Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

Citaat van: EastSide058 op februari 28, 2014, 21:56:54
Heracles verloren van dkv , bij winst/gelijkspel boven Heracles  |:)
voor de rest moet
zwolle ff winnen van NEC
NAC van ADO
PSV winnen bij GAE
Vitesse winnen van RJC

Utrecht verliezen van Twente
AZ winnen van van RKC

En wij winnen natuurlijk  |:)

De eerste horde is genomen vanavond.........maar wat was dat dkv slecht he.
Watching Football Is Not A Crime

drg

Citaat van: SCCornjum op februari 28, 2014, 22:07:52
De eerste horde is genomen vanavond.........maar wat was dat dkv slecht he.

Alleen eerste helft gezien, wat een vermaak was dat zeg, oppermachtig Heracles, helaas voor ze dat ze de kansen niet af konden maken.

Net die 2de van dkv gezien, dat 't kutjoch eindelijk weer eens scoort, al moest ie 't nog steeds vanaf de middenstip (zij het niet dichterbij) op een leeg doel inschieten. Wat een kansloos figuur is dat zeg, trek al die penalties er van af en hij moet dadelijk 't dubbele gaan scoren wil ie topscorer van de divisie worden, als die russen daar nog dik 10 mil voor neer gaan leggen zegt dat ook wel weer wat over het inschattingsniveau van die oosterlingen

SCCornjum

Training Feyenoord vandaag voor Derby.
Watching Football Is Not A Crime

Len Cantello

Klassieker.

Ziet er netjes uit.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cambuur058

nou over het algemeen denken mensen niet dat wij gaan degradern: http://twtpoll.com/degradatie

Collingwood

#1775
De concurrentie dit weekend:

Heracles - Huhuveen (1-2)
GAE - PSV
PEC Zwolle - NEC                 
ADO - NAC   
Vitesse - Roda
Utrecht - Twente 
AZ - RKC

Hoop dat dikgedrukte ploegen winnen. PEC en NAC staan dan wel net boven ons, maar wat mij betreft slaan we eerst een gat met de onderste plekken voordat we naar boven kijken.

Als je de wedstrijden zo bekijkt is er best een kans dat mijn hoop uit komt, alleen ADO dicht ik goede kansen toe om te winnen, en GAE zou kunnen stunten. Maar ja in deze gekke competitie kan het altijd alle kanten op.

En het belangrijkste is natuurlijk dat we morgen zelf winnen.  |:)

EDIT: Bedankt Bernardo, heb het aangepast.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Je vergeet GAE - PSV.

marrumer

wel een beetje veel gevraagd he.

Cambuur058

Olle al voor tegen NEC :)

drg

NEC na een kleine 6 minuten alweer achter  :thumbsup

SCCornjum

1-0 voor olle.........en geeft zo nek al een klein duwtje naar de jupiler leage.
Watching Football Is Not A Crime

EastSide058

Alles gaat tot nu goed...
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

drg

Zag net ook een stukje van emmen - falendam, mooi om tussen de tribunes door die 'harde kern' een dikke kwartier voor het einde al de bussen in te zien stappen  :_schater

onze oebie ook een doelpuntje en assist meegepakt  :thumbsup

Tukker

Citaat van: drg op maart 01, 2014, 18:58:51
Zag net ook een stukje van emmen - falendam, mooi om tussen de tribunes door die 'harde kern' een dikke kwartier voor het einde al de bussen in te zien stappen  :_schater

onze oebie ook een doelpuntje en assist meegepakt  :thumbsup
De topclubs van weleer zijn tobclubs geworden. Volendam Sparta Graafschap

Mooi voor oepie  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Cambuur058