Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 14:10:57
Feyenoord gaat vol voor plek 2, die geven het echt niet weg thuis tegen Waalwijk.
Klopt, Feyenoord geeft het pas de 1 na laatste ronde weg, dan zijn ze zeker van 2e plek. Tegen wie spelen ze dan trouwens?      |:)

Leovardiascc

Citaat van: Cambuur Groningen op april 03, 2014, 18:28:01
Klopt, Feyenoord geeft het pas de 1 na laatste ronde weg, dan zijn ze zeker van 2e plek. Tegen wie spelen ze dan trouwens?      |:)

0-3 Bartomania  :zweep

Cambuur058

ik hoop zo dat Dordrecht van Willem II wint, Dordrecht in de Eredivisie, met een stadion van 4000 mensen, prachtig
die degraderen gelijk dan
net als RBC tijdje geledne

dizzhead

Citaat van: Cambuur058 op april 04, 2014, 10:10:31
ik hoop zo dat Dordrecht van Willem II wint, Dordrecht in de Eredivisie, met een stadion van 4000 mensen, prachtig
die degraderen gelijk dan
net als RBC tijdje geledne


Die bleven er toen wel een aantal seizoenen in he.

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op april 04, 2014, 10:13:15

Die bleven er toen wel een aantal seizoenen in he.
Die hebben het de tweede keer nog 4 seizoenen volgehouden idd.

IsmailvanEssen

Citaat van: Cambuur058 op april 04, 2014, 10:10:31
ik hoop zo dat Dordrecht van Willem II wint, Dordrecht in de Eredivisie, met een stadion van 4000 mensen, prachtig
die degraderen gelijk dan
net als RBC tijdje geledne

Juist zon ploeg moet je nooit onderschatten.. Ik hoop het liever ook natuurlijk!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Yellow Army

Citaat van: Cambuur058 op april 04, 2014, 10:10:31
ik hoop zo dat Dordrecht van Willem II wint, Dordrecht in de Eredivisie, met een stadion van 4000 mensen, prachtig
die degraderen gelijk dan
net als RBC tijdje geledne

Bij RKC zitten er niet meer in het stadion en hoeveel eredivisie seizoenen hebben die nu al gespeeld?
Area 58

marrumer

Citaat van: Yellow Army op april 04, 2014, 16:23:13
Bij RKC zitten er niet meer in het stadion en hoeveel eredivisie seizoenen hebben die nu al gespeeld?
dordrecht heeft een van de laagste begroting van de jupiler league, die van rkc is ongeveer even groot als die van ons. dordrecht heeft niks te zoeken in de eredivisie.

Yellow Army

Citaat van: marrumer op april 04, 2014, 16:31:20
dordrecht heeft een van de laagste begroting van de jupiler league, die van rkc is ongeveer even groot als die van ons. dordrecht heeft niks te zoeken in de eredivisie.

Ach ja, dat hadden wij en de egels ook niet. Ging mij erom dat stadiongroote of aantal toeschouwers geen maatstaf is voor handhaving in de eredivisie. Dat blijkt wel uit de vergelijking met RKC die je zelf maakt. Cambuur 2x zoveel supporters, maar wel een begroting die gelijk aan elkaar is.
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op april 04, 2014, 16:44:07
Ach ja, dat hadden wij en de egels ook niet. Ging mij erom dat stadiongroote of aantal toeschouwers geen maatstaf is voor handhaving in de eredivisie. Dat blijkt wel uit de vergelijking met RKC die je zelf maakt. Cambuur 2x zoveel supporters, maar wel een begroting die gelijk aan elkaar is.
Het gaat er per saldo niet om wat je hebt, maar wat je er op het veld mee doet. En op het veld is dit seizoen aangetoond dat we zeker in de Eredivisie thuishoren.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Bij een gelijkspel vandaag tussen Pec en Grunn, en de winst van ons morgen staan we maximaal maar 2 punten achter op de play-off plaats!!
Henk, held, bedankt

speculeter

Hou me helemaal niet meer met die playoffs bezig.
niet degraderen vind ik veel belangrijker.

Cambuur058

Citaat van: peter op april 04, 2014, 23:29:40
Hou me helemaal niet meer met die playoffs bezig.
niet degraderen vind ik veel belangrijker.
idd

pvanbuijtene

Hup feyenoord!!!! Win!!!  :0=:0= O :0= T :0= T :0= E :0= R :0= D :0= A :0= M

8) :devil

Josef

Egels knappe overwinning in Almelo.