Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 02, 2014, 21:05:48
Nee hoor, ik blijf mooi hier bij CambuurOnline  ;)
80 % ?
Valt mee hoor, zoveel post ik niet in dit topic.

Beetje jammer idd. Je mag van mij veel meer posten in dit topic. Dan weet ik tenminste dat ik deze niet meer hoef te lezen!

Je weet inmiddels dat 99% je hier uitkotst als feyenoord-fan. Je weet dat dit Cambuuronline is, dus dat hier (bijna) allemaal alleen maar mensen posten met een SCC-hart. Waarom dan toch steeds weer die berichten over die (overduidelijk favoriete) kutclub van je?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 03, 2014, 00:19:56
Beetje jammer idd. Je mag van mij veel meer posten in dit topic. Dan weet ik tenminste dat ik deze niet meer hoef te lezen!

Je weet inmiddels dat 99% je hier uitkotst als feyenoord-fan. Je weet dat dit Cambuuronline is, dus dat hier (bijna) allemaal alleen maar mensen posten met een SCC-hart. Waarom dan toch steeds weer die berichten over die (overduidelijk favoriete) kutclub van je?

Omdat hij de aandacht heerlijk vindt!

speculeter

Dokkummer....je kan hem toch van forum verwijderen?

Lore

Citaat van: peter op april 03, 2014, 09:27:30
Dokkummer....je kan hem toch van forum verwijderen?

Het is super irritant en erg provocerend, maar dat gaat misschien een stapje te ver? Hij  heeft echt wel wat met Cambuur en komt hier niet alleen om te stoken...













En dat is wel de laatste keer dat ik het voor Rotterdamleeuwarden op neem!

Collingwood

Ik bekijk nu even de samenvatting van RKC-Ajax, maar als RKC de rest van het seizoen zo blijft spelen gaan ze ons never nooit meer inhalen, al zouden we alles verliezen.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: peter op april 03, 2014, 09:27:30
Dokkummer....je kan hem toch van forum verwijderen?
peter, je kunt hem ook ignoren?
Anders haal ik mijn vriend Waalwijk-Leeuwarden wel weer op :devil

Galdiano

Citaat van: Collingwood op april 03, 2014, 10:39:00
Ik bekijk nu even de samenvatting van RKC-Ajax, maar als RKC de rest van het seizoen zo blijft spelen gaan ze ons never nooit meer inhalen, al zouden we alles verliezen.

RKC is een raar ploegje, straks winnen ze weer!  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Citaat van: Galdiano op april 03, 2014, 10:41:00
RKC is een raar ploegje, straks winnen ze weer!  :|

Dat is wel waar. Maar ze zijn niet echt met een sterke reeks bezig. Van de laatste zeven wedstrijden alleen van Roda gewonnen.
Kalmte alleen kan u redden.

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op april 03, 2014, 10:39:42
peter, je kunt hem ook ignoren?
Anders haal ik mijn vriend Waalwijk-Leeuwarden wel weer op :devil

:_schater :_schater

speculeter


Galdiano

Citaat van: peter op april 03, 2014, 11:02:05
Ignoren?

(negeren)
Je kan hem op de block list zetten, zodat je geen berichten van deze persoon meer ziet!

Mijn lijst is lang, en kan je vertellen, dat tegen jezelf lullen heerlijk is!  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

ForzaCambuur1

Citaat van: Galdiano op april 03, 2014, 11:13:22
(negeren)
Je kan hem op de block list zetten, zodat je geen berichten van deze persoon meer ziet!

Mijn lijst is lang, en kan je vertellen, dat tegen jezelf lullen heerlijk is!  :_schater

Vanaf nu zijn reacties op posts van Galdiano overbodig  :zweep

Lore

Citaat van: Galdiano op april 03, 2014, 10:41:00
RKC is een raar ploegje, straks winnen ze weer!  :|

Uit bij Feyenoord zal ze toch niet lukken? Dan zijn er nog maar 3 wedstrijden over!

HilversumOnTour

Citaat van: Lore op april 03, 2014, 14:06:33
Uit bij Feyenoord zal ze toch niet lukken? Dan zijn er nog maar 3 wedstrijden over!

Feyenoord gaat vol voor plek 2, die geven het echt niet weg thuis tegen Waalwijk.