Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: siepelsjeu op november 23, 2014, 15:23:42
Zouden de spontane goede prestaties van Heracles door mental coach John Troost komen
John Troost stapt in als er vrijwel niks meer te verliezen valt.

Lore

Citaat van: siepelsjeu op november 23, 2014, 15:23:42
Zouden de spontane goede prestaties van Heracles door mental coach John Troost komen

Huh? Zit hij daar?

Drumfather SCC

De duiven waren ook weer op de ''toendra'' van de Euroborg geland  :_schater THEY ARE BACK!
En wat heeft FCU een boutsfeer zeg  :zucht

Yellow Army

Citaat van: Drumfather SCC op november 23, 2014, 22:28:35
De duiven waren ook weer op de ''toendra'' van de Euroborg geland  :_schater THEY ARE BACK!
En wat heeft FCU een boutsfeer zeg  :zucht

In Utrecht was het niet veel beter, leek wel een stilteprotest ofzo.
Area 58

TM

Citaat van: Yellow Army op november 23, 2014, 23:35:20
In Utrecht was het niet veel beter, leek wel een stilteprotest ofzo.

Zo zie je maar weer dat wij niks te klagen hebben met onze sfeer!

zeewolde

Adje en seuntjens uit selectie gezet bij NAC. Daar rommelt het lekker, ben benieuwd volgende week..

speculeter

Adje maar terughalen?

Goudvinger

Citaat van: speculeter op november 25, 2014, 11:06:23
Adje maar terughalen?

Zelfs als NAC hem kwijt zou willen, gaat Cambuur waarschijnlijk niet betalen wat NAC voor hem wil vangen. Bovendien hebben andere clubs ook niet liggen slapen. Kortom: gaat niet gebeuren  :koffie

speculeter

Met de constructie dat oebele en Schepers vertrekken of verhuurd worden?....

Dokkumer

Citaat van: Goudvinger op november 25, 2014, 11:11:30
Zelfs als NAC hem kwijt zou willen, gaat Cambuur waarschijnlijk niet betalen wat NAC voor hem wil vangen. Bovendien hebben andere clubs ook niet liggen slapen. Kortom: gaat niet gebeuren  :koffie
Wanneer zijn zaakwaarnemer zijn contract wil laten ontbinden zal er helemaal geen transfersom betaald hoeven worden. Hooguit een x bedrag aan opleidingsvergoeding.
Of we kunnen voldoen aan zijn salariseisen is een tweede.

Gasgeve

Citaat van: Dokkumer op november 25, 2014, 12:21:17
Wanneer zijn zaakwaarnemer zijn contract wil laten ontbinden zal er helemaal geen transfersom betaald hoeven worden. Hooguit een x bedrag aan opleidingsvergoeding.
Of we kunnen voldoen aan zijn salariseisen is een tweede.
Gewoon een gedeelte van het salaris laten betalen door NAC zelf. Zo dom zijn ze in Breda wel, Schalk betalen ze ook gedeeltelijk om goals tegen NAC te maken  ;(

Voorstopper

Citaat van: Gasgeve op november 25, 2014, 12:23:25
Gewoon een gedeelte van het salaris laten betalen door NAC zelf. Zo dom zijn ze in Breda wel, Schalk betalen ze ook gedeeltelijk om goals tegen NAC te maken  ;(
Waarom Adje terughalen. Wie weet wat er aan de hand is in breda. Nu hebben we een lekker stabiel team. laat dat lekker zo blijven straks een onrusrtstoker erbij (ik zeg niet dat Adje dat is he) en dan is het hier ook mis. Dat moet je niet willen. Er kan beter energie gestoken worden in het behouden van Rusnak na de winterstop.

Collingwood

Ik denk dat we hoe dan ook kansloos zijn voor spelers als Adje. Clubs als Groningen en AZ zullen hem inmiddels ook wel op de radar hebben, en die hebben (financieel) toch iets meer te bieden.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Geweldige voetballer die zich goed ontwikkelt. Maar ik heb me gestoord aan zijn gedrag na doelpunten. In een  wedstrijd waarin hij 2 x scoorde stonden zijn teamgenoot  om hem heen  te wachten  totdat hij klaar was zijn God te bedanken. Ik vind dat hij het volste recht heeft dit te doen,  maar dit past niet bij de cultuur van Cambuur waarbij op het veld vechten voor je club centraal staat en  niet bij de visie van henk over teambuilding en de wisselwerking met het publiek.
Henk, held, bedankt

speculeter

Om zijn God te bedanken...
Laat een ieder dat voor zichzelf weten!
Nienhuis en Mo nog nooit gezien zeker?