Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Viper op augustus 25, 2014, 16:47:04
Willem II keurt Zeefuik niet goed

De transfer van Género Zeefuik naar Willem II gaat niet door. De aanvaller zou worden gehuurd van FC Groningen, maar kwam niet door de medische keuring bij de nieuwkomer in de eredivisie.

Volgens de Tilburgers is Zeefuik niet fit en is het risico te groot dat hij geblesseerd raakt. De spits heeft in Groningen nog een contract voor twee jaar. Eerder speelde hij bij PSV en NEC.

http://nos.nl/artikel/690555-willem-ii-keurt-zeefuik-niet-goed.html
Laatste geruchten zijn dat de terreinmeester de keuring heeft gedaan en het veld de aanwezigheid van Zeefuik niet aan zou willen doen.

speculeter

De selectie was al breed genoeg...

Gasgeve

AZ wil nog een nieuwe spits strikken en gaat proberen om Robert Mühren nog deze week binnen te halen. De aanvaller van FC Volendam heeft in de eerste drie competitiewedstrijden in de Jupiler League al zes keer gescoord en ziet dat mogelijk beloond worden met een mooie transfer. Technisch directeur Earnest Stewart bevestigt dat hij zich bij Volendam heeft gemeld voor Mühren. [voetbalzone.nl]

Toch nog een club die hem gaat nemen.

Dokkumer

Wel logisch, want Alkmaar en de Zaanstreek liggen niet zo heel erg ver bij Volledam uit de buurt 8P Kan hij mooi thuis blijven wonen...

speculeter

Citaat van: Dokkumer op augustus 25, 2014, 20:46:57
Wel logisch, want Alkmaar en de Zaanstreek liggen niet zo heel erg ver bij Volledam uit de buurt 8P Kan hij mooi thuis blijven wonen...
lees net dat ze wel 5 a 6 opties op het oog hebben voor
de spits positie. ..nog lang niet zeker dus.

Gasgeve

Armenteros zou serieus nadenken over een huurperiode bij Willem II.

Yellow Army

Duits naar egels...
Area 58

speculeter

Zoveel versterkingen worden er nou ook niet aangetrokken Door
de andere clubs.

HilversumOnTour

Citaat van: speculeter op augustus 28, 2014, 10:06:31
Zoveel versterkingen worden er nou ook niet aangetrokken Door
de andere clubs.

Met een geel blauwe bril wel ja! Spelers als Duits, de Sa, Ooijen (Eagles) en Armenteros, Vd Struijk (Willem II) Fledderus (Heracles) zijn toch echt niet verkeerd. De enige die echt weinig tot niks doet op de transfermarkt is Excelsior.

speculeter

Doel meer op de laatste weken.
Redelijk rustig.

Collingwood

Na Armenteros trekt Willem II ook Mitchell Dijks (Ajax) aan.
Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

Citaat van: Collingwood op augustus 28, 2014, 18:09:07
Na Armenteros trekt Willem II ook Mitchell Dijks (Ajax) aan.

Die zijn goed bezig helaas.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Gasgeve op augustus 25, 2014, 18:30:42
AZ wil nog een nieuwe spits strikken en gaat proberen om Robert Mühren nog deze week binnen te halen. De aanvaller van FC Volendam heeft in de eerste drie competitiewedstrijden in de Jupiler League al zes keer gescoord en ziet dat mogelijk beloond worden met een mooie transfer. Technisch directeur Earnest Stewart bevestigt dat hij zich bij Volendam heeft gemeld voor Mühren. [voetbalzone.nl]

Toch nog een club die hem gaat nemen.

Tsja, dat had ik vorig jaar al gezien. Helaas net wat boven ons budget, dit zijn natuurlijk lekkere aankopen. Ben benieuwd hoe hij gaat presteren in de ED.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Citaat van: grijskijker op augustus 29, 2014, 08:36:12
Vind je dat nou echt?
laat ze maar komen...
Een verdediging met vd struik en dijks. Hou op je.
Alleen die Ondaan is goed maar staat in belangstelling van Veel clubs.