Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Marc S


Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Marc S

Citaat van: Marc S op juni 03, 2014, 16:13:05
Thuis

Zat er helaas naast, ben ook geen Speculeter :P

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Stiens

Transfervrije Sno stelt ADO Den Haag te veel eisen
De overgang van Evander Sno naar ADO Den Haag is van de baan. De 27-jarige middenvelder kon een meerjarig contract tekenen, maar de twee partijen kwamen er financieel niet uit.
De Haagse clubleiding voerde diverse gesprekken met Sno, die transfervrij is aangezien zijn contract met RKC Waalwijk afloopt, maar het gat tussen vraag en aanbod bleek te groot, zeker nadat een advocaat van Sno opeens met allerlei aanvullende eisen was gekomen.

Ook een langer verblijf van Danny Holla (26) is uiterst onzeker. Trainer Henk Fraser zei al meermalen zijn aanvoerder graag te behouden. Holla staat in de nadrukkelijke belangstelling van de Duitse club 1860 München, terwijl ook Apoel Nicosia uit Cyprus naar hem heeft geïnformeerd.

ADO verwacht wél op korte termijn het keepersbestand voor komend seizoen rond te hebben. Robert Zwinkels (31) tekent deze week een nieuw eenjarig contract, met een optie voor nóg een seizoen. Verder komt Tim Coremans (23) transfervrij over van SC Cambuur. Hij gaat in Den Haag als derde doelman fungeren.

De club wil nóg een keeper vastleggen, die met Zwinkels de strijd moet aangaan voor een basisplaats. Mickey van der Hart (Jong Ajax) en Eloy Room (Vitesse) zijn in beeld, terwijl ADO ook naar een buitenlandse doelman kijkt.

Bron: vi.nl

HilversumOnTour

Citaat van: Stiens op juni 04, 2014, 11:53:57
Transfervrije Sno stelt ADO Den Haag te veel eisen
De overgang van Evander Sno naar ADO Den Haag is van de baan. De 27-jarige middenvelder kon een meerjarig contract tekenen, maar de twee partijen kwamen er financieel niet uit.
De Haagse clubleiding voerde diverse gesprekken met Sno, die transfervrij is aangezien zijn contract met RKC Waalwijk afloopt, maar het gat tussen vraag en aanbod bleek te groot, zeker nadat een advocaat van Sno opeens met allerlei aanvullende eisen was gekomen.

Ook een langer verblijf van Danny Holla (26) is uiterst onzeker. Trainer Henk Fraser zei al meermalen zijn aanvoerder graag te behouden. Holla staat in de nadrukkelijke belangstelling van de Duitse club 1860 München, terwijl ook Apoel Nicosia uit Cyprus naar hem heeft geïnformeerd.

ADO verwacht wél op korte termijn het keepersbestand voor komend seizoen rond te hebben. Robert Zwinkels (31) tekent deze week een nieuw eenjarig contract, met een optie voor nóg een seizoen. Verder komt Tim Coremans (23) transfervrij over van SC Cambuur. Hij gaat in Den Haag als derde doelman fungeren.

De club wil nóg een keeper vastleggen, die met Zwinkels de strijd moet aangaan voor een basisplaats. Mickey van der Hart (Jong Ajax) en Eloy Room (Vitesse) zijn in beeld, terwijl ADO ook naar een buitenlandse doelman kijkt.

Bron: vi.nl

Hij wilde spelen, waarom ga je daar dan heen als 3e keep?  :?

Collingwood

Beetje raar, inderdaad. Nou ja, ik denk niet dat wij hem zullen missen.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Evander Sno gaat voetballen in België bij Westerlo.
Kalmte alleen kan u redden.

HilversumOnTour

Citaat van: Collingwood op juni 04, 2014, 17:36:21
Evander Sno gaat voetballen in België bij Westerlo.

Alles voor het geld! Wens hem wel veel succes ongelooflijk veel respect voor deze sportman  _O_

Marc S

Denkt misschien een grotere kans om zich in e concurentie strijd te mengen daar.

Destroyer

Is en blijft een risico speler
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: Destroyer op juni 04, 2014, 19:32:11
Is en blijft een risico speler

Zeker maar hij heeft wel in zijn eentje RKC voor degradatie behouden...........o nee, hij gaf niet thuis in de play=offs!

Viper

Willem II en Telstar bestraft

De tuchtcommissie van de KNVB heeft Willem II en Telstar bestraft naar aanleiding van de afspraken die zijn gemaakt rond de verhuur van Kevin Brands. Naast een boete van 5.000 euro kregen de clubs een voorwaardelijke straf van drie punten aftrek met een proeftijd van een jaar.

http://www.nos.nl/artikel/657119-willem-ii-en-telstar-bestraft.html

Lore

Citaat van: Viper op juni 05, 2014, 11:54:20
Willem II en Telstar bestraft

De tuchtcommissie van de KNVB heeft Willem II en Telstar bestraft naar aanleiding van de afspraken die zijn gemaakt rond de verhuur van Kevin Brands. Naast een boete van 5.000 euro kregen de clubs een voorwaardelijke straf van drie punten aftrek met een proeftijd van een jaar.

http://www.nos.nl/artikel/657119-willem-ii-en-telstar-bestraft.html

:_schater :_schater :_schater Drie punten met een proeftijd van een seizoen. Dus dit seizoen even niet en voor het seizoen daarna 5000 extra in de huurovereenkomst opnemen!