Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Cambuur058


EastSide058

Zelf winnen morgen en er is niks aan de hand
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Unknown


Kuzmanovic-Apeldoorn

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Henk, held, bedankt

Cambuur Groningen


Kuzmanovic-Apeldoorn

Even een extra klapje!! :y
Henk, held, bedankt

AL

Kostic!!!!!!!!!!!!!!

we zijn veilig!!!

Cambuur058

hopppaaaa  :scc

volgend jaar de Leeuw halen, speelt nu amper bij Grunn

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Destroyer

Lekker sfeertje daar bij GAE, elke tribune om de beurten zingen, heel bizar!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Cambuur058 op april 11, 2014, 21:47:52
hopppaaaa  :scc

volgend jaar de Leeuw halen, speelt nu amper bij Grunn
Is tegen ons geblesseerd geraakt juh... Komt net weer terug van die blessure.

pvanbuijtene

Hopen dat zwolle wint van rkc.. anders nac volgende week dan zijn we veilig...

Hahaha!!
Gewoon op eigen kracht!!

Trotsssss _O_

zeewolde

Citaat van: pvanbuijtene op april 13, 2014, 08:41:16
Hopen dat zwolle wint van rkc.. anders nac volgende week dan zijn we veilig...

Hahaha!!
Gewoon op eigen kracht!!

Trotsssss _O_

Wij zijn al veilig. Als Rkc op 39 punten komt kan Nac nog maximaal 37 halen.

Ofwel laat rkc maar winnen, dan kunnen wij in het linkerrijtje eindigen |:)

gewoon een fan

Citaat van: zeewolde op april 13, 2014, 08:48:14
Wij zijn al veilig. Als Rkc op 39 punten komt kan Nac nog maximaal 37 halen.

Ofwel laat rkc maar winnen, dan kunnen wij in het linkerrijtje eindigen |:)
Ik denk dat Pvanbuijtene een eerder bericht aanhaalt en geeft nu aan dat hij enorm trots is dat Cambuur het op eigen kracht heeft gedaan, althans zo lees ik zijn bericht  :proost