkaar. Van de eerste 3 wedstrijden van vorig seizoen en nu. Dan is enkel de eerste helft tegen Twente en representatieve vergelijking. Kijk eens heel goed naar de opbouw en de inschuivende linies. Misschien dat er dan een aantal mijn zorg beter begrijpen.

Als je kijkt naar andere ploegen die zijn er ook niet beter op geworden, wat heeft heracles thuis nou laten zien tegen ons? als we supporters waren van heracles hadden we ons zorgen moeten maken.

Grijskijkert

Citaat van: Daddy T. op augustus 23, 2014, 11:27:56
Hij schuift naar voren en liet daardoor veel gaten vallen achterin, maar hij is wel de enige die via de zijkant acties maakt en zijn man voorbij komt. Voorin hebben we totaal geen snelheid en dat is hét gebrek vs afgelopen jaar. Een manu en Lukoki kon je diep wegsturen met een lange bal, een keer counteren heeft met deze voorhoede geen zin. Ogbeche speelde ook als een krant, ook al is het niet je positie, geen snelheid, geen actie..zonde!
En door zijn inschuiven kreeg zijn directe tegenstander kreeg 2x geel...
IN HENK WE TRUST!!!

rtscc

Citaat van: John Hiatt op augustus 23, 2014, 12:10:27
Supertevreden met de resultaten tot nu toe. Vorig jaar vaak complimenten en geen punten. Dan liever punten en geen complimenten.
Om toch ff kritisch te zijn. Bijker moet echt stoppen met die onnozele overtredingen, dat hoeft echt niet. Rusnak hoort echt in het midden en niet op de zijkant. En Okkiebokie is ook geen buiten.
Wat een luxe als straks iedereen fit is!

eigenlijks moest bijker de fout oplossen van ogbeche  :)