Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Berry Powel naar Roda. Moet een halfbejaarde reservespeler van Heracles hen gaan redden? Paniekaankoop!
Kalmte alleen kan u redden.

dizzhead

Citaat van: Collingwood op februari 26, 2014, 11:48:46
Berry Powel naar Roda. Moet een halfbejaarde reservespeler van Heracles hen gaan redden? Paniekaankoop!

Zouden ze ook weer de degradatieclausule hebben vergeten?  :devil

Cambuur058

Citaat van: Collingwood op februari 26, 2014, 11:48:46
Berry Powel naar Roda. Moet een halfbejaarde reservespeler van Heracles hen gaan redden? Paniekaankoop!
Haha, lachwekkend. Die minuten die hij bij Heracles maakten waren ook gewoon zielig om naar te kijken...

Collingwood

Koeman na dit seizoen weg bij RKC. Zal lastig zijn om hem te vervangen.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur058

Citaat van: Collingwood op februari 26, 2014, 13:05:07
Koeman na dit seizoen weg bij RKC. Zal lastig zijn om hem te vervangen.
RKC is sowieso qua potentie de kleinste club van de eredivsie en zal niet groeien qua sponsergelden en achterban. dus laat rkc maar niet degraderen, want ze spelen even dramatisch, misschien nog dramatischer dan dit jaar omdat ze niet meer geld hebben, dan blijven we daar sowieso boven

DayDreamer

En nu allemaal overstappen naar onze trots.


HOERENVEEN - SC Hoerenveen dreigt volgend seizoen 2 tot 3 miljoen euro minder aan sponsorinkomsten te ontvangen.

Waar de club dit seizoen nog kan rekenen op een commerciële opbrengst van ongeveer 11,3 miljoen euro (vorig jaar was dat 12,6 miljoen, op het hoogtepunt in 2009-2010 zelfs 17,1 miljoen), heeft Hoerenveen voor volgend seizoen op dit moment voor zo'n 2,2 miljoen euro aan opzeggingen binnen.

Dat zegt Wim Dijk, de nieuwe chef commercie bij de club. In de wandelgangen circuleren zelfs bedragen van rond de 3 miljoen.

De club zal fors moeten bezuinigen op spelers- en trainerssalarissen, verder verlies van commerciële inkomsten moeten keren en de huursom die de club jaarlijks is verschuldigd aan Sportstad Hoerenveen (ruim 3 miljoen euro) naar beneden moeten zien te krijgen.

http://www.lc.nl/sport/article16668693.ece/SC-Heerenveen%3A-daling-van-inkomsten-zet-door-

666

SC Heerenveen: daling van inkomsten zet door

Gepubliceerd op 27 februari 2014, 08:23
Laatst bijgewerkt op 27 februari 2014, 08:26

HEERENVEEN - SC Heerenveen dreigt volgend seizoen 2 tot 3 miljoen euro minder aan sponsorinkomsten te ontvangen.  :thumbsup

Waar de club dit seizoen nog kan rekenen op een commerciële opbrengst van ongeveer 11,3 miljoen euro (vorig jaar was dat 12,6 miljoen, op het hoogtepunt in 2009-2010 zelfs 17,1 miljoen), heeft Heerenveen voor volgend seizoen op dit moment voor zo'n 2,2 miljoen euro aan opzeggingen binnen.  :thumbsup

Dat zegt Wim Dijk, de nieuwe chef commercie bij de club. In de wandelgangen circuleren zelfs bedragen van rond de 3 miljoen.  :y

De club zal fors moeten bezuinigen op spelers- en trainerssalarissen, verder verlies van commerciële inkomsten moeten keren en de huursom die de club jaarlijks is verschuldigd aan Sportstad  :R Heerenveen (ruim 3 miljoen euro) naar beneden moeten zien te krijgen.

Dubbele post  :rodekaart
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

gobo

Eigenlijk vind ik het wel weer tijd worden om het ondergang van... topic weer te openen. Heerlijk dat dat zelf gegraven graf daar zich begint te vullen.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Len Cantello


Citaat van: gobo op februari 27, 2014, 09:49:04
Eigenlijk vind ik het wel weer tijd worden om het ondergang van... topic weer te openen. Heerlijk dat dat zelf gegraven graf daar zich begint te vullen.
Alle aandacht, dus ook negatieve, welke we geven aan die keutelkunstenaars, is per definitie forum vervuiling.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

En met deze beargumentatie ben ik het helemaal eens. Dus het topic blijft gesloten...

Verstuurd vanaf mijn spambox


Cambuur058

RKC moet bijna 800.000 euro betalen aan de belastingdienst, hadden ze niet op gerekend
gaat niet goed komen daar  :_schater

Dokkumer

Citaat van: Cambuur058 op februari 27, 2014, 11:57:29
RKC moet bijna 800.000 euro betalen aan de belastingdienst, hadden ze niet op gerekend
gaat niet goed komen daar  :_schater
Doe maar 5 strafpunten (wel boven Joda blijven),:devil

Verstuurd vanaf mijn spambox


Voorstopper

Volgens mij gaat het bij RODA dit jaar echt niet meer goedkomen. Zou wel een houdini act zijn...Het is daar een en al ellende...Nu weer met de algemeen directeur

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/375867/spandoeken-aan-adres-van-den-bunder-aan-gevel-roda-stadion.html

gobo

Citaat van: Dokkumer op februari 27, 2014, 11:53:21
En met deze beargumentatie ben ik het helemaal eens. Dus het topic blijft gesloten...

Verstuurd vanaf mijn spambox
Tsja, als de grote forum baas het zegt, dan leg ik me er maar bij neer.



dictator
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Dokkumer

Hoesu? Clint het nog niks seid.

Verstuurd vanaf mijn spambox