Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Gaat lekker daar in west duitsland  :_schater


gewoon een fan

Wat een ongelofelijke stakker is dat zeg  8P

Cambuur058

chaos chaos in het kampf van roda

Dokkumer

Citaat van: Voorstopper op februari 27, 2014, 12:16:51
Volgens mij gaat het bij RODA dit jaar echt niet meer goedkomen. Zou wel een houdini act zijn...Het is daar een en al ellende...Nu weer met de algemeen directeur

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/375867/spandoeken-aan-adres-van-den-bunder-aan-gevel-roda-stadion.html
Driemaal is scheepsrecht. Tweemaal zijn ze door de zwarte maffia ontsnapt, een derde keer komt er niet meer bij...

Verstuurd vanaf mijn spambox


666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Destroyer

Citaat van: gobo op februari 27, 2014, 09:49:04
Eigenlijk vind ik het wel weer tijd worden om het ondergang van... topic weer te openen. Heerlijk dat dat zelf gegraven graf daar zich begint te vullen.

voor voor voor  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Neen!!!

Verstuurd vanaf mijn spambox


Cambuur058


Dokkumer

Voegt helemaal niks toe aan het forum. Kon er inhoudelijk gereageerd worden (iets wat ik over de mestruiters ook niet kan) dan was het misschien mogelijk.

Verstuurd vanaf mijn spambox


Dokkumer

Derhalve maak ik dus gebruik van mijn vetorecht. Geen heropening :devil

Verstuurd vanaf mijn spambox


drg

Citaat van: Dokkumer op februari 27, 2014, 21:35:54
Voegt helemaal niks toe aan het forum. Kon er inhoudelijk gereageerd worden (iets wat ik over de mestruiters ook niet kan) dan was het misschien mogelijk.

Verstuurd vanaf mijn spambox

inhoudelijk.. inhoudelijk.. als we op het net zulke lollige en humeuropwekkende berichten tegenkomen over die tombegangers (zoals zovaak de laatste tijd) wil je dat toch graag delen met de medesupporters  :proost

Dokkumer

Dat kan mooi in dit topic

Verstuurd vanaf mijn spambox


EastSide058

#1769
Heracles verloren van dkv , bij winst/gelijkspel boven Heracles  |:)
voor de rest moet
zwolle ff winnen van NEC
NAC van ADO
PSV winnen bij GAE
Vitesse winnen van RJC

Utrecht verliezen van Twente
AZ winnen van van RKC

En wij winnen natuurlijk  |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!