Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Lwdscc

Citaat van: zeewolde op maart 21, 2014, 17:11:16
Lijkt me ook een goeie, heeft eredivisie ervaring bij groningen :devil

Die speelt inmiddels bij Helmond Sport  :devil
Maar misschien kan ie kijken naar Lagouireh?

Cambuur058

Meleg (Jong ajax) volgend seizoen op huurbasis naar FC Groningen
had 'm hier wel willen zien eigenlijk

Harry L.

Citaat van: Cambuur058 op maart 21, 2014, 18:30:27
Meleg (Jong ajax) volgend seizoen op huurbasis naar FC Groningen
had 'm hier wel willen zien eigenlijk

De leeuw moeten we hebben, zij bakker en een paar knaken

Cambuur058

Citaat van: Harry L. op maart 21, 2014, 18:49:24
De leeuw moeten we hebben, zij bakker en een paar knaken
NIEMAND in groningen vind de leeuw een goede speler.. toch lijkt hij mij idd goed voor scc

Harry L.

Citaat van: Cambuur058 op maart 21, 2014, 18:55:41
NIEMAND in groningen vind de leeuw een goede speler.. toch lijkt hij mij idd goed voor scc

Zeker goed genoeg, en in vorm goed voor een doelpuntje of 10

Dokkumer

Wordt ook niet goed gebruikt daar. Valt me nog mee sat hij daar niet als linksback heeft gespeeld.

Verstuurd vanaf mijn spambox


speculeter

Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2014, 23:43:59
Wordt ook niet goed gebruikt daar. Valt me nog mee sat hij daar niet als linksback heeft gespeeld.

Verstuurd vanaf mijn spambox
hier mooi op de 10 zwervend om obeche heen.
dat zie ik wel zitten!

Leovardiascc

https://www.facebook.com/photo.php?v=634067176663341&set=vb.475366769200050&type=2&theater

Bij de reserve duitsers en nek vallen ze hun eigen spelers aan,

maar wij feesten met onze spelers  |:)

Cambuur058

wat ik hoop :



FC Groingen - Vitesse
DKV - Nek
PSV - Roda
AZ - PEC


nucleaire top:
Twente - ADO
Utrecht - Cambuur!!!
Eagles - NAC --> Gelijkspel
Heracles - Feyenoord
RKC - Ajax


dan zou dit een heeeeele mooie speelronde zijn



Marc S

Citaat van: Cambuur058 op maart 22, 2014, 18:15:32
wat ik hoop :



FC Groingen - Vitesse
DKV - Nek
PSV - Roda
AZ - PEC


nucleaire top:
Twente - ADO
Utrecht - Cambuur!!!
Eagles - NAC --> Gelijkspel
Heracles - Feyenoord
RKC - Ajax


dan zou dit een heeeeele mooie speelronde zijn


Sluit ik mij bij aan.

Leovardiascc

groningen al 1-0  :zucht

speculeter

Citaat van: Leovardiascc op maart 22, 2014, 18:57:03
groningen al 1-0  :zucht
vorig weekend zat alles mee.
zo.n weekend kun je niet altijd hebben.

Dokkumer

Ach Groningen op voorsprong vind ik noga altijd minder erg dan ploegen onder ons die hetzelfde doen.

Verstuurd vanaf mijn spambox


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Leovardiascc