Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Mooi dat Ado met 0-3 verliest, geen punten en slechter doelgemiddelde (dat er dan ook een club moet winnen is een bijzaak)
Henk, held, bedankt

moodygrunn

Voor wie graag eredivisiestreams/Premierleague/LaLiga/Bundesliga kijkt:
http://pcstreams.com/
programma pcstreams3 dowloaden -> dubbelklikken op de wedstrijd en koekeloeren maar!
Let op: voor sommige streams is ondersteunende software nodig (ACE-streams/Veetle)
In Henk en Sandor we trust

speculeter

Citaat van: Cambuur058 op februari 01, 2014, 20:24:52
Heracles - NAC: 0-1...  :zucht
Heracles wel de betere ploeg dus kan nog goed komen
zoals wel vaker gezegd:niet teveel naar andere
ploegen kijken! Morgen zelf stunten

EastSide058

Ben even weg en het staat alweer
0-2 voor NAC
1-1 bij Olle - Roda

:(
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Cambuur Groningen

Citaat van: Official-Sphere op februari 01, 2014, 21:06:19
Ben even weg en het staat alweer
0-2 voor NAC
1-1 bij Olle - Roda

:(
Geeft niet, morgen 2-0 winnen en we halen NAC en Heracles in  :)

EastSide058

Heracles 1-2 NAC
Zwolle 2-1 Roda

Dat verzacht de pijn  |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Leovardiascc

Citaat van: Official-Sphere op februari 01, 2014, 21:22:47
Heracles 1-2 NAC
Zwolle 2-1 Roda

Dat verzacht de pijn  |:)

zwolle roda 3-1 zelfs nog.

Marc S

1e goal van dkv..

http://foxsports.nl/video/188720-goal-van-otigba-geldig-of-ongeldig.html

tja... ik zeg dat ie niet had moeten tellen. Ook al is het gunstig voor ons.

Dokkumer

Ik kijk niet naar juichende mestridders :devil

Leovardiascc

ik kijk nu stukje van AZ- Grunn maar gadver erger me dood aan die klappertjes :zucht

Bernardo

Kut mazzel boeren weer, 2 onterechte goals. :zucht

drg

#1346
Tja, met die nep topscorer van hun, heeft er in de laatste weet ik veel hoeveel wedstrijden niet 1 goal fatsoenlijk ingelegd, die in ons huis was ook geen sprake van techniek maar puur geluk.

Maar goed, dat scheelt ons weer een concurrent minder om dit weekend zorgen over te maken, morgen vol gas en met een beetje overtuiging kunnen we 10de a 11de plaats bezetten. Mocht dat niet lukken dan is woensdag gewoon poging 2  :D

Dit zijn in ieder geval een paar wedstrijden waar de ranglijst niet zoveel zal veranderen behalve bovenin en dat wij eventueel wat punten mee kunnen snoepen

Cambuur058

Citaat van: moodygrunn op februari 01, 2014, 20:47:17
Voor wie graag eredivisiestreams/Premierleague/LaLiga/Bundesliga kijkt:
http://pcstreams.com/
programma pcstreams3 dowloaden -> dubbelklikken op de wedstrijd en koekeloeren maar!
Let op: voor sommige streams is ondersteunende software nodig (ACE-streams/Veetle)
Werkt helaas niet voor Mac  ;(

Cambuur058

Citaat van: Official-Sphere op februari 01, 2014, 21:22:47
Heracles 1-2 NAC
Zwolle 2-1 Roda

Dat verzacht de pijn  |:)
Hoezo? Had persoonlijk liever dat Heracles van nac won...

moodygrunn

Citaat van: Cambuur058 op februari 01, 2014, 22:45:46
Werkt helaas niet voor Mac  ;(
Op sommige websites (www.janlul.com/veetle) wordt ook direct een link naar een m3u-stream gegeven. Die is onder het venster in het blauw weergegeven.

succes
In Henk en Sandor we trust