Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

okkele

mooi geschreven.



en nu weg met die duutsers.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bernardo

Go Ahead wil 11 miljoen lenen
Toegevoegd: donderdag 10 apr 2014, 11:06
Update: donderdag 10 apr 2014, 11:07
Go Ahead Eagles wil een lening van 11 miljoen euro van de gemeente Deventer. Dat geld is nodig voor de verbouwing van het stadion de Adelaarshorst. De totale verbouwingskosten worden geschat op 11,8 miljoen euro. De club kan daarvan acht ton zelf financieren.

De clubleiding heeft een brief geschreven aan de onderhandelaars van het nieuwe college van Burgemeester en Wehouders in Deventer. Volgens voorzitter Edwin Lugt is de verbouwing noodzakelijk omdat de club anders niet meer kan voldoen aan de veiligheidseisen van de KNVB.

De verbouwing moet worden uitgevoerd in twee fases. De eerste fase staat gepland voor volgend jaar. Dan wordt onder meer de hoofdtribune onder handen genomen. Twee jaar later moet de tweede fase van start gaan.

Enige mogelijkheid
Het verbouwde stadion moet plaats gaan bieden aan 12.000 toeschouwers. Op dit moment kunnen er ruim 8.000 mensen in de Adelaarshorst. Volgens de clubleiding is een lening van de gemeente de enige mogelijkheid om aan geld te komen. "Banken willen geen geld uitlenen aan voetbalclubs", zegt voorzitter Lugt.

Go Ahead Eagles promoveerde vorig seizoen naar de eredivisie. De club staat op dit moment elfde en is vrijwel zeker van handhaving.

okkele

wist u dat ........


alleen de top 3 (ajax,feyenoord,twente) minder tegengoals heeft dan cambuur ?

|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

SCCornjum

Vanavond wordt Groningen gesteund door Beerschot....die hebben namelijk niets met NAC & Lokeren..
Watching Football Is Not A Crime

Cambuur058

doet bij jullie de fox stream van fcg - nac het wel???

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur058 op april 11, 2014, 20:08:39
doet bij jullie de fox stream van fcg - nac het wel???

Nee ik krijg ook geen beeld, alleen dordrecht oss
Henk, held, bedankt

Cambuur058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 11, 2014, 20:11:15
Nee ik krijg ook geen beeld, alleen dordrecht oss
Precies het zelfde hier... vreemd, daar betaal je dan voor hahaha

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur058 op april 11, 2014, 20:14:36
Precies het zelfde hier... vreemd, daar betaal je dan voor hahaha

Nou ja betalen.... (een inlogcode gekregen van een abonnee  _O_)
Henk, held, bedankt

Cambuur058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 11, 2014, 20:22:27
Nou ja betalen.... (een inlogcode gekregen van een abonnee  _O_)
het is wel via janlul te bekijken. sommige mensen krijgen blijkbaar wel beeld via stream dus

AL

Groningen veel de bal, alleen nog geen echte kansen gehad.
nac 2 grote kansen.

hopen dat groningen wint, dan is het klaar voor ons.
wint nac, dan kan het tegen ado nog wel eens een bepalende wedstrijd worden!

Kuzmanovic-Apeldoorn

hoppaaa 11-meter
Henk, held, bedankt

Cambuur058


Cambuur Groningen

zo 1-0, affluiten maar

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Cambuur Groningen