Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden

Gestart door siepelsjeu, augustus 01, 2014, 19:01:48

Vorige topic - Volgende topic

Heracles - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
4 (4.9%)
Vytautas Andriuskevicius
4 (4.9%)
Etiënne Reijnen
25 (30.9%)
Lucas Bijker
9 (11.1%)
Wout Droste
3 (3.7%)
Erik Bakker
1 (1.2%)
Mohamed El Makrini
3 (3.7%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van der Streek
1 (1.2%)
Michiel Hemmen
31 (38.3%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 81

Stemmen gesloten: augustus 29, 2014, 21:55:30

Grijskijkert

Citaat van: rtscc op augustus 23, 2014, 12:17:31
eigenlijks moest bijker de fout oplossen van ogbeche  :)
En laat Bijker die vent lopen is het ook niet goed(zoals Dijkstra tegen Twente deed)..
IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur058

van het heracles "forum"


Het is niet best, wat wij als supporters laten zien.
Ik keek naar het uitvak en voelde jalozie.
Het enthousiasme waarmee de supporters van cambuur hun team vooruit schreeuwde.
Maar ook het aantal supporters.
En wij, wij hebben een bioscooppubliek.
En beginnen een beetje jan de jonge te ....................
Supporter is iemand die in goede en slechte tijden achter het team ( spelers, staf, voorzitter) blijft staan.




Harry L.

Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 11:30:43
Prima jongens...

Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...

Zet de samenvattingen maar eens naast elkaar. Van de eerste 3 wedstrijden van vorig seizoen en nu. Dan is enkel de eerste helft tegen Twente en representatieve vergelijking. Kijk eens heel goed naar de opbouw en de inschuivende linies. Misschien dat er dan een aantal mijn zorg beter begrijpen.

Kan ik me wel in vinden. Vond de keuze om Rusnak op de buiten te zetten onbegrijpelijk. Straalde zelf ook uit daar niet blij mee te zijn. Ik had in dit geval en de beschikbare spelers voor een 442 gekozen met bakker en van der streek als lopers op de half posities. We hebben duidelijk nog een snelle buiten nodig met een linkerbeen. Zo kun je de kaart Hemmen spelen, anders heb je er niets aan. Vond hem trouwens buiten die goal om zeer matig.(lees handelingstempo, snelheid en duelkracht)

John Hiatt

Citaat van: grijskijker op augustus 23, 2014, 12:19:57
En laat Bijker die vent lopen is het ook niet goed(zoals Dijkstra tegen Twente deed)..

Laat ik het anders zeggen: Bijker moet slimmer worden in die duels.

Tanjajeah

Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 11:30:43
Prima jongens...

Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...

Zet de samenvattingen maar eens naast elkaar. Van de eerste 3 wedstrijden van vorig seizoen en nu. Dan is enkel de eerste helft tegen Twente en representatieve vergelijking. Kijk eens heel goed naar de opbouw en de inschuivende linies. Misschien dat er dan een aantal mijn zorg beter begrijpen.

Een kinderhand is gauw gevuld??

Ik vind dat een beetje een denigrerende opmerking. 6 jaar geleden bungelden we nog onderaan in de jupiler league, nu staan we in het linkerrijtje van de eredivisie en winnen we er onze eerste uitwedstrijd in 14 jaar. Alle reden dus om blij te zijn, zeker voor die (+/- 3000) supporters die er ook bij waren in seizoen 2007/2008, toen we als 18e eindigden in de Jupiler League . En dan begin jij over kinderhanden? En over voetbaltechnische zaken en hoe het vorig jaar beter was?

Grijskijkert

Citaat van: John Hiatt op augustus 23, 2014, 12:21:30
Laat ik het anders zeggen: Bijker moet slimmer worden in die duels.
Dat wel, maar dat zal met de tijd moeten komen, hij is nog jong he..
IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene

Citaat van: Tanjajeah op augustus 23, 2014, 12:22:42
Een kinderhand is gauw gevuld??

Ik vind dat een beetje een denigrerende opmerking. 6 jaar geleden bungelden we nog onderaan in de jupiler league, nu staan we in het linkerrijtje van de eredivisie en winnen we er onze eerste uitwedstrijd in 14 jaar. Alle reden dus om blij te zijn, zeker voor die (+/- 3000) supporters die er ook bij waren in seizoen 2007/2008, toen we als 18e eindigden in de Jupiler League . En dan begin jij over kinderhanden? En over voetbaltechnische zaken en hoe het vorig jaar beter was?

:thumbsup _O_

Grijskijkert

Citaat van: Harry L. op augustus 23, 2014, 12:21:00
Kan ik me wel in vinden. Vond de keuze om Rusnak op de buiten te zetten onbegrijpelijk. Straalde zelf ook uit daar niet blij mee te zijn. Ik had in dit geval en de beschikbare spelers voor een 442 gekozen met bakker en van der streek als lopers op de half posities. We hebben duidelijk nog een snelle buiten nodig met een linkerbeen. Zo kun je de kaart Hemmen spelen, anders heb je er niets aan. Vond hem trouwens buiten die goal om zeer matig.(lees handelingstempo, snelheid en duelkracht)
Als dat elke wedstrijd perfect was denk je dan echt dat hij nog bij Cambuur had gespeeld..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op augustus 23, 2014, 11:11:18
Die legeips ,Harry L en die runner zijn gewoon  dkv supporters jeh. ...
Zou zomaar kunnen,altijd negatief over Cambuur praten en in de pool laten ze Cambuur ook steeds verliezen en het liefst zo dik mogelijk..

Zijn wij het in ieder geval een keer met elkaar eens :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Harry L.

Kunnen jullie elkaar een stevige zoen geven knul, misschien zelfs even kort het duimpje er in.

Ik zou het eerder realistisch noemen, we willen allemaal maar een ding en dat is niet terugkeren naar de jl. Ben zeer blij met de punten tot nu.

dizzhead

Ach, dan de parallellen met vorig jaar. Toen speelden we de hele voorbereiding met 80/90% gelijk basisteam. Dit seizoen  was er slechts 60% van ons elftal intact. Weegt ook wel mee... Maar de wedstrijd was ondanks de 3 puntjes niet echt om aan te gluren. Daar hebben ze wel gelijk in. Maar ze willen de potentie van deze groep ook niet echt erkennen. Iemand voor dkv-er uitmaken zal ik nooit doen. Dat is wel t laagste wat je iemand kan zeggen.

Eewal

Citaat van: Harry L. op augustus 23, 2014, 12:44:59
Kunnen jullie elkaar een stevige zoen geven knul, misschien zelfs even kort het duimpje er in.

hier spreekt duidelijk iemand met ervaring...

Grijskijkert

Citaat van: Harry L. op augustus 23, 2014, 12:44:59
Kunnen jullie elkaar een stevige zoen geven knul, misschien zelfs even kort het duimpje er in.

Ik zou het eerder realistisch noemen, we willen allemaal maar een ding en dat is niet terugkeren naar de jl. Ben zeer blij met de punten tot nu.
Jij zal het wel "gezellig" hebben met Runner en legeips maar jou voorkeur niet bij mij opdringen..

En ben je realistisch(wat ik betwijfel), dan weet je dat er geen(fitte) buiten zijn en die zijn essentieel in het Cambuur systeem... 
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Harry L.

Citaat van: Eewal op augustus 23, 2014, 12:58:15
hier spreekt duidelijk iemand met ervaring...

:devil Heerlijk !!!!!! Vind dat er op dom praat gelijk dom gereageerd moet worden