Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 31, 2014, 11:56:27
:_schater :_schater Deal!! En Hilversum zit te juichen voor de derde optie

Hahaha dan vrees ik dat er een aantal zelfmoorden gepleegd worden hier  :_schater :_schater :_schater

RotterdamLeeuwarden

Wow, Feyenoord 4 punten los van de nr 3 FC Twente.
En gat met Ajax blijft 12 punten  :R

Mwa, als dit zo blijft dan ben ik niet ontevreden met dit seizoen.
De eerste 3 wedstrijden verloor Feyenoord immers.
En winnen zonder Pelle, das ook een positieve ontwikkeling  :thumbsup
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Tukker

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 02, 2014, 20:54:03
Wow, Feyenoord 4 punten los van de nr 3 FC Twente.
En gat met Ajax blijft 12 punten  :R

Mwa, als dit zo blijft dan ben ik niet ontevreden met dit seizoen.
De eerste 3 wedstrijden verloor Feyenoord immers.
En winnen zonder Pelle, das ook een positieve ontwikkeling  :thumbsup
Feyenoord had vandaag het geluk dat Twente al 2 wedstrijden niet heeft gehad.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

EastSide058

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 02, 2014, 20:54:03
Wow, Feyenoord 4 punten los van de nr 3 FC Twente.
En gat met Ajax blijft 12 punten  :R

Mwa, als dit zo blijft dan ben ik niet ontevreden met dit seizoen.
De eerste 3 wedstrijden verloor Feyenoord immers.
En winnen zonder Pelle, das ook een positieve ontwikkeling  :thumbsup
Je bent hier alleen om je club te promoten flikker op,  80% van je posts zijn over feyenoord.

Waarvan akte
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: EastSide058 op april 02, 2014, 20:58:12
Je bent hier alleen om je club te promoten flikker op,  80% van je posts zijn over feyenoord.

Waarvan akte

Nee hoor, ik blijf mooi hier bij CambuurOnline  ;)
80 % ?
Valt mee hoor, zoveel post ik niet in dit topic.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

pvanbuijtene


Daddy T.

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 02, 2014, 20:54:03
Wow, Feyenoord 4 punten los van de nr 3 FC Twente.
En gat met Ajax blijft 12 punten  :R

Mwa, als dit zo blijft dan ben ik niet ontevreden met dit seizoen.
De eerste 3 wedstrijden verloor Feyenoord immers.
En winnen zonder Pelle, das ook een positieve ontwikkeling  :thumbsup

Tijd voor een dagboek?  :zucht
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Cambuur058

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 02, 2014, 20:54:03
Wow, Feyenoord 4 punten los van de nr 3 FC Twente.
En gat met Ajax blijft 12 punten  :R

Mwa, als dit zo blijft dan ben ik niet ontevreden met dit seizoen.
De eerste 3 wedstrijden verloor Feyenoord immers.
En winnen zonder Pelle, das ook een positieve ontwikkeling  :thumbsup
is het vervelend, dat ajax altijd beter dan jullie zal blijven?

nee maar even serieus, dit kan toch prima op het feyenoord forum???  :O :O

Treb

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 02, 2014, 20:54:03
Wow, Feyenoord 4 punten los van de nr 3 FC Twente.
En gat met Ajax blijft 12 punten  :R

Mwa, als dit zo blijft dan ben ik niet ontevreden met dit seizoen.
De eerste 3 wedstrijden verloor Feyenoord immers.
En winnen zonder Pelle, das ook een positieve ontwikkeling  :thumbsup

Pff jij hebt echt een betonnen plaat voor je hassus  :wall

dizzhead

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 02, 2014, 20:54:03
Wow, Feyenoord 4 punten los van de nr 3 FC Twente.
En gat met Ajax blijft 12 punten  :R

Mwa, als dit zo blijft dan ben ik niet ontevreden met dit seizoen.
De eerste 3 wedstrijden verloor Feyenoord immers.
En winnen zonder Pelle, das ook een positieve ontwikkeling  :thumbsup

Dat snap ik niet, die speelde vandaag gewoon 90 minuten hoor...

Fijn voor je hoor, kruip je straks weer lekker in je Cambuur pyama onder je Feyenoord dekentje?

speculeter

Citaat van: dizzhead op april 02, 2014, 22:15:30
Dat snap ik niet, die speelde vandaag gewoon 90 minuten hoor...

Fijn voor je hoor, kruip je straks weer lekker in je Cambuur pyama onder je Feyenoord dekentje?
flikker toch eens op van ons forum.
dat gezeik over die kutclub uit Rotterdam.

dizzhead


speculeter


dizzhead

#2428
 :thumbsup Overigens zijn we samen met ado de enige die de 40 goals nog niet gepasseerd zijn. Wij hebben er alleen een paar minder tegen. Onze grootste nederlaag was uitgerekend tegen ado dacht k

Yellow Army

Citaat van: dizzhead op april 02, 2014, 22:35:45
:thumbsup Overigens zijn we samen met ado de enige die de 40 goals nog niet gepasseerd zijn. Wij hebben er alleen een paar minder tegen. Onze grootste nederlaag was uitgerekend tegen ado dacht k

En vitesse
Area 58