Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

MvB

Citaat van: scc-aaron op februari 02, 2014, 19:42:30
Verbaast me dat je weer een account hebt aangemaakt.

Die had ik toch al ?

Marc S

Citaat van: MvB op februari 02, 2014, 19:39:39
De angst regeert hier, gewoon uitgaan van eigen kracht ;-)

l8l 3-1  l8l

MvB

Cambuur058

Citaat van: MvB op februari 02, 2014, 20:21:31
Weer 20 jaar op teren? Nou sterkte dan!
Ga nou eens weg joh klein kind.

MvB

Citaat van: Leovardiascc op februari 02, 2014, 23:46:14
Duidelijk? en nou wegwezen  :0=

Ja ook een goeie nacht, maak je maar niet te druk over woensdag.
Die boeren kunnen jullie ook wel aan, ben benieuwd.

Leovardiascc

gewoon een fan

dizzhead

Citaat van: gewoon een fan op februari 03, 2014, 11:27:37
Zeker vergeten dat ze ook een jaargang door de KNVB in de eredivisie zijn gehouden  :?
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/373519/roda-fans-zijn-woedend-knvb-verkloot-al-m-nden-onze-wedstrijden-.html

Feitelijk zeg je niks verkeerds, maar volgens mij speelde rjc die play-offs destijds ook dankzij vreemde beslissingen...

IsmailvanEssen

Citaat van: gewoon een fan op februari 03, 2014, 11:27:37
Zeker vergeten dat ze ook een jaargang door de KNVB in de eredivisie zijn gehouden  :?
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/373519/roda-fans-zijn-woedend-knvb-verkloot-al-m-nden-onze-wedstrijden-.html

Een echte schijtclub... nu lopen janken.. aantal jaar geleden waaren ze super blij met de knvb.. wie was de scheids toen ook alweer nijhuis of??
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

mescc

Gunstig nieuws!  8)

PEC Zwolle moet het enkele weken stellen zonder Kamohelo Mokotjo en Darryl Lachman. Trainer Ron Jans zag Lachman bij zijn rentree opnieuw uitvallen, terwijl de Zuid-Afrikaan al langere tijd met een knieblessure kampt.

Mokotjo wordt dinsdag geopereerd aan zijn meniscus en zal daardoor vier tot zes weken niet inzetbaar zijn. De dynamische middenvelder is aan een sterk seizoen bezig en mist sowieso de komende vijf competitieduels, waaronder die tegen Ajax.

De halve finale in het bekertoernooi lijkt vooralsnog niet in gevaar te komen. Op 27 maart nemen de Zwollenaren het in eigen huis op tegen NEC. Behalve Mokotjo mist Zwolle ook Lachman de komende weken.

De centrale verdediger was pas hersteld van een hamstringblessure, maar liep tijdens het duel met Roda JC Kerkrade (3-1 zege) een enkelblessure op. Of Maikel van der Werff inzetbaar is voor het midweekse competitieduel met FC Utrecht is nog niet bekend. De verdediger heeft last van zijn bovenbeen.

De blessure van Lachman biedt nieuwkomer Trent Sainsburry de kans zijn debuut te maken in het shirt van FC Zwolle. De 22-jarige Australiƫr kwam deze winter over van Central Coast Mariners. Donderdag neemt Zwolle het op tegen FC Utrecht.

Cambuur058

Volgens VI kan die keeper van Go Ahead (anders) er niets van... Egels maar voorbij ;)

Lore

Citaat van: Cambuur058 op februari 03, 2014, 21:03:27
Volgens VI kan die keeper van Go Ahead (anders) er niets van... Egels maar voorbij ;)

Ik hoorde het, ik ben benieuwd!

Leovardiascc

Bernardo

Eredivisie in geding door kerntop
Toegevoegd: dinsdag 4 feb 2014, 16:53
De 29ste speelronde van de eredivisie staat op losse schroeven. Waarschijnlijk worden in het weekeinde van 22 en 23 maart meerdere wedstrijden geschrapt vanwege de nucleaire top die de week daarop in Den Haag plaatsvindt.

Het World Forum, waar 58 wereldleiders samenkomen, eist zoveel politie-inzet, dat voor evenementen die in dezelde periode gepland staan bijna geen politiemensen beschikbaar zijn. Om veiligheidsredenen zullen daarom naar alle waarschijnlijkheid veel van die andere evenementen geschrapt worden.

Een woordvoerder van RKC Waalwijk laat weten dat "het thuisduel met Ajax op 22 maart op losse schroeven staat en zeer waarschijnlijk naar een doordeweekse dag wordt verplaatst". Volgens de zegsman is er vanuit de KNVB overleg met de clubs over de wedstrijden in het betreffende weekend. Hij gaat ervan uit dat er voor meerdere wedstrijden in het betaalde voetbal een andere datum moet worden gezocht.

nos.nl

Wij dat weekend uit tegen Utrecht, kunnen we wel vanuit gaan dat die ook word verplaatst..