Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

fred

Was Groningen zo slecht of ADO zo goed?
Feyenoord dramatisch. Amper een kans gecreerd

Cambuur058

Citaat van: fred op augustus 24, 2014, 17:21:06
Was Groningen zo slecht of ADO zo goed?
Feyenoord dramatisch. Amper een kans gecreerd
We treffen ze beide in de volgende wedstrijden. ik teken voor 4 punten.

fred

Citaat van: Cambuur058 op augustus 24, 2014, 17:24:54
We treffen ze beide in de volgende wedstrijden. ik teken voor 4 punten.

Het zou natuurlijk fantastisch zijn he....na 5 wedstrijden nog ongeslagen....
ADO een puntje en Groningen winnen. Moet te doen zijn !

Tukker

Citaat van: fred op augustus 24, 2014, 17:21:06
Was Groningen zo slecht of ADO zo goed?
Feyenoord dramatisch. Amper een kans gecreerd
Is Ajax zo slecht of PSV zo goed? Ik gun het die neuzen wel
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Casuals-lwd

Citaat van: fred op augustus 24, 2014, 18:11:21
Het zou natuurlijk fantastisch zijn he....na 5 wedstrijden nog ongeslagen....
ADO een puntje en Groningen winnen. Moet te doen zijn !
Wordt knap lastig hoor, maar het is mogelijk.

RotterdamLeeuwarden

KUT FEYENOORD  ;( ;( ;( ;( ;( ;(
Tis huilen met de pet op.

1e helft prima voetbal, 2e helft waardeloos van Feyenoordzijde  :rodekaart

Verdomme, zit je 5 uren in de auto om die bende te bekijken daar.
Ben er deze week klaar mee.

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Casuals-lwd

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 24, 2014, 18:56:58
KUT FEYENOORD  ;( ;( ;( ;( ;( ;(
Tis huilen met de pet op.

1e helft prima voetbal, 2e helft waardeloos van Feyenoordzijde  :rodekaart

Verdomme, zit je 5 uren in de auto om die bende te bekijken daar.
Ben er deze week klaar mee.
Misschien je naam maar veranderen in CambuurLeeuwarden dan?

Tukker

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 24, 2014, 18:56:58
KUT FEYENOORD  ;( ;( ;( ;( ;( ;(
Tis huilen met de pet op.

1e helft prima voetbal, 2e helft waardeloos van Feyenoordzijde  :rodekaart

Verdomme, zit je 5 uren in de auto om die bende te bekijken daar.
Ben er deze week klaar mee.
Gezien de stand kun je ook beter je naam wijzigen in LeeuwardenRotterdam  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Citaat van: Casuals-lwd op augustus 24, 2014, 18:58:47
Misschien je naam maar veranderen in CambuurLeeuwarden dan?
Hahaha we hadden gelijktijdig hetzelfde idee  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Treb

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 24, 2014, 18:56:58
KUT FEYENOORD  ;( ;( ;( ;( ;( ;(
Tis huilen met de pet op.

1e helft prima voetbal, 2e helft waardeloos van Feyenoordzijde  :rodekaart

Verdomme, zit je 5 uren in de auto om die bende te bekijken daar.
Ben er deze week klaar mee.

Flikker lekker van dit forum op kneus  l8l l8l

Casuals-lwd

Citaat van: Tukker op augustus 24, 2014, 18:59:55
Gezien de stand kun je ook beter je naam wijzigen in LeeuwardenRotterdam  :P
:thumbsup :proost

Marc S

Citaat van: Tukker op augustus 24, 2014, 18:40:12
Is Ajax zo slecht of PSV zo goed? Ik gun het die neuzen wel

Persoonlijk zie ik liever een andere kampioen 4x oprij vind ik wel genoeg.. liefst cambuur maar dat vind ik wel wat te optimistisch ;)

Lore

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 24, 2014, 18:56:58
KUT FEYENOORD  ;( ;( ;( ;( ;( ;(
Tis huilen met de pet op.

Ben er deze week klaar mee.

Het eerst ben ik helemaal met je eens!

Het laatste heb ik al maanden met jou!

Cambuur058

Citaat van: Lore op augustus 24, 2014, 20:09:23
Het eerst ben ik helemaal met je eens!

Het laatste heb ik al maanden met jou!
:_schater :_schater

Tukker

Citaat van: Marc S op augustus 24, 2014, 19:33:15
Persoonlijk zie ik liever een andere kampioen 4x oprij vind ik wel genoeg.. liefst cambuur maar dat vind ik wel wat te optimistisch ;)
sorry marc maar ik bedoelde dat ik de neuzen deze nederlaag wel gun
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist