Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

okkele


zijn laatste goal.

;(
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Marc S

Citaat van: okkele op mei 26, 2014, 08:45:50

zijn laatste goal.

;(

Verschrikkelijke ziekte ook. Erg mooi moment van dat goal.

SCCornjum

Gisteren een paar momenten met kippenvel op de bank gezeten..
Watching Football Is Not A Crime

Dokkumer

Helaas niet gezien, wel de nodige dingen via de Social Media meegekregen. Kippenvel van die dingen die ik gezien heb en wat een ongelofelijk mooi gebaar naar Ricksen.

Eewal

ff iets anders: nieuwe spelregels gele kaarten volgend jaar: schorsing na gele kaart nummer 5, nummer 10 en alle daarna.. prima.....

Lore

Citaat van: Eewal op mei 26, 2014, 21:00:07
ff iets anders: nieuwe spelregels gele kaarten volgend jaar: schorsing na gele kaart nummer 5, nummer 10 en alle daarna.. prima.....

Dat lijkt mij ook wat reƫler!

Dokkumer

Gevolg is uiteraard dat de regels wel aangescherpt worden en het tonen van emotie nu ook bestraft wordt met een :gelekaart :devil

Lore

Citaat van: Dokkumer op mei 27, 2014, 14:12:46
Gevolg is uiteraard dat de regels wel aangescherpt worden en het tonen van emotie nu ook bestraft wordt met een :gelekaart :devil

In dat geval ben ik blij dat Manu er niet meer is!  :devil

okkele

Citaat van: Dokkumer op mei 27, 2014, 14:12:46
Gevolg is uiteraard dat de regels wel aangescherpt worden en het tonen van emotie nu ook bestraft wordt met een :gelekaart :devil
perfect !
christian :R r :R nald :R iedere wedstrijd dr al na 3 minuten uit !
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

zeewolde

Citaat van: okkele op mei 27, 2014, 14:45:17
perfect !
christian :R r :R nald :R iedere wedstrijd dr al na 3 minuten uit !

Volgens mij mag Barcelona bepaalde wedstrijden niet eens meer uitspelen door alle kaarten die ze dan krijgen. (Iniesta, Xavi o.a)

EastSide058

Morgen komt het concept van het speelschema 14-15

Bron: Awaydays NL
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Galdiano

2de/3de week van november gok ik de derby ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Citaat van: Galdiano op juni 03, 2014, 14:01:45
2de/3de week van november gok ik de derby ;)

Zo'n voorgevoel heb ik ook.

speculeter

Citaat van: Marc S op juni 03, 2014, 15:50:30
Zo'n voorgevoel heb ik ook.
eerst thuis of uit?

Collingwood

Bram Castro en Bas Sibum naar Heracles.
Kalmte alleen kan u redden.