Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Shar

Eindelijk dat akelige Roda eruit. Wel lekker ook dat ze nu net dat puntje tekort komen dat ze bij ons in de laatste minuut lieten liggen.

speculeter

Citaat van: Shar op mei 04, 2014, 08:42:16
Eindelijk dat akelige Roda eruit. Wel lekker ook dat ze nu net dat puntje tekort komen dat ze bij ons in de laatste minuut lieten liggen.
heerlijkkkkkkkk.
Paco je bent een held!!

Unknown

Zag op duh dat wij toch nog 6de zijn geworden qua uitsupport. Weet alleen niet of die 800 van ajax uit hier ook in zijn mee gerekend aangezien er hooguit 30 man in het vak hebben gezeten. Toch netjes!


Dokkumer

Ja die 780 zijn meegerekend aangezien het hier om verkochte kaarten gaat. En volgens mij is er vanuit Amsterdam geen restitutie verleend.

Marc S

We zitten ook nog eens boven het gemiddelde :D gemiddelde is 357 uitsupporters.

EastSide058

En ervan uitgaand dat wij de meeste en de duurste verplichte buscombi's opgelegd kregen van alle eredivisie clubs is het al helemaal knap 

Dieptepunt was Eagels, en Vitesse uit jammergenoeg.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Lore

Ajax is kampioen van Nederland. Terecht. Zoals de positie van Feyenoord, de nummer twee, ook dik verdiend is en Roda JC dit seizoen ook domweg te weinig punten heeft gehaald om nog een jaartje in de Eredivisie te mogen ploeteren.


Maar, buiten die harde feiten om, is er ook een ranglijst te maken van clubs die al dan niet naar behoren of verwachting hebben gepresteerd. Van clubs die ons in positieve zin hebben verrast, van clubs die de Eredivisie hebben opgefrist, van clubs die deden wat ze moesten doen, of juist niet, want ook dit speeljaar hebben een paar teams in de Eredivisie hun naam te schande gemaakt. Wij publiceren vandaag die AD-lijst, samengesteld door een comité van vaste voetbalvolgers van AD Sportwereld, dat elke club een rapportcijfer heeft gegeven. Wij feliciteren dus vandaag Cambuur, Go Ahead en PEC, de top-3 van de AD-lijst, met een geweldig voetbalseizoen.

Lees ook
ADO zet in Leeuwarden kroon op seizoen 
Slot assistent-trainer bij Cambuur 
Heracles en Cambuur bieden Nijholt kans 
Neem nu een abonnement op het AD! 


AD-ranglijst
1.       Cambuur (9)
2.       Go Ahead Eagles (8,5)
3.       PEC Zwolle (8)
4.       Ajax (7,5)
5.       Feyenoord (7,5)
6.       Heerenveen (7,5)
7.       AZ (7)
8.       ADO Den Haag (7)
9.       FC Groningen (7)
10.     Twente (7)
11.     Heracles (6,5)
12.     Vitesse (6,5)
13.     RKC (6)
14.     NAC (5)
15.     FC Utrecht (4,5)
16.     PSV (4,5)
17.     NEC (4)
18.     Roda (4)

HilversumOnTour

Wat ik niet begreep: waarom waren er zo weinig NEC fans in de ArenA?

zeewolde

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op mei 05, 2014, 13:00:14
Wat ik niet begreep: waarom waren er zo weinig NEC fans in de ArenA?

Ajax maakt er een soort traditie van fans terug te sturen. 75 man teruggestuurd omdat er ongeveer 5 wat hamas leuzen riepen. Dit ook nog na provocaties van WEER de politie Amsterdam.

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2014, 16:04:23
Ja die 780 zijn meegerekend aangezien het hier om verkochte kaarten gaat. En volgens mij is er vanuit Amsterdam geen restitutie verleend.

Na winterstop sws betere cijfers in uitduels..

zeewolde

Boven die 370 gemiddeld hadden we denk ik 5 of 6 wedstrijden?

DKV, Ajax, Feyenoord, Groningen, AZ en NEC? Of waren er nog meer heel goed bezocht?

sccweestwel

Citaat van: zeewolde op mei 05, 2014, 13:14:05
Boven die 370 gemiddeld hadden we denk ik 5 of 6 wedstrijden?

DKV, Ajax, Feyenoord, Groningen, AZ en NEC? Of waren er nog meer heel goed bezocht?

Utrecht ook 500

HilversumOnTour

Citaat van: zeewolde op mei 05, 2014, 13:14:05
Boven die 370 gemiddeld hadden we denk ik 5 of 6 wedstrijden?

DKV, Ajax, Feyenoord, Groningen, AZ en NEC? Of waren er nog meer heel goed bezocht?

PSV, Utrecht en RKC (maar dat was wel iets lager)

Dramatische opkomst bij ADO, GAE, NAC, Vitesse en Roda JC.

Daddy T.

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op mei 05, 2014, 13:24:33
PSV, Utrecht en RKC (maar dat was wel iets lager)

RKC was zo'n 200 man, net als bij Heracles uit...veel te weinig voor een belangrijke wedstrijd en autocombi in het weekend!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

dizzhead

Citaat van: Daddy T. op mei 05, 2014, 13:28:16
RKC was zo'n 200 man, net als bij Heracles uit...veel te weinig voor een belangrijke wedstrijd en autocombi in het weekend!

Klopt, maar dat kwam omdat er een max aantal auto's mee mocht toch?