Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

voor wie zijn we vanavond?

Harry L.

Citaat van: Cambuur058 op augustus 29, 2014, 19:34:39
voor wie zijn we vanavond?

Gelijk kan ik prima mee leven

Lore

Citaat van: Harry L. op augustus 29, 2014, 19:41:57
Gelijk kan ik prima mee leven

Lijkt mij ook de beste oplossing, dan staan Eagles op 2 punten en hebben zij Dort, Excelsior en Willem II al gehad

de Schoot


Marc S

eagles op 1-0 niet onverdient op basis van het spel

John Hiatt

Blind per direct naar Manchester United. Onbegrijpelijk dat zo'n club zo'n middelmatige speler haalt. Zwaar overschatte voetballer, voegt niks toe.

Grijskijkert

Citaat van: John Hiatt op augustus 30, 2014, 07:31:28
Blind per direct naar Manchester United. Onbegrijpelijk dat zo'n club zo'n middelmatige speler haalt. Zwaar overschatte voetballer, voegt niks toe.
:_schater
IN HENK WE TRUST!!!

legeips

Citaat van: John Hiatt op augustus 30, 2014, 07:31:28
Blind per direct naar Manchester United. Onbegrijpelijk dat zo'n club zo'n middelmatige speler haalt. Zwaar overschatte voetballer, voegt niks toe.

Helemaal eens...

Dit kost van Gaal zijn kop voor de kerst!

Len Cantello

Citaat van: John Hiatt op augustus 30, 2014, 07:31:28
Blind per direct naar Manchester United. Onbegrijpelijk dat zo'n club zo'n middelmatige speler haalt. Zwaar overschatte voetballer, voegt niks toe.
In de Engelse competitie heeft deze speler idd niets te zoeken....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op augustus 30, 2014, 10:17:52
In de Engelse competitie heeft deze speler idd niets te zoeken....
Hooguit ergens in de "Teehtless League"... Voor het hoogste niveau komt hij veel te kort.

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: John Hiatt op augustus 30, 2014, 07:31:28
Blind per direct naar Manchester United. Onbegrijpelijk dat zo'n club zo'n middelmatige speler haalt. Zwaar overschatte voetballer, voegt niks toe.

leuk toch ?
weer een speler die voor het grote geld gaat en vervolgens helemaal ondergesneeuwd wordt  :_schater
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Spine

Jan de BoerenJonge is het bokje vrees ik.
Voegt ook niets toe aan het trainersgilde zo'n ex boer.

Dokkumer

Citaat van: Spine op augustus 30, 2014, 21:50:56
Jan de BoerenJonge is het bokje vrees ik.
Voegt ook niets toe aan het trainersgilde zo'n ex boer.
Mooi laten zitten.. En vooral Zomer in de basis laten :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Morgen nog zeker vierde op de ranglijst  |:) |:) |:) |:) |:)
Henk, held, bedankt

Marc S

Ik moet wel lachen van al die misgunners die lopen te zaniken dat Cambuur derde staat op het moment. Vooral op Twitter treurig maar goed moeten hun maar beter hun best doen toch?