Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden

Gestart door siepelsjeu, augustus 01, 2014, 19:01:48

Vorige topic - Volgende topic

Heracles - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
4 (4.9%)
Vytautas Andriuskevicius
4 (4.9%)
Etiënne Reijnen
25 (30.9%)
Lucas Bijker
9 (11.1%)
Wout Droste
3 (3.7%)
Erik Bakker
1 (1.2%)
Mohamed El Makrini
3 (3.7%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van der Streek
1 (1.2%)
Michiel Hemmen
31 (38.3%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 81

Stemmen gesloten: augustus 29, 2014, 21:55:30

Harry L.

Citaat van: grijskijker op augustus 23, 2014, 13:04:03
Jij zal het wel "gezellig" hebben met Runner en legeips maar jou voorkeur niet bij mij opdringen..

En ben je realistisch(wat ik betwijfel), dan weet je dat er geen(fitte) buiten zijn en die zijn essentieel in het Cambuur systeem...

Goed lezen is ook een vak

Eewal

Prachtig om te zien is hoe Rusnak en Vitautas genieten bij het bedanken van het publiek (zie filmpje Ruppppert)!

RotterdamLeeuwarden

Is dit nu Cambuuronline of een Homoforum ?  :devil
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Eewal

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 23, 2014, 13:08:32
Is dit nu Cambuuronline of een Homoforum ?  :devil

zegt meneer Hand in Hand kameraden  :devil

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

HilversumOnTour


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Daddy T. op augustus 23, 2014, 11:47:25
en toch pak je 5 punten in 3 wedstrijd met prima doelsaldo.

Na 2 gelijke spelen en 1 overwinning kon het doelsaldo niet slechter  :_schater :_schater
(of je bedoelt natuurlijk dat we al 4 keer hebben gescoord  _O_ _O_)
Henk, held, bedankt

RotterdamLeeuwarden

Het gaat hartstikke goed tot nu toe !!
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Grijskijkert

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 23, 2014, 13:19:48
Het gaat hartstikke goed tot nu toe !!
Resultaat is goed, en zodra de buitens beschikbaar zijn, zullen we wat gaan meemaken  |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Thuis pakken we genoeg punten met goed voetbal. Als we met slecht voetbal 4/5 uitwedstrijden winnen zijn we gewoon veilig en staan we hoger als vorig seizoen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Nightmarelwd

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 23, 2014, 13:16:32
Na 2 gelijke spelen en 1 overwinning kon het doelsaldo niet slechter  :_schater :_schater
(of je bedoelt natuurlijk dat we al 4 keer hebben gescoord  _O_ _O_)

Vorig seizoen na drie wedstrijden zelfde doelsaldo.
MI-Sider for Life

AL

Heracles degradatiekandidaat nummer 1 voor mij, al weet je niet wat er in de laatste week gaat gebeuren mbt transfers.
Jan de Jonge wat een druif is dat zeg. En linssen wat een misselijk mannetje.
Heracles wil 3 miljoen voor deze speler :_schater :_schater

Gasgeve

Wat een sfeer, wat een wedstrijd  |:) |:)

Alleen jammer dat het bier op was na 30 minuten.

Drumfather SCC

Even een mooie Anekdote; Ik stond bijna naast Richard en bij het eerste balcontact van Bakker ontplofte hij al  :_schater
Toegegeven; Was ook niet best maar Richard had minder dan een minuut nodig om zijn ''favoriet'' even flink '' aan te moedigen''

Heerlijke vent die Richard, Ik heb me kostelijk vermaakt  :proost

Grijskijkert

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 23, 2014, 14:25:10
Even een mooie Anekdote; Ik stond bijna naast Richard en bij het eerste balcontact van Bakker ontplofte hij al  :_schater
Toegegeven; Was ook niet best maar Richard had minder dan een minuut nodig om zijn ''favoriet'' even flink '' aan te moedigen''

Heerlijke vent die Richard, Ik heb me kostelijk vermaakt  :proost
Maar het blijft een keeper he...
IN HENK WE TRUST!!!