Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Hoera, doelstelling officieel bereikt. Geen 18e  :proost

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op april 06, 2014, 18:26:34
Hoera, doelstelling officieel bereikt. Geen 18e  :proost

Wereldprestatie!! Met 6/7 spelers die voruig jaar ook in basis stonden!

Marc S

Hoppa geen laatste sowiezo! *zie ons ook niet in de nacompetitie terechtkomen*

Eewal

Citaat van: Marc S op april 06, 2014, 18:36:32
Hoppa geen laatste sowiezo! *zie ons ook niet in de nacompetitie terechtkomen*

tuurlijk niet...

Tukker

Citaat van: Dokkumer op april 06, 2014, 18:26:34
Hoera, doelstelling officieel bereikt. Geen 18e  :proost
Daar drink vanavond alvast een  :grolsch op.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Len Cantello

Gefeliciteerd allemaal! Geen 18! Voorafgaand aan dit seizoen riep de media dat deze prestatie gelijkwaardig zou zijn aan het winnen van de CL!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

pvanbuijtene

Citaat van: Len Cantello op april 06, 2014, 18:53:31
Gefeliciteerd allemaal! Geen 18! Voorafgaand aan dit seizoen riep de media dat deze prestatie gelijkwaardig zou zijn aan het winnen van de CL!

Dan zijn we bij 15de of hoger wereldkampioen!!!!

mario

Ben er nog niet helemaal gerust op, dat onbetrouwbare DKV kan ons nog aardig dwarszitten.  Zou niet de 1e keer zijn dit seizoen :zucht

Dokkumer

Kappen nou met dat Calimero gejank. RKC pakt geen 6 of meer punten.

Cambuur Groningen

Citaat van: Dokkumer op april 06, 2014, 19:07:23
Kappen nou met dat Calimero gejank. RKC pakt geen 6 of meer punten.
En al pakken ze d'r 6 is het nog geen probleem, ze hebben er minstens 7 nodig. En ik blijf het roepen, ook NAC heeft een kutprogramma (incl RKC)

EastSide058

Citaat van: Cambuur Groningen op april 06, 2014, 19:12:03
En al pakken ze d'r 6 is het nog geen probleem, ze hebben er minstens 7 nodig. En ik blijf het roepen, ook NAC heeft een kutprogramma (incl RKC)
btw wij gaan ook nog wel 4 punten halen  :thumbsup
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Yellow Army

Area 58

Destroyer

Volgende week puntje is genoeg!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Cambuur Groningen op april 06, 2014, 19:12:03
En al pakken ze d'r 6 is het nog geen probleem, ze hebben er minstens 7 nodig. En ik blijf het roepen, ook NAC heeft een kutprogramma (incl RKC)
NAC heeft het zeker ook nog zwaar, wordt nog leuk einde.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Cambuur Groningen op april 06, 2014, 19:12:03
En al pakken ze d'r 6 is het nog geen probleem, ze hebben er minstens 7 nodig. En ik blijf het roepen, ook NAC heeft een kutprogramma (incl RKC)
Dat zeg ik 6 of MEER :devil