Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Leovardiascc

Citaat van: drg op februari 01, 2014, 22:29:56
.

Is het raar dat ik in een deuk lig om jouw profielplaatje? :_schater

geniaal bedacht :P

drg

Je kunt ook prima wedstrijden via http://livetv.sx/en/competitions/?c_22 bekijken, soms meerdere links maar dan moet je effe de beste kwaliteit uitzoeken

Bugs

Ze hebben echt een harde klap gehad vorige week.... Een kleine ton verlies PER WEEK en dan krijgen ze een leuk bod voor hun "topper", slaan ze het af....
CiteerDKV weigerde miljoenenbod

DKV heeft op de slotdag van
de transfermarkt een bod van 10 miljoen
euro afgewezen op Alfred Finnboergayson.De
spits bevestigt dat het Engelse Fulham
bereid was hem voor veel geld naar de 
Premier League te halen.               
                                       
"Als je in de financiële problemen zit
en er komt een bod van 10 miljoen en je
wilt nog meer...Een rare beslissing", 
aldus de IJslander tegenover Omrop   
Abe."Ik had de beslissing graag 
zelf willen nemen,het is mijn carrière.
Ik kan er niets aan doen."             
                                       
Volgens Finnboergayson zou DKV 
hebben gezegd hem voor 10 miljoen te   
laten gaan."Nu willen ze nog meer,dat 
is amateuristisch."   
Ik vind dat iedereen recht heeft op een eigen mening, mits die niet afwijkt van de mijne....

Leovardiascc

Hahaha onozele boeren, ze zijn bang dat als finmestbefzoon weg is ze helemaal geen scorend vermogen hebben esn dat ze onder ons eindigen  :zweep

RotterdamLeeuwarden

Wat een zeikstraal is dat juh  :R
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

EastSide058

Citaat van: Cambuur058 op februari 01, 2014, 22:50:54
Hoezo? Had persoonlijk liever dat Heracles van nac won...
Nee ik bedoel in vergelijking met 5 minuten ervoor toen stond het 1-1 bij zwolle roda en 0-2 bij nac
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

scc-aaron


EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Cambuur058

Citaat van: Official-Sphere op februari 02, 2014, 16:23:31
Gelukkig
nu alleen psv nog van rkc winnen en er is niks gebeurt deze speelronde

Cambuur Groningen

Ik zit nu al een half uur naar RKC-PSV te kijken... tjongejonge. Wij kunnen zeuren over Cambuur in uitwedstrijden, maar je zult maar RKC supporter zijn. Loeren op de counter, lekker zeg

Leovardiascc


Cambuur058

Citaat van: Leovardiascc op februari 02, 2014, 17:42:35
Rkc 1-0 voor  :zucht
zo kan het weekend ineens een stuk slechter worden..........  :zucht Dan willen ze zich natuurlijk herpakken tegen ons...

speculeter

Pfff...niet best.
maar tegen zo.n ploeg moeten wij ook kunnen winnen toch?

Leovardiascc

Citaat van: Cambuur058 op februari 02, 2014, 17:44:45
zo kan het weekend ineens een stuk slechter worden..........  :zucht Dan willen ze zich natuurlijk herpakken tegen ons...

hopen dat ze nog terugkomen, vind psv wel de betere ploeg

Leovardiascc

Citaat van: peter op februari 02, 2014, 17:45:48
Pfff...niet best.
maar tegen zo.n ploeg moeten wij ook kunnen winnen toch?

ik denk het wel, wij zijn beter als Rkc