Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op april 06, 2014, 22:16:33
Dat zeg ik 6 of MEER :devil

In het weekend kan tellen lastig zijn dokkie   ;)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op april 06, 2014, 22:32:58
In het weekend kan tellen lastig zijn dokkie   ;)
Als je vrouwtje zegt je mag nog 6 :proost pakken en niet meer, dan snap je het niet.
Als je vrouwtje zegt dat je nog 6 :proost of meer mag pakken snap je het wel :devil

Lore

Citaat van: Cambuur Groningen op april 06, 2014, 19:12:03
En al pakken ze d'r 6 is het nog geen probleem, ze hebben er minstens 7 nodig. En ik blijf het roepen, ook NAC heeft een kutprogramma (incl RKC)

Zou voor ons toch een briljant slot op de competitie zijn:

Roda direct eruit
NEC via playoffs
NAC via playoffs

Collingwood

Als NAC vrijdag verliest bij Groningen is het wat mij betreft zeker dat we er in blijven (voor zoverre dat nu nog niet het geval is). Met veel pech zou dan óf NAC óf RKC je kunnen inhalen, maar het is dan bijna onmogelijk dat ze ons beiden nog voorbij gaan.
Kalmte alleen kan u redden.

DayDreamer

Citaat van: Lore op april 07, 2014, 11:26:13
Zou voor ons toch een briljant slot op de competitie zijn:

Roda direct eruit
NEC via playoffs
NAC via playoffs

Als je door een cambuurbril kijkt wel ja, als liefhebber mogen NEC NAC blijven en Willem II komen.

Dokkumer

Ik voel hier een vriendschap voor het leven aankomen :_schater


zeewolde

Citaat van: Dokkumer op april 07, 2014, 12:31:13
Ik voel hier een vriendschap voor het leven aankomen :_schater



:_schater :_schater

Cambuur058

Citaat van: Dokkumer op april 07, 2014, 12:31:13
Ik voel hier een vriendschap voor het leven aankomen :_schater


haha prachtig  :_schater

Cambuur058

Koolwijk rest van het seizoen geschorst door zijn kopstoot  :thumbsup

Marc S

Citaat van: Cambuur058 op april 07, 2014, 14:21:57
Koolwijk rest van het seizoen geschorst door zijn kopstoot  :thumbsup

Ook een beetje dankzij theater van, Van Moorsel xD maarja rood is rood.

speculeter

Overigens na dit weekend kunnen wat mij betreft de
namen van koolwijk en verhoek als nieuwe spelers voor volgend
seizoen wel de prullenbak in.

pvanbuijtene

Citaat van: peter op april 07, 2014, 16:32:34
Overigens na dit weekend kunnen wat mij betreft de
namen van koolwijk en verhoek als nieuwe spelers voor volgend
seizoen wel de prullenbak in.

Evander sno!

HilversumOnTour

Sno, Fledderus, Holla, Koolwijk zijn imo zeker versterkingen  :thumbsup

speculeter

Koolwijk niet....
rest okee!

carlo de leeuw

Ben bang dat koolwijk te duur is, maar vind het een goed speuler.