Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

CamLeeuw

Citaat van: Treb op augustus 24, 2014, 19:13:21
Flikker lekker van dit forum op kneus  l8l l8l
Doe normaal.
Citaat van: fred op augustus 24, 2014, 17:21:06
Was Groningen zo slecht of ADO zo goed?
Feyenoord dramatisch. Amper een kans gecreerd
?
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Galdiano

Want? Ik ben het er helemaal mee eens.

Je kan niet voor twee clubs zijn. Of je bent voor Cambuur of voor Feyenoord.
:R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

CamLeeuw

#3212
Citaat van: Galdiano op augustus 24, 2014, 22:42:10
Want? Ik ben het er helemaal mee eens.

Je kan niet voor twee clubs zijn. Of je bent voor Cambuur of voor Feyenoord.
:R
klopt. Zelfs ik als domme 2 keer re guurder weet dat. Hoe dom kun je dan zijn? :_schater
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

okkele

dom gelul.
zat scc-ers die aanhangers zijn van hull of sunderland,daar reageert niemand als een klein kind op.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

#3214
Citaat van: okkele op augustus 25, 2014, 01:06:50
dom gelul.
zat scc-ers die aanhangers zijn van hull of sunderland,daar reageert niemand als een klein kind op.
Verschil is wel dat Hull of Sunderland niet in de Eredivisie spelen. Er zijn ook voldoende Cambuursupporters die nog altijd een tweede club in de Eredivisie hebben, maar er niet mee te koop lopen. En daar ligt het verschil... Loop je ermee te dwepen, of "geniet" je in stilte...

Ik vind trouwens dat de hele Eredivisie uit 18 kutclubs bestaat, maar dat terzijde...


Lore

Citaat van: Dokkumer op augustus 25, 2014, 06:02:42

Ik vind trouwens dat de hele Eredivisie uit 18 kutclubs bestaat, maar dat terzijde...


:_schater :_schater :_schater Absoluut!

speculeter

Van aanholt naar twente of feyenoord
heerlijk die leegloop daar.

Dokkumer

Citaat van: speculeter op augustus 25, 2014, 09:23:51
Van aanholt naar twente of feyenoord
heerlijk die leegloop daar.
Is dat al zeker? Ik begreep namelijk dat hij niet weg mocht ;)

Lore

Citaat van: Dokkumer op augustus 25, 2014, 12:22:33
Is dat al zeker? Ik begreep namelijk dat hij niet weg mocht ;)

In beide gevallen is dit prima. Of een speler kwijt of een kwade speler houden!

Ronnie tng

Citaat van: okkele op augustus 25, 2014, 01:06:50
dom gelul.
zat scc-ers die aanhangers zijn van hull of sunderland,daar reageert niemand als een klein kind op.

Over dom gelul gesproken. Volgens mij is dat puur omdat er contacten zijn onderling met supporters. Om nou te zeggen dat ik er voor de voetbalclub heen ga, echt niet. Dan kan ik wel een mooiere club vinden.

Dokkumer

Citaat van: Lore op augustus 25, 2014, 13:37:21
In beide gevallen is dit prima. Of een speler kwijt of een kwade speler houden!
Tot die conclusie was ik ondanks de euforie van de zege zaterdagavond ook al gekomen:P

Dokkumer

Citaat van: Ronnie tng op augustus 25, 2014, 16:03:55
Over dom gelul gesproken. Volgens mij is dat puur omdat er contacten zijn onderling met supporters. Om nou te zeggen dat ik er voor de voetbalclub heen ga, echt niet. Dan kan ik wel een mooiere club vinden.
Ten eerste die jongens dwepen niet met die club. Ze hebben het er wel eens over, maar niet in extremis zoals RL doet.
Ten tweede, deze clubs zijn geen concurrenten van ons uit dezelfde competitie.
Twee clubs hebben moet een ieder voor zichzelf weten (zou het niet eens kunnen), alleen loop niet op het forum van de ene club continu te dwepen met je andere club.

Yellow Army

Area 58

Marc S

Citaat van: Tukker op augustus 24, 2014, 22:05:36
sorry marc maar ik bedoelde dat ik de neuzen deze nederlaag wel gun

Ah zo helemaal goed dan  :thumbsup

Viper

Willem II keurt Zeefuik niet goed

De transfer van Género Zeefuik naar Willem II gaat niet door. De aanvaller zou worden gehuurd van FC Groningen, maar kwam niet door de medische keuring bij de nieuwkomer in de eredivisie.

Volgens de Tilburgers is Zeefuik niet fit en is het risico te groot dat hij geblesseerd raakt. De spits heeft in Groningen nog een contract voor twee jaar. Eerder speelde hij bij PSV en NEC.

http://nos.nl/artikel/690555-willem-ii-keurt-zeefuik-niet-goed.html