Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: speculeter op mei 20, 2014, 10:23:01
Zijn er al teams die zich daadwerkelijk hebben versterkt?
volgens mij toch niet?
Kruiswijk naar Vitesse
In Henk en Sandor we trust

speculeter

Citaat van: moodygrunn op mei 20, 2014, 10:32:13
Kruiswijk naar Vitesse
ik heb het over versterkingen :_schater

Cambuur058

Citaat van: Marc S op mei 19, 2014, 23:24:32
Dachten ze ook van ons. Had er ook mee te maken dat men dacht dat wij een begroting van 4M hadden ipv 6.5M.
Toch is het veel moeilijker voor Dordt om te flikken wat wij deden.

Marc S

Citaat van: Cambuur058 op mei 20, 2014, 13:06:32
Toch is het veel moeilijker voor Dordt om te flikken wat wij deden.

Dat klopt. Maar het is zeker niet onmogelijk. Daarnaast zijn wij nu niet meer degradatie kandidaat nummer 1 of 2. En moeten we dat gaan waar maken.

speculeter

Om even bij te houden hoe onze concurrenten
zich roeren op de transfermarkt....
nac haalt tot nu toe falkenburg en de kamps.
vitesse haalt kruiswijk
ado haalt houtkoop

Wie een aanvulling heeft, ik hoor het graag

Rutgervdh

Ramon Leeuwin naar Utrecht  ;)

Goudvinger

Kan dit niet gewoon in de discussie 'Eredivisie'?  :clint

EastSide058

Citaat van: speculeter op mei 22, 2014, 17:43:58
Om even bij te houden hoe onze concurrenten
zich roeren op de transfermarkt....
nac haalt tot nu toe falkenburg en de kamps.
vitesse haalt kruiswijk
ado haalt houtkoop

Wie een aanvulling heeft, ik hoor het graag

Nooit geweten dat Vitesse volgend jaar een concurrent is  :insane

Steve de Ridder gaat naar FC Kopenhagen voor een fors bedrag
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

EastSide058

#2978
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Eewal


Cambuur058

Citaat van: EastSide058 op mei 22, 2014, 19:03:02
Nooit geweten dat Vitesse volgend jaar een concurrent is  :insane

Steve de Ridder gaat naar FC Kopenhagen voor een fors bedrag
Utrecht stront geluk. De Ridder weg, Leeuwin er bij en flink veel geld er bij.


Daddy T.

Citaat van: Eewal op mei 22, 2014, 19:16:58
Prima teksten, maar het blijft een sukkeltje...

Staat mooi te heen en weer te slingeren op dat podium,  :hein smaakte hem goed
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Yellow Army

Citaat van: Eewal op mei 22, 2014, 19:16:58
Prima teksten, maar het blijft een sukkeltje...

Ik schat hem nu in ieder geval iets hoger in.
Area 58

Destroyer

Citaat van: Eewal op mei 22, 2014, 19:16:58
Prima teksten, maar het blijft een sukkeltje...

En over twee jaar is hij daar trainer  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22