Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Shar

Citaat van: Tukker op november 25, 2014, 19:06:56
Ik denk dat Lodeweges zijn uitspraken over het feit dat de grote clubs altijd bevoordeeld worden niet in dank worden afgenomen. En dat hij wellicht daarom nog wat extra wedstrijden erbij krijgt.
Ok, dan begrijp ik wel dat er een onderzoek ingesteld wordt. Wat mij betreft heeft Lodeweges echt wel gelijk, maar ik snap dat als de KNVB dit "ongestraft" laat gaan ze zich dan zelf als het ware voor Jan joker zet.

brambo3004

Citaat van: Shar op november 25, 2014, 20:54:57
maar ik snap dat als de KNVB dit "ongestraft" laat gaan ze zich dan zelf als het ware voor Jan joker zet.

Wat een onzin. Waarom mag zo'n trainer niet zijn mening geven? Iedereen twijfelt toch aan de objectiviteit van de scheidsrechter in kwestie?!

JurjenS7

Blom is ook geschorst  :devil

Shar

Citaat van: brambo3004 op november 25, 2014, 21:12:09
Wat een onzin. Waarom mag zo'n trainer niet zijn mening geven? Iedereen twijfelt toch aan de objectiviteit van de scheidsrechter in kwestie?!
Van mij mag hij zijn mening geven. Als je echter stelt dat grote clubs altijd bevoordeeld worden dan zul je dat wel goed moeten kunnen onderbouwen, anders kan je dat als organiserende bond niet over je kant laten gaan. Dat de KNVB een hypocriete organisatie is en Lodeweges zeker een punt heeft doet daar in eerste instantie niets aan af. Dan zal de KNVB of Lodeweges moeten aanpakken of zichzelf, en dat laatste hebben ze geen belang bij.

brambo3004

Citaat van: Shar op november 25, 2014, 21:20:12
Van mij mag hij zijn mening geven. Als je echter stelt dat grote clubs altijd bevoordeeld worden dan zul je dat wel goed moeten kunnen onderbouwen, anders kan je dat als organiserende bond niet over je kant laten gaan. Dat de KNVB een hypocriete organisatie is en Lodeweges zeker een punt heeft doet daar in eerste instantie niets aan af. Dan zal de KNVB of Lodeweges moeten aanpakken of zichzelf, en dat laatste hebben ze geen belang bij.

Nee, ze moeten ook ruimte bieden voor kritische geluiden, anders maak je je juist als bond ongeloofwaardig.

Shar

Citaat van: brambo3004 op november 25, 2014, 21:22:19
Nee, ze moeten ook ruimte bieden voor kritische geluiden, anders maak je je juist als bond ongeloofwaardig.
Kritische geluiden is wat anders dan een beschuldiging. En ongeloofwaardig zijn ze al. Let wel: ik ben het met Lodeweges eens, maar begrijp dat als je als organisatie de schijn van objectiviteit, geloofwaardigheid etc wilt ophouden dat je dit dan niet zo maar over je kant kan laten gaan.

Cambuur058

Waar hopen e op bij dordrecht - WII? gelijkspelletje maar?

Bernardo

Laat Dordrecht maar winnen, die halen ons toch nooit meer in.

Bernardo

Ah al 0-1. Dordrecht mag blij zijn als ze meer als 10 punten halen dit seizoen

Cambuur058

0-2, goh, wat zijn die lui slecht. ongelofelijk.

666

Citaat van: Cambuur058 op november 28, 2014, 20:16:43
0-2, goh, wat zijn die lui slecht. ongelofelijk.

Idd echt slecht..  Er zit totaal geen voetbal in.
1 overwinning tot nu toe  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Casuals-lwd

Citaat van: 666 op november 28, 2014, 21:08:41
Idd echt slecht..  Er zit totaal geen voetbal in.
1 overwinning tot nu toe  :devil
en 3 x raden tegen wie  :devil

Ze hebben natuurlijk ook een k*t begroting, hun spelopvatting respecteer ik wel.

de Schoot

Psv-Feyenoord weer uitgesteld om uitsupporters tegemoet te komen  :thumbsup

Bernardo

Valt me mee van de KNVB

Marc S

Citaat van: Casuals-lwd op november 28, 2014, 21:29:09
en 3 x raden tegen wie  :devil

Ze hebben natuurlijk ook een k*t begroting, hun spelopvatting respecteer ik wel.

Ik vind het op zich nog wel sneu voor ze ook, gunde ze vorig jaar zeker de promotie. (stonden 3/4 van het seizoen boven aan)
Maarja liever zij dan wij. Er zijn 6 clubs die de laatste 3 gepromoveerd zijn en proberen allemaal aanvallend voetbal te spelen dat het dan bij eentje fout gaat is vrij logisch.