Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

AL

Citaat van: Marc S op november 08, 2014, 20:16:27
dkv- eagles  :_schater :_schater :_schater

Zie DKV graag verliezen, maar vanavond maar even niet.
Wint ADO, Eagles en wellicht Nac vanavond en wij verliezen morgen, dan zijn de verschillen weer erg klein onderin.

OuweSkeve

Niet zingen en erachter staan, maar fluiten. Wat een zaadcellen publiek

Tukker

Citaat van: AL op november 08, 2014, 20:19:44
Zie DKV graag verliezen, maar vanavond maar even niet.
Wint ADO, Eagles en wellicht Nac vanavond en wij verliezen morgen, dan zijn de verschillen weer erg klein onderin.
ADO al gewonnen. Dat is jammer; had beter een gelijkspel kunnen worden.

En ondanks alles moet dkv gewoon verliezen. Het liefst nog er onterecht uitgecounterd worden  :devil

Dan NAC maar verliezen. Er moet er toch eentje stijf bij de onderste drie blijven staan  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Die van der Klooij is ook lekker bezig.. 2-0 achter, een spits wisselen voor een middenvelder en de Leeuw als spits neerzetten, wat dus absoluut niet zijn positie is

CambuurAmersfoort

Oei oei...dat zal zwaar aankomen in almelo. Gat met nummer 15 is nu 6 punten dus heracles en dordt krijgen t nu wel zwaar hoor!
16e speelronde heracles tegen dordt. Die wedstrijd zal voor beide essentieel worden!!

oldehove

Citaat van: CambuurAmersfoort op november 09, 2014, 18:43:12
Oei oei...dat zal zwaar aankomen in almelo. Gat met nummer 15 is nu 6 punten dus heracles en dordt krijgen t nu wel zwaar hoor!
16e speelronde heracles tegen dordt. Die wedstrijd zal voor beide essentieel worden!!
Gelijk spel dan maar  :thumbsup
ut komt su as het komt

Lore

Citaat van: oldehove op november 09, 2014, 18:54:27
Gelijk spel dan maar  :thumbsup

Ik hoop toch echt op 3 punten voor Dordrecht!

Dokkumer

Citaat van: Lore op november 10, 2014, 12:44:46
Ik hoop toch echt op 3 punten voor Dordrecht!
Ik ook. Dordt gaat ons van z'n levensdagen niet inhalen of ze moeten in de winterstop op 6 posities versterken.

Tukker

Citaat van: Dokkumer op november 10, 2014, 17:39:33
Ik ook. Dordt gaat ons van z'n levensdagen niet inhalen of ze moeten in de winterstop op 6 posities versterken.
En daar hebben ze (gelukkig  :devil) het budget niet voor.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Marc S

Ik zie graag dordt en heracles zo min mogelijk winnen, laat die twee maar uit maken wie rechtstreeks de bierliga in gaat.

Lore

Citaat van: Marc S op november 10, 2014, 18:51:43
Ik zie graag dordt en heracles zo min mogelijk winnen, laat die twee maar uit maken wie rechtstreeks de bierliga in gaat.

Misschien is het misplaatste arrogantie, maar ik reken op dat cambuur geen degradatie play-offs moet spelen dit jaar. Dan houd ik dit jaar het liefste Excelsior, dord, Willem II en Eagles erin

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op november 10, 2014, 19:35:27
Misschien is het misplaatste arrogantie, maar ik reken op dat cambuur geen degradatie play-offs moet spelen dit jaar. Dan houd ik dit jaar het liefste Excelsior, dord, Willem II en Eagles erin
Klopt vooral als Roda en  nek terugkomen
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Lore op november 10, 2014, 19:35:27
Misschien is het misplaatste arrogantie, maar ik reken op dat cambuur geen degradatie play-offs moet spelen dit jaar. Dan houd ik dit jaar het liefste Excelsior, dord, Willem II en Eagles erin
Ik heb de grote angst dat Dordt gewoon kansloos degradeert. En op zich vind ik dat jammer, want ze proberen wel altijd te voetballen. Dat liever dan het betonvoetbal van Willem II en VVV een paar jaar geleden.

Marc S

Citaat van: Dokkumer op november 10, 2014, 20:59:09
Ik heb de grote angst dat Dordt gewoon kansloos degradeert. En op zich vind ik dat jammer, want ze proberen wel altijd te voetballen. Dat liever dan het betonvoetbal van Willem II en VVV een paar jaar geleden.

Klopt, maar je ziet wel duidelijk dat Dordt er (helaas) de kwaliteiten er niet voor hebben. Wij, eagles en Zwolle deden dat ook en deden dat goed, maar hadden ook een sterker team dan Dordt nu. Elke promovendus probeert nu zo te voetballen, dat het er bij een ploeg uit komt is niet vreemd.

siepelsjeu

Zouden de spontane goede prestaties van Heracles door mental coach John Troost komen