Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

ForzaCambuur1

Gunstig dat de Eagles verliezen  |:)

Cambuur058


Treb

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 30, 2014, 13:19:59
:0= :0= :0= :0= :0= R-O-T-T-E-R-D-A-M

Stumper, stakker  :R

Als ik echt zeg wat ik van jou vind krijg ik een ban. Klapmongool  l8l

Cambuur058

1-1 ado, laat het maar gelijk blijven..

HilversumOnTour


666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

EastSide058

Leuk dat die moffen verloren, dan lopen we toch weer een puntje uit op hun, NEC, Eagels.

Wel jammer... we zijn nu de enige club in de eredivisie die uit nog niks heeft gewonnen, maar daar komt (hopelijk) verandering in. 
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

HilversumOnTour

Ik denk Roda / NEC / GAE de laatste plekken als ik een voorspelling mag doen. Waalwijk red t net als ADO net.

Lore

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 30, 2014, 20:43:45
Ik denk Roda / NEC / GAE de laatste plekken als ik een voorspelling mag doen. Waalwijk red t net als ADO net.

Ja als ik het programma zie dan heeft NEC het wel heel zwaar. Die wedstrijd tegen ons is voor hen essentieel!

HilversumOnTour

Klopt in dat opzicht snap ik Galdiano's pessimisme wel, je kan FCU en NEC zomaar beide verliezen. Zo belangrijk die 2 voor de tegenstander!

Holwerd voor Cambuur

Roda op 10 punten hebben wij geen last meer van.
Nec met hun programma denk ik ook niet.

Zal gaan om P16. Van de komende 2 uitwedstrijd 1 winnen lijkt me genoeg. Maar uitwedstrijden winnen............ :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

HilversumOnTour

Dus dat! Maar goed als je weer kijkt naar onze reeks na de winterstop.. Eigenlijk kan het niet meer misgaan. We weten het deze week!!

Galdiano

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 30, 2014, 20:52:06
Dus dat! Maar goed als je weer kijkt naar onze reeks na de winterstop.. Eigenlijk kan het niet meer misgaan. We weten het deze week!!

Met pijn in mijn hart speciaal voor deze week fox aangevraagd voor deze maand!  :|

Komende week hopelijk feest!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 30, 2014, 20:52:06
Dus dat! Maar goed als je weer kijkt naar onze reeks na de winterstop.. Eigenlijk kan het niet meer misgaan. We weten het deze week!!

Maar er staat zoveel teams onder ons en die moeten dan allemaal de punten gaan pakken. Daarnaast zijn wij een ander team dan voor de winter, wij verliezen niet alles meer!


Lore

Las trouwens di rol Ad.nl:


Merab Jordania (midden). © epa.
Vitesse heeft voormalig eigenaar, Merab Jordania, een stadionverbod opgelegd. Dat schrijft Vitesse-watcher Marcel van Roosmalen morgen in zijn column in NRC Next, zo meldt de krant vanavond op de website.

Aanleiding zijn bedreigingen van Jordania aan het adres van algemeen directeur Joost de Wit. Jordania zou een woede-aanval hebben gehad waarbij hij dreigde om de vingers van De Wit eraf te snijden.

De Wit heeft volgens NRC Next aangifte gedaan bij de politie en kreeg de voorbije weken bescherming van twee beveiligers.