Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Vitesse-Rkc 1-1 49' Havenaar
edit: 2-1 52' quazaishvili
In Henk en Sandor we trust

Cambuur Groningen


Collingwood

Dit lijkt er meer op!
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Dit nog meer: 3-1, kat in t bakkie

HilversumOnTour


Dokkumer

Durf het bijna  niet te zeggen, maar er mogen nog wel een paar vallen...

Verstuurd vanaf mijn spambox


marrumer

waar is az trouwens mee bezig...

Len Cantello


Citaat van: marrumer op februari 23, 2014, 16:09:42
waar is az trouwens mee bezig...
Verliezen van Ajax?!
Wij pakken minimaal 1 punt in de Bijlmer. Wij spelen soortgelijk aan RB Salzburg!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Eewal

Citaat van: Len Cantello op februari 23, 2014, 16:57:22
Verliezen van Ajax?!
Wij pakken minimaal 1 punt in de Bijlmer. Wij spelen soortgelijk aan RB Salzburg!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Daarom pakken wij dit seizoen ook zoveel punten in uitwedstrijden  :). Ik waardeer je positiviteit, maar enig realisme is ook op zijn plaats.... Maar we moeten dit seizoen nog ergens stunten, dan dan maar :)

Len Cantello


Citaat van: Eewal op februari 23, 2014, 17:00:17
maar enig realisme is ook op zijn plaats....
We staan 12e en gaan vanaf nu alleen nog maar naar boven kijken! En buiten dat, thuis waren al beter dan die knaapjes. Ik zeg: slachten die zooi!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

drg

hahaha die pelle, wat een mafkloot  l0l

Scc01

Citaat van: drg op februari 23, 2014, 19:03:56
hahaha die pelle, wat een mafkloot  l0l

Idd wat en stakker is dat.....

Dokkumer

Raakt ie toch nog wat :devil

Verstuurd vanaf mijn spambox


Unknown

Ach dat gelul altijd over voorbeeld functies en zo...Pele is ook maar gewoon een mens met z'n emoties. die gast baalt enorm en trapt onderweg tegen wat dingen aan, volgens mij reageren veel mensen zo als je net onnodig je laatste hoop op een kampioenschap hebt verspeelt.
Ik kan me er iig niet druk om maken.

Dokkumer

Fux heeft een voorbeeldfunctie met wedstrijden op 9 verschillende tijden en geen rekening houden met de supporters.
Had veel meer gesloopt moeten worden :R

Verstuurd vanaf mijn spambox