Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

AL

Vrienden van mij(heracles supporters) hebben een heet avondje gehad in nijmegen.
veel auto's met stenen bekogeld en ook normale supporters aangevallen door harde kern van nec.ik heb totaal geen medelijden met die club. Totaal geen sfeer en in mij nieuwe ogen kwalitatief de zwakste ploeg.
denk dat zij er rechtstreeks uitvliegen.
koolwijk en rieks zijn de enige spelers die ik wel bij cambuur zou willen zien.
volgende week gewoon winnen met onze snelle aanvallers!

poelie-lwd

Hou er maar rekening mee dat bij winst SC Cambuur de pleuris uitbreekt daar.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL

Citaat van: poelie-lwd op maart 30, 2014, 08:24:07
Hou er maar rekening mee dat bij winst SC Cambuur de pleuris uitbreekt daar.

dan wordt echt alles gesloopt, van bussen tot eigen stadion!

pvanbuijtene

Na ons krijgen ze nog az twente en ajax.. uit thuis uit.. we kunnen redelijk een genadeslag uitdelen :)..

gewoon een fan

Het maakt mij niet uit wie degradeert als Cambuur het maar niet is maar als ik toch een ploeg mag aangeven dan liever Roda in plaats van NEC.

Eewal

Citaat van: gewoon een fan op maart 30, 2014, 09:31:25
Het maakt mij niet uit wie degradeert als Cambuur het maar niet is maar als ik toch een ploeg mag aangeven dan liever Roda in plaats van NEC.

het maakt je dus wel uit  :devil

Tukker

Citaat van: poelie-lwd op maart 30, 2014, 08:13:51
Alles draait daar om Higdon en Koolwijk. Zet Bakker (mits fit) op Koolwijk en laat Makrini wat inzakken bij balbezit NEC om (hoge) ballen richting Higdon te onderscheppen. In combinatie met Leeuwin die lange 'mangelen' en klaar is kees.

Wij winnen daar gewoon.
Koolwijk heeft zijn met zijn lange stelten al snel zijn schoen op Bakker hoofdhoogte; kans op een  :rodekaart

Voor het mangelen moet je juist bij NEC zo uitkijken; bij standaard situaties doen zij niet anders om Higdon in vrije positie te krijgen.

Maar we gaan daar winnen  |:). Ik hoop op Kuipers of Blom als scheidsrechter.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Eewal

Als Cambuur vandaag tegen AZ wint valt alle druk van de ploeg en gaan we de komende 2 uitwedstrijden winnen.. Mochten we vandaag punten verliezen dan worden de wedstrijden tegen Utrecht en NEC behoorlijk zwaar denk ik...

AL

Het zal mijn reet roesten wie er degradeert, zolang wij er maar in blijven.
Met zowel roda, nec als rkc heb ik helemaal niets.
Voor ons zou het het gunstigst zijn als roda degradeert, want die hebben de beste selectie en zouden volgend seizoen zomaar weer middenmoot kunnen spelen.
rkc en nec zullen volgend seizoen niet veel beter zijn.

RotterdamLeeuwarden

Ik zou het geweldig vinden als Roda toch effe een jaartje een divisie lager speelt.
Gezien de recente geschiedenis hier tegen Roda   :devil :devil
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

speculeter

Jammer van de uitslag van Groningen.
Maar de andere uitslagen zijn prima!
bij winst vandaag 99% zeker van nog jaar eredivisie.

Cambuur058

1-0 feyenoord tegen go ahead  :y

RotterdamLeeuwarden

 :0= :0= :0= :0= :0= R-O-T-T-E-R-D-A-M
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

moodygrunn

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 30, 2014, 13:19:59
:0= :0= :0= :0= :0= R-O-T-T-E-R-D-A-M

Kun je op dit forum ook berichten van gebruikers blokkeren/niet weergeven? Zo ja, hoe?
In Henk en Sandor we trust

RotterdamLeeuwarden

In je profiel kun je een "vriend" of "negeer" lijstje maken.
Op de vijandenlijst kan je die kwiebus melden, je ziet zn reactie's dan niet meer.
Maar hij moet niet ge-quote worden, dan zie je zn post alsnog.

KOMOP CAMBUUR  |:) |:) |:) |:) |:) |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)