Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Citaat van: Leovardiascc op februari 02, 2014, 17:46:37
ik denk het wel, wij zijn beter als Rkc
Wij spelen goed voetbal, rkc zet gewoon een muur neer. Wel effectief tegen de 'topclubs' ..

Leovardiascc

Citaat van: Cambuur058 op februari 02, 2014, 17:53:33
Wij spelen goed voetbal, rkc zet gewoon een muur neer. Wel effectief tegen de 'topclubs' ..

dat is inderdaad goed te zien nu tegen psv, maar wij gaan thuis tegen Rkc winnen als we zo spelen als tegen dkv.

Cambuur058

nou van dit psv kunnen we makkelijk winnen... zo slecht

godverdomme rkc met de tweede, dan zijn ze ons voorbij op de ranglijst, pff

Destroyer

Niet te filmen RKC  ;( nou dat wordt woensdag heftig
** Poolwinner 18/19 - 21/22

marrumer

het zou typisch zijn dat psv bij ons dan weer wel wint..... maar ja we moeten woensdag gewoon winnen.

Cambuur058

#1370
we MOETEN winnen van psv. Hopen dat die Ruiz niet mee kan doen........

mochten we winnen van psv, komen we op 3 punten van hun ahahah  :_schater :_schater :_schater

Ruppppert

klote weekend , maar heb goede hoop dat we er gewoon in blijven  |:)

Unknown

Verdomme Kut psv.. Blijft veel te spannend onderin

Leovardiascc

bah ook nog 2-0 verliezen, woensdag ze nog maar verder naar beneden halen :zweep

Scc01

Let maar op die gaan woensdag ineens heel erg goed spelen....

Leovardiascc

Citaat van: Scc01 op februari 02, 2014, 18:41:32
Let maar op die gaan woensdag ineens heel erg goed spelen....


wij gaan ze gewoon gek maken hier!  |:)

Marc S

Is er iemand die het nog verbaasd dat RKC weer wint van z'n club?

MvB

De angst regeert hier, gewoon uitgaan van eigen kracht ;-)

scc-aaron

Citaat van: MvB op februari 02, 2014, 19:39:39
De angst regeert hier, gewoon uitgaan van eigen kracht ;-)
Verbaast me dat je weer een account hebt aangemaakt. Hoe vond je de wedstrijd vorige week?

Cambuur058

Citaat van: MvB op februari 02, 2014, 19:39:39
De angst regeert hier, gewoon uitgaan van eigen kracht ;-)
Zou je weg willen gaan?