Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

RKC en Roda verliezen (of roda mag ook gelijkspelen dan is het ook over) ado - utrecht gelijkspelletje maar.

Galdiano

Finnbogason durft ook! Gister na de wedstrijd hele tijd in het Holland Casino gezeten in Leeuwarden!  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: pvanbuijtene op april 06, 2014, 09:46:08
Hup feyenoord!!!! Win!!!  :0=:0= O :0= T :0= T :0= E :0= R :0= D :0= A :0= M

8) :devil

:0= R :0= O :0= T :0= T :0= E :0= R :0= B :0= A :0= N

:devil

Lwdscc

De Kuip, een onneembare Vesting voor RKC  8P

pvanbuijtene

Citaat van: Lwdscc op april 06, 2014, 11:04:57
De Kuip, een onneembare Vesting voor RKC  8P

Teken de petitie feyenoord wint van rkc... echt doen!!

RotterdamLeeuwarden

#2465
Godsamme, en nu steken "ze" me de gek aan   :gelekaart

maar inderdaad, Feyenoord MOET gewoon winnen  _O_
Om er zelf beter van te worden, volgende week wacht namelijk PSV uit.
EN, om SC Cambuur in veilige haven (handhaving) te loodsen  |:) |:) |:)
Ook heel, heel belangrijk.



De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 06, 2014, 11:17:54
Godsamme, en nu steken "ze" me de gek aan   :gelekaart


Dat je het nu pas door hebt :_schater

Natuurlijk moet Feyenoord vandaag winnen. Voor ons alleen maar om die nep geel/blauwen definitief onder ons te houden.

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Dokkumer op april 06, 2014, 11:35:33

Natuurlijk moet Feyenoord vandaag winnen. Voor ons alleen maar om die nep geel/blauwen definitief onder ons te houden.

Dan zijn we het in ieder geval vandaag met elkaar eens  ;)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

speculeter

Toch wel spannend zo.n middag.
hopen op goede uitslagen.
wij hebben een punt in ieder geval. |:)

Cambuur058

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 06, 2014, 11:17:54
Godsamme, en nu steken "ze" me de gek aan   :gelekaart

maar inderdaad, Feyenoord MOET gewoon winnen  _O_
Om er zelf beter van te worden, volgende week wacht namelijk PSV uit.
EN, om SC Cambuur in veilige haven (handhaving) te loodsen  |:) |:) |:)
Ook heel, heel belangrijk.
waarom vind jij een overwinning van feyenoord belangrijker dan de handhaving van cambuur? geeft je prioriteiten maar weer eens weer  :O

666

Naaihuis is net zo'n topper als Wiedenaaier. Wat zijn deze gasten slecht zeg
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Cambuur058 op april 06, 2014, 12:52:16
waarom vind jij een overwinning van feyenoord belangrijker dan de handhaving van cambuur? geeft je prioriteiten maar weer eens weer  :O

Ik zeg helemaal niet dat een overwinning van Feyenoord belangrijker is dan handhaving van Cambuur !!!
Nu kan Feyenoord Cambuur helpen, mooi toch ?
je kan ook overal wat achter zoeken natuurlijk.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

AL

Ado dus veilig.
Had liever een gelijkspel, maar als RKC maar verliest!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: AL op april 06, 2014, 13:14:46
Ado dus veilig.
Had liever een gelijkspel, maar als RKC maar verliest!

Is juist prima! Dan is hun druk er voor de laatste wedstrijd wel af en kunnen wij het seizoen thuis prachtig afsluiten |:) |:) |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

EastSide058

Ado 4-1 op FC Utrecht

ADO is veilig. zelfde geld voor ons als Feyenoord wint.....
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!